Friday, March 11, 2011

Sepuluh Pembeli Searches Untuk Fine Jewelry di eBay!

Adakah anda mencari "Produk Hot" untuk menjual pada anda Lelong eBay? Adakah anda mengalami kesulitan menentukan kategori? Menjadi ebayer aktif, Saya sering ditanya tentang apa produk untuk dijual. Sebagaimana dijelaskan dalam buku saya "eBay Marketing Wholesale SourcePak" mencari produk yang tepat dalam kategori yang tepat adalah cruical.

Banyak orang bertanya kepada saya apakah perhiasan adalah barang yang baik untuk dijual di lelong eBay mereka. Pendapat saya adalah ya, itu boleh. Untuk perhiasan sebahagian besar adalah mudah untuk pakej dan mudah untuk kapal. Dan asalkan anda telah melakukan kajian anda pertama, anda harus dapat membuat keuntungan yang baik menjualnya. Salah satu mata yang anda akan perlu untuk melakukan penyelidikan sebelum menambah perhiasan apapun untuk lelong eBay anda, apa yang pembeli eBay cari di ceruk perhiasan? Mengetahui hal ini akan membantu anda untuk memutuskan apa jenis perhiasan anda boleh sertakan dalam lelong anda. Di bawah ini anda akan menemukan Sepuluh Pembeli Cari Perhiasan Fine (pada saat penulisan ini) sesuai eBay

10 - anting

9 - Turquoise

8 - Sterling Silver

7 - Cameo

6 - Itali Charms

5 - Vintage

4 - Emas

3 - Diamond Rings

2 - Perhiasan Designer

Dan nombor 1 perhiasan carian pada saat penulisan ini adalah ...

Itali Charm Jam.

Dengan mengetahui apa yang orang mencari anda akan memiliki wawasan yang lebih baik dari apa item yang popular, dan apa yang harus menjual barang-barang baik pada lelong anda. Jika anda memutuskan untuk menjual perhiasan di eBay, mencari item yang sesuai dengan satu atau lebih daripada kategori di atas akan melihat nombor anda tawaran meningkat secara substansial. Selalu ingat untuk melakukan penyelidikan anda sebelum listing item apapun untuk lelong. Tahu kategori yang "Hot!" Lakukan analisis harga produk anda. Tahu apa bayaran item anda dan apa yang anda berpotensi dapat menjualnya dengan. Kemudian duduk kembali dan menyaksikan panas tawaran up!