Friday, March 11, 2011

Tips untuk memaksimumkan Pendapatan Anda Google AdSense

Walaupun apa yang anda mungkin mendengar, program Google AdSense bukan untuk semua orang. Ada beberapa jenis laman web yang buruk tidak peduli seberapa keras pemilik cuba, dan ada orang lain yang harus melakukan dengan baik tapi webmaster hanya tidak meletakkan dalam usaha untuk membuat sesuatu terjadi.
Ini adalah beberapa tips untuk membuat pekerjaan AdSense lebih baik untuk anda. Jika anda melakukan semuanya dan anda masih tidak mempunyai sedikit keberuntungan, maka anda mungkin hanya akan menjalankan salah satu laman-laman web yang tidak menghasilkan wang

1. Tentukan jika pengunjung anda adalah "dalam mood"

Seperti yang saya sebutkan di bahagian atas artikel ini, beberapa laman web hanya tidak bekerja dengan program bayar per-klik.
Situs prestasi terbaik jatuh ke dalam salah satu kategori ini:

• Situs dimana pengguna pergi dan berharap untuk membeli sesuatu sementara mereka berada di sana. E-commerce laman sesuai dengan bil di sini ..
• Tapak mana pengguna pergi untuk mencari maklumat khusus tentang sesuatu yang mereka ingin membeli sekarang. Muzik dan meninjau laman video, bercuti halaman maklumat, meneruskan halaman bangunan, dll anda tidak harus benar-benar akan menjual jenis hal; halaman anda hanya boleh menjadi kiblat untuk maklumat yang berkaitan dengan hal-hal ini. Kemudian, ketika pengunjung datang untuk membaca kandungan anda, mereka lebih cenderung mengklik iklan anda.

• Tapak mana orang-orang yang memiliki pendapatan yang dibelanjakan dan kad kredit ingin melawat. Ini termasuk halaman dengan pengurusan wang, pelaburan dan kandungan gaya hidup.

• Laman web yang menarik sejumlah besar pengguna baru setiap hari. halaman kupon percuma dan "Bagaimana" halaman adalah contoh yang baik.
• Tapak mana orang pergi yang mengharapkan untuk membaca iklan. iklan baris dan halaman perbandingan belanja masuk ke dalam kategori ini.

2. Pastikan bahawa pengunjung anda tidak merasa bahawa anda hanya ingin mengambil wang mereka

Beri mereka banyak kandungan yang relevan dan ditulis dengan baik. Jika tulisan bukan keahlian anda terbaik kemudian menyewa seseorang untuk melakukannya untuk anda. kandungan yang baik membawa lalu lintas yang mantap dan lalu lintas mantap membayar bil.

3. Bermain mengikut peraturan

Google telah beberapa sangat spesifik Keperluan Perkhidmatan (https: / / www.google.com / adsense / policies) untuk menyertai dalam program AdSense mereka. Pelajari Peraturan dan mengikuti mereka sehingga anda tidak kehilangan semua pelaburan anda dengan cara menutup keluar.

4. Gunakan alat-alat yang Google memberikan anda

Google memberikan anda alat untuk menentukan kata kunci terbaik untuk laman anda, mengukur prestasi iklan, dan menetapkan iklan yang berbeza "saluran" untuk mendapatkan hasil iklan fine-tuning. Orang-orang dan kanak-kanak perempuan £ 800 Gorila di pasaran Pay-Per-Click. Mereka tidak membina alat-alat ini hanya untuk menjaga programmer mereka sibuk. Ambil keuntungan dari pengetahuan mereka untuk mereka sangat besar dan anda tidak!

5. Tweak, menyempurnakan dan kemudian men-tweak lagi

Anda tidak seharusnya senang dengan prestasi AdSense anda. Jika itu baik, maka anda perlu untuk membuatnya besar. Jika bagus maka anda perlu untuk membuatnya luar biasa. Jika menakjubkan maka anda perlu bawa ke kelab UPS. UPS kelab? Google menghantar semua cek lebih dari $ 10.000 per bulan untuk webmaster melalui penghantaran UPS semalam. Sekarang ada kelab bahawa saya tidak keberatan milik.

6. Dapatkan lebih banyak lalu lintas

Tidak peduli berapa banyak lalu lintas yang anda miliki, anda memerlukan lebih banyak. bola mata Lebih menterjemah kepada lebih banyak klik. Bahkan jika anda hanya menarik 2% click-through. Itu banyak klik apabila anda mempunyai ribuan pengunjung setiap hari.

7. Percubaan dengan kata kunci baru

kata kunci baru dapat membawa iklan baru dan bola mata baru bersamaan dengan itu. Set up beberapa laman baru di laman anda dan bereksperimen dengan isi yang berbeza. Setelah anda mendapatkan sesuatu yang bekerja kemudian merujuk kembali ke Tip # 5.

Anda boleh melihat hasilnya secara real time dekat apabila anda menggunakan Google AdWords. Jangan takut untuk berbeza. Jika sesuatu yang dilakukan orang lain tidak bekerja untuk anda, kemudian mencipta sesuatu yang tidak bekerja dan mendapatkannya di laman anda.