Friday, March 11, 2011

Anda Treble Pendapatan Adsense dalam 60 Menit

Google Adsense adalah salah satu senjata yang paling kuat di gudang website penerbit. Ini membolehkan anda untuk menguangkan laman anda dengan mudah dan jika digunakan dengan betul boleh menghasilkan pendapatan yang sangat sihat. Namun, jika anda tidak menggunakannya dengan betul dan memaksimumkan pendapatan anda memerah dari itu, anda meninggalkan wang di atas meja - sesuatu yang kita semua benci lakukan.

Meningkatkan keuntungan dari Adsense dapat dilakukan dengan sangat mudah dan cepat, dan anda akan kagum dengan hasil.

Aku berlari Adsense di halaman saya selama lebih dari satu tahun sebelum saya menemui teknik-teknik, dan seperti banyak orang, aku walaupun aku lakukan cukup baik. klik saya kadar dan nombor CPM sangat sihat, dan aku tidak jujur ​​berfikir bahawa mereka boleh dipertingkatkan banyak. Betapa salahnya aku. Segera setelah saya menerapkan beberapa perubahan cepat nisbah klik pada tayang saya lebih dari dua kali ganda, dan dengan melakukan beberapa fine tuning manged saya mendapat hampir tiga kali lebih banyak orang untuk mengklik iklan seperti yang telah melakukannya sebelum ini.

Teknik pertama adalah salah satu yang 'dijumpai' oleh Debs luar biasa membantu, pada SiteSell's SBI! forum. Ketika saya membacanya awalnya, masuk akal dan saya memutuskan untuk goive sebuah pergi, tapi aku tidak bersedia untuk kesan langsung itu akan ada pada pendapatan saya. Ini melibatkan hanya membuat beberapa perubahan sederhana ke format dan kedudukan iklan Adsense.

Pertama, lupakan mengenai penggunaan banner atau gedung pencakar langit. Format ini iklan yang hampir secara universal diabaikan oleh peselancar. Mengapa? Kerana kita semua sudah dikondisikan untuk mengakui gedung pencakar langit atau banner seperti sebuah iklan dan sebagai iklan ini jarang kepentingan apapun, kita mengabaikan mereka. Apa yang diperlukan adalah satu cara untuk mengintegrasikan iklan Adsense ke dalam editorial di laman anda semulus mungkin. Untuk melakukan hal ini anda perlu melakukan tiga perkara:

1. Gunakan format 250 x 250 persegi panjang 2. Membuat warna latar belakang iklan sama dengan warna latar belakang halaman anda, atau dekat dengan itu mungkin. 3. Buatlah iklan tanpa batas dengan menetapkan warna sempadan untuk menjadi sama dengan warna latar belakang iklan.

Laman ini dapat dilakukan dengan masuk ke akaun AdSense anda dan mencipta format tersuai. Cukup pilih format iklan 250 x 250, dan membuat palet warna tersuai. Gunakan color picker untuk memilih pengkoordinasian yang anda inginkan. Javascript yang secara automatik dihasilkan di kaki laman, siap untuk anda copy dan paste ke halaman di laman anda.

Sekarang, anda perlu posisi iklan anda di mana surfer yang paling mungkin untuk mengklik pada mereka. Penyelidikan menggunakan teknologi imbasan retina menunjukkan bahawa tempat yang surfer cenderung melihat pertama dan yang paling sering adalah sebelah kiri atas. Saya tidak tahu alasan untuk hal ini, mungkin itu kerana itulah di mana kita terbiasa melihat hasil enjin carian yang paling kepada (di bahagian atas kedudukan) dan mesin carian adalah laman kita yang paling sering dikunjungi, jadi kita secara automatik mencari di tempat yang sama di laman web lain.

Apapun alasannya, segera setelah saya melakukan perubahan atas untuk iklan Adsense, nisbah klik pada tayang dua kali ganda, akan.

Teknik kedua adalah jauh lebih baru dan salah satu yang seluruhnya didasarkan pada pengalaman saya sendiri. Google telah baru saja menambah jenis baru format Adsense, yang disebut Adlinks. Ini menunjukkan siri link pada laman anda dalam gaya yang sama unit iklan Adsense sebagai iklan biasa. Apabila pengguna mengklik link mereka dibawa ke halaman iklan yang menyerupai hasil carian Google yang biasa. Sebagai penerbit, anda dibayar setiap kali pengguna mengklik salah satu iklan tersebut.

jiwa petualangan bahawa saya, aku melompat dengan kedua-dua kaki dan mula Adlinks sidang pada halaman saya yang paling banyak dikunjungi akan selepas dilancarkan. Saya menggunakan empat link dalam format kotak persegi, kedudukan sebelah kiri atas kandungan halaman saya. Setelah beberapa minggu menjalankan Adlinks bersama iklan Adsense biasa, jelas bahawa pulangan Adlinks adalah sekitar seperlima untuk seperempat lebih tinggi berbanding iklan biasa. Tidak ada alasan yang jelas untuk ini, tetapi satu penjelasan mungkin terletak pada fakta bahawa mengklik pada Adlink membawa pengguna ke halaman dari 'hasil'. Apabila pengguna mengklik pada salah satu ini, anda dibayar untuk klik. Jika pengguna mencari apa yang mereka inginkan, saiz, jika tidak, nampaknya bahawa mereka tekan butang Back pada browser mereka dan cuba lagi, sama seperti yang anda lakukan untuk mendapatkan hasil enjin carian biasa. Kemudian mereka mengklik hasil, dan anda akan dibayar lagi. Jadi mungkin perlu dibayar lebih daripada sekali dari klik Adlink sama. Sekarang, alasan ini adalah spekulatif, tapi itu tidak masuk akal dalam terang hasil saya Adlinks.

Akhirnya, Adsense mempunyai beberapa statistik pelacakan yang sangat baik yang membolehkan anda untuk mengesan keputusan anda di sejumlah situs di halaman oleh laman web, halaman demi halaman, atau hanya tentang segala dasar yang lain yang anda pilih. Ini adalah alat yang sangat kuat dan anda harus menggunakannya untuk mengetahui iklan mana yang paling tepat untuk anda dan fine tune Adsense anda dan iklan Adlink sesuai.

Jadi anda lihat, dengan menghabiskan satu jam atau lebih dari masa anda membuat beberapa penyesuaian dengan iklan Adsense di laman anda, anda boleh dengan cepat treble pendapatan Adsense anda. Mencobanya, anda akan kagum dengan hasil.