Friday, March 11, 2011

Traffic Arbitrage-Anak baru di blok

Sebuah cara bebas risiko dan akan dekat untuk mencipta pendapatan sambilan [sisa satu}

Internet adalah pasaran yang dinamik dan selalu berkembang. Hal ini penuh dengan janji dan peluang. Ini mempunyai potensi untuk mengubah nasib orang-orang di sekitar perintah yang sangat singkat. Jika anda telah di net untuk setiap jangka masa yang munasabah, nama-nama seperti perak Yanik, John Reese, akhir Rudl Cory, Mike Filsame, Simon Garbowski dan Mark Joyner untuk nama hanya segelintir, tidak akan asing bagi anda. Dan jika anda tidak akrab dengan nama-nama ini, jangan bimbang tentang hal itu, anda akan segera. Ini adalah orang biasa yang telah memanfaatkan kekuatan teknologi-internet untuk mengubah nasib mereka.

Terlepas dari wig besar, ada orang yang lebih kecil di luar sana yang menyapu dalam bundel dollar sehari-hari, dengan menggunakan satu atau kombinasi dari berbagai peluang dan model pendapatan internet yang ditawarkan. Model ini pendapatan berkisar daripada pemasaran sekutu, hak Dijual Kembali, dan pembangun Downline, untuk Auctiions, Dropships, pemasaran Izin, Google Adsene dan sekarang timbangtara Lalu Lintas.

Dari semua model pendapatan, saya suka Traffic Arbitrage yang paling. Hal ini sederhana, mudah dan dapat dilaksanakan dalam waktu yang sangat sedikit, bahkan oleh mereka yang tahu apa-apa tentang perniagaan di internet, begitu mereka mendapat menguasainya. Membuatnya bahkan lebih mudah, adalah James Jones menggunakan barunya Traffic bina laman Arbitration di Laba Klik Pro.

Lalu Lintas Arbitration? Saya senang anda melihat. Ya, Arbitrage Lalu Lintas! Saya tidak akan mengatakan "Google Traffic Arbitrage" akan banyak, kerana Traffic Arbitrage melampaui Google. Google perkasa dan kuat, tetapi jika aku boleh mencapai keputusan yang sama menggunakan enjin carian lebih murah, mengapa tidak. Itu tidak selalu harus Google. Lebih murah Kos Per Klik, BPK, semakin baik untuk tujuan kita. Ingat, kita tidak mencari lalu lintas PERCUMA. Kami membeli lalu lintas di satu pasar untuk dijual di pasaran lain. Dan lalu lintas disasarkan disasarkan lalu lintas apakah itu berasal dari Kanoodle atau dari Google. Namun, untuk tujuan kita, kita menggunakan Google Adwords dan Adsense.

Tapi apa Lalu Lintas Arbitration? Datang dari pendidikan, saya menjual pada idea melanggar konsep bawah ke bahagian bahagian mereka. Untuk menjawab pertanyaan itu, mari kita lihat definisi dari Arbitrage. Menurut Kamus Encarta Dunia Inggeris, Arbitrage adalah "beli serentak dan jual negotiables sama atau komoditi di pasaran yang berbeza untuk membuat keuntungan segera dan tanpa risiko".

Melihat frasa kata kunci kami, dan definisi Encarta, jelas bahawa komoditi perdagangan kami adalah internet atau web lalu lintas. Juga melihat lebih dekat pada definisi Encarta kami, tiga frasa operasi muncul, iaitu: serentak membeli dan menjual, pasaran yang berbeza, dan keuntungan langsung dan tanpa risiko. Sekarang, saya tidak tahu tentang anda, tapi dari semua phrasology ketiga operasi, saya suka yang terbaik terkini: keuntungan langsung dan tanpa risiko. Wow!

Langsung dan tanpa risiko! Saya PENJUALAN. Pergi, pergi dan pergi.

Aku tidak tahu tentang anda, tetapi saya tidak tahu apa-apa perniagaan di mana anda boleh membuat keuntungan segera dan tanpa risiko, selain Traffic Arbitrage. Bahkan di Traffic Arbitrage, ada unsur miniscle risiko. Sangat minit. Aku hanya perlu hornest dengan YOU.BUT dalam erti sebenarnya itu, keuntungan boleh tanpa risiko langsung dan dekat.

Bagaimana Lalu Lintas kerja Arbitration? Saya senang anda bertanya. Hal ini sederhana selepas anda memahaminya. Dan hal yang baik, itu bukan ilmu roket. Jika saya melakukannya, satu orang boleh melakukannya PERIODE. Hal semudah itu.

Sekarang Google dalam kebijaksanaan tak pernah berakhir, mencipta dua yang sangat menarik dan berjaya platform kempen-Adsense dan AdWords. Di satu sisi, Adsense menawarkan pengiklan sebuah cara untuk menjangkau lebih dalam pasaran mereka tanpa melanggar bank mereka, dengan memiliki Google tempat kempen mereka di laman web yang menyertai dengan kandungan yang berkaitan dengan produk dan perkhidmatan pemasang iklan. Hal ini juga membolehkan pencipta kandungan cara untuk membuat sedikit wang yang sedia untuk membuat laman web mereka untuk dispaly dari iklan adsense. Pengiklan menang kerana ia semakin sempurna target lalu lintas dan penetrasi pasar lebih dalam, dan pencipta kandungan menang kerana ia membuat sedikit wang melakukan apa yang ia suka lakukan.

Di sisi lain, pengiklan AdWords menawarkan cara yang cepat dan kos yang efektif untuk mengarahkan lalu lintas langsung dan disasarkan ke laman web mereka. Seperti Adsense, Adwords berada pada dasar Kos Per Klik, tapi tidak seperti Adsense, mereka hanya muncul pada memaparkan carian di Google. tawaran pengiklan untuk kedudukan pada hasil carian Google, dan ketika klik pada iklan carian pengiklan, ia pengiklan dibebankan nilai tawaran kempen.

Pada bahagian kedua dari siri ini bahagian kedua tentang Lalu Lintas Arbitrage, akan melihat proses pembuatan account Google Adsense dan akaun Adword. Kami juga akan membawa komponen bersama-sama untuk menunjukkan bagaimana teknik ini boleh jenius masa penggunaan dan kembali untuk mencipta sisa pendapatan.