Thursday, October 6, 2011

Apa Momma anda Jangan sekali-kali Memberitahu Anda Mengenai Siaran Akhbar Online

Jika anda pasaran talian ANYTHING, anda perlu menghantar kenyataan akhbar dalam talian. Mereka mudah untuk menulis dan mungkin boleh membawa anda banyak yang diingini media publisiti ... yang, dalam kebanyakan kes, akan meningkatkan jualan.

Tetapi itu bukan apa yang artikel ini ialah kira-kira.

Saya akan menunjukkan kepada anda bagaimana menggunakan kos rendah perkhidmatan siaran akhbar online akan mendapat laman web anda diindeks ke dalam enjin carian utama berpuasa.

Strategi:

Tulis kenyataan akhbar dalam talian yang mudah dan mengemukakan kepada Prweb.com.

Apabila menulis kenyataan akhbar anda, pastikan untuk menambah termasuk URL anda sekurang-kurangnya dua kali pada badan siaran dengan kata kunci utama anda sebagai teks utama, dan kemudian sekali lagi dalam tandatangan anda.

Bunyi mudah, kan? ... Tetapi saya akan memecahkan mudah kepada 9 sebagai mengambil gula-gula daripada langkah-langkah bayi.

Bagaimana Untuk:

1. Tulis siaran akhbar anda. Ada tersedia perisian yang intuitif untuk digunakan dan akan memimpin anda melalui proses yang betul

2. Setelah ditulis, periksa untuk kesilapan.

3. Daftar untuk akaun 1 pada Prweb.com.

4. Setelah mendaftar, anda secara automatik akan dilog. Sekarang klik 'Hantar Siaran Berita'.

5. Input siaran anda ke dalam bidang yang sesuai.

6. Klik 'Simpan Siaran Akhbar'.

7. Anda akan diambil untuk menaik taraf menawarkan halaman. Walaupun tidak perlu, anda akan mendapat faedah MAKSIMUM menggunakan perkhidmatan penyerahan $ 80. Saya ingin tegaskan sekali lagi bahawa ini adalah dimestikan dan TIDAK perlu. Saya sendiri menggunakan pilihan $ 10.

8. Jika anda memilih mana-mana input perkhidmatan yang dibayar, maklumat kad kredit anda, kemudian klik terus.

9. Sebaik sahaja bayaran diproses, anda selesai!

Jika anda ingin mengkategorikan siaran diserahkan anda, anda boleh berbuat demikian pada penerimaan pembayaran laman berikut.

Apabila saya telah melaksanakan strategi ini, saya terpaksa Inktomi melawat tapak saya dalam tempoh 2 hari, maka Google dan MSN dalam masa seminggu selepas itu.

Perkhidmatan ini bukan sahaja mengedarkan mesej anda kepada media, tetapi menyediakan pautan tambahan kembali ke laman web anda dan kerap merangkak oleh semua enjin carian utama.