Friday, March 11, 2011

Turning pembelian online pada laba

Saya mempunyai beberapa cadangan untuk meningkatkan garis bawah anda, apa pun yang mungkin.
Itu bisa banyak hal mulai dari meningkatkan lalu lintas laman web untuk meningkatkan jualan atau bahkan hanya memperluaskan milis anda.
Tetapi apapun bottom line anda, anda mempunyai dua pilihan saat berangkat untuk mencapainya.

Pilihan pertama anda adalah untuk menggunakan pelbagai macam trafik percuma, jualan, atau opt-in pelanggan menghasilkan teknik.
Ini boleh berkesan tetapi biasanya memakan masa dan hasil biasanya lambat.

Kebanyakan orang hanya mengadopsi pilihan ini berakhir sampai gagal dan kecewa. Tapi sekurang-kurangnya mereka tidak kehilangan seluar mereka dalam proses tersebut.

Pilihan kedua anda miliki adalah untuk membayar perkhidmatan yang direka untuk meningkatkan bottom line anda. Hal ini akan hampir pasti mempercepatkan dan meningkatkan hasil yang anda capai baik jangka pendek dan jangka panjang.

Jika anda mendapati diri anda memilih pilihan kedua, pastikan anda dapat mengukur hasil kuantitatif seperti yang anda perlu tahu apa ROI (return on investment) sedang semua untuk setiap perkhidmatan yang dibayar.

Sebahagian besar daripada anda mungkin kombinasi dari kedua-dua pilihan. Dan jika anda seperti saya, anda mungkin mula menggunakan teknik percuma sebelum berpindah ke alternatif dibayar.

Cukup pemukulan tentang semak-semak.
Apa saran saya? Cukup ini.

Jika anda membayar untuk setiap bentuk iklan online atau promosi, melakukan sendiri suatu bantuan besar dan menjelajah perkhidmatan yang direka untuk membantu proses ini tanpa berusaha untuk mempengaruhi pembuatan keputusan anda dengan cara apapun.

Gabungan direktori dan Pengambilalihan Kesan Pelanggan juga dikenali sebagai "Pelanggan Reciprocation" adalah 2 perkhidmatan tersebut.

Ini benar-benar merupakan versi pembaharuan atau pembaikan dari pertukaran link kerana mereka dapat menyediakan pelanggan-pelanggan yang membayar bukan generasi lalu lintas berpotensi (memimpin, klik-through, atau pengunjung).

Sesederhana itu. Para pelanggan membayar anda mendapatkan jualan atau yuran, bergantung apakah mereka membeli produk anda sendiri atau produk dari merchant sekutu anda.

Jadi apa yang anda tunggu?

Setiap kali anda membeli dalam talian dan tidak mahu menerima cadangan saya, anda kehilangan pelanggan yang membayar bersedia untuk membeli melalui referral URL anda sendiri.
Memilih dengan bijak dan menukar pembelian dalam talian anda menjadi keuntungan.

Side note - yang telah saya sebutkan setakat ini iklan online promosi anda dan niat membeli tetapi apakah anda tahu bahawa semua pembelian online yang anda buat boleh mendapatkan pelanggan-pelanggan yang membayar anda?
Itu kerana pelanggan menggabungkan perkhidmatan balasan tidak terhad direktori belanja global.

Perbandingan dengan Ebay membuat bacaan menarik.

Sedangkan perlawanan Ebay pembeli dan penjual produk melalui proses lelong, perkhidmatan pelanggan balasan sesuai pembeli dan penjual melalui URL referral melalui mesin mereka sendiri tukar.
Akibatnya, mereka bekerja seperti versi terhad Ebay.
Proses pertukaran hanya boleh diselesaikan bagi orang yang mempromosikan produk menggunakan URL referral.

Namun, mereka memperluaskan model Ebay dalam erti bahawa dengan Ebay, penjual hanya boleh menawarkan produk mereka sendiri sedangkan penjual boleh menawarkan baik produk mereka sendiri dan peniaga lain melalui penggunaan perkhidmatan balasan pelanggan.