Tuesday, March 8, 2011

Sebuah Trik Smart untuk Menarik Tinggi Iklan AdSense Membayar

Tidak ada jaminan dalam hidup, jadi saya tidak menjamin bahawa tips berikut ini akan membawa anda lebih banyak wang setiap masa. Namun, saya menjamin bahawa mereka akan sangat meningkatkan peluang anda untuk menarik lebih daripada iklan AdSense top-membayar ke laman web anda daripada jika anda tidak mengikuti saran-saran ini.

Cukup dengan penolakan, mari kita turun ke perniagaan menghasilkan wang. Google membolehkan pengiklan tawaran mana saja dari minimum .05 per klik kanan sampai dengan $ kekalahan 100. Harus cukup jelas bahawa anda tidak akan kaya menjalankan .05 iklan peratus di laman anda, tetapi mendapatkan iklan $ 100 beberapa, atau bahkan beberapa $ 10, $ 20, atau 30 $ iklan tidak boleh menjadi hal yang buruk, benar?

Sekarang masalahnya adalah, Google sangat tertutup mulut tentang siapa yang membayar apa untuk iklan mereka, dan tidak ada cara nyata untuk menentukan kata-kata membayar paling per klik AdSense.

Tapi ah, jauh di dalam alam semesta selari kita menemukan pembekal Pay-Per-Click disebut Overture. Nampaknya Overture yang kurang sensitif tentang kata-kata mereka merilis top-harga dan siapa pun yang peduli untuk mencari tahu apa laman web yang membayar untuk kata-kata dan frasa boleh melakukannya dengan hanya menggunakan tawaran omongan-kisah harga alat khusus (http://www. pixelfast.com / pembukaan /). Dan tidak boleh lebih mudah digunakan. Anda cukup menaip kata kunci atau frasa dan alat mengembalikan senarai pengiklan yang menggunakan kata dan berapa banyak mereka membayar. Bahkan menunjukkan iklan yang sebenarnya.

Oh apa harta karun hasil kekayaan-grabbing ini boleh jika anda tahu apa yang boleh dilakukan dengan maklumat tak ternilai.

Pertimbangkan kemungkinan ini

Setiap kata kunci atau frasa yang banyak wang bernilai pada Overture adalah wang besar mungkin layak di Google juga, bahkan mungkin lebih, kan? Jadi cubalah percubaan ini:

Masukkan frasa "SEO Services" tanpa tanda kutip dalam peranti Overture (http://www.pixelfast.com/overture/). Ketika aku masuk frasa bahawa pada hari saya menulis artikel ini, saya menemukan sebuah syarikat bernama SEO Inc yang bersedia membayar $ 8,01 per klik, diikuti oleh SEO Advantage di $ 8.00, dan Online Web Perunding pada $ 6,50. penawar lain muncul di bawah mereka di kisaran $ 3,00 lurus kepada beberapa orang yang tidak mahu membayar lebih dari satu sen per klik.

Sekarang, jika sebuah syarikat bersedia membayar wang sebanyak itu untuk klik pada Overture, mungkin bersedia membayar yang atau lebih di Google. Bahkan jika bahawa syarikat tertentu tidak beriklan di Google, anda boleh cukup yakin bahawa frasa kunci yang sama menggambar berhampiran harga tawaran yang sama dari syarikat lain yang beriklan di Google. Jadi apa yang dimaksudkan adalah tidak ada cara yang mungkin boleh anda TIDAK mampu untuk mempunyai beberapa laman web diposting di suatu tempat yang disasarkan ke kata-kata manis-membayar.

Yang harus anda lakukan adalah menggunakan alat harga Overture untuk mencari kata-kata kunci tertinggi membayar yang berkaitan dengan laman anda dan kemudian mengoptimumkan kata-kata untuk memulakan menarik iklan yang sama. Jika semua berjalan sesuai dengan rencana, anda mungkin boleh double, triple, atau bahkan empat kali ganda pendapatan AdSense anda tanpa perlu peningkatan lalu lintas atau klik pada tayang.