Tuesday, March 8, 2011

Pasal pada waktu kejadian dengan Site Build Ini

Pertama saya katakan bahawa saya pikir Site Build It, itu batu. Ketika saya memulakan perjalanan ini, bahawa saya masih, aku mulai membaca segala sesuatu tentang pemasaran mel, pemasaran Web dll dll saya telah merobek dengan pemaju halaman pertama saya jadi saya tidak akan membiarkan hal itu terjadi lagi. Tapi kemudian aku ditunjukkan SBI dan saya belum melihat kembali.

Namun, ada cara yang boleh anda membuat anda menggunakan SBI lebih baik, tidak dengan menggunakan sesuatu yang lain, bukan dengan tidak membaca manual, yang harus anda lakukan sekitar 5 kali. (Iblis adalah secara terperinci!!), Tetapi jika ini adalah laman pertama anda maka anda boleh memaksimumkan pelaburan anda SBI dengan waktu. Mengapa, baik ketika anda mula anda mungkin akan pergi melalui ladders, membaca manual, penyelidikan, menulis, membaca, memasang halaman, menambah link etc etc, adalah pada tahap ini, sebelum monitorising laman anda bahawa masa adalah segalanya memaksimumkan halaman apa tidak membinanya untuk anda dan apa yang boleh anda lakukan untuk diri sendiri PERCUMA. Ini adalah masa.

Beli halaman membinanya dan berhenti membaca setiap hal web pemasaran yang lain
Baca manual
Membaca kembali manual
Lakukan hal Otak
Mendokumentasikan segala sesuatu
Menulis banyak salinan
Mula menempatkan salinan Facebook
Apabila anda masuk ke laman 40
Menjadi seorang Zelot (Lihat Petunjuk dan Tips di Situs Tengah)
Mulai melakukan hal mini dengung
Mintalah senarai DMOZ
Menulis beberapa artikel dan menghantar mereka
Terapkan untuk Adesense Google
Mendapatkan link sebanyak yang anda boleh
Kemudian Monitorise laman anda dengan Google
Kemudian tambah barang newsletter anda
Kemudian tambah link afiliasi anda.
Sekarang membaca semua produk yang lain SBI
(Terus membaca kembali manual)


OK, OK sekarang anda bertanya mengapa susunan itu. Yah banyak itu tertutup dalam manual sehingga banyak itu saya akan hanya melirik, tapi agak tengah Aku akan diam di. Sekarang saya seandainya anda menginginkan hasil yang terbaik untuk harga termurah - kanan.

OK Jika anda baru ini, anda mungkin baik ingin memasang banyak kandungan atau laman jualan. Jika anda membaca buku anda akan melihat kandungan harus datang pertama, kandungan, kandungan dan kandungan lebih.

Sekarang saya kira anda telah membeli laman anda, anda telah melakukan hal brainstorm dan mendapatkan semua yang di tangan, anda mempunyai banyak kandungan. OK sekarang anda telah membina laman web tersebut untuk sekitar 30 hingga 40 halaman, pastikan mereka adalah ejaan cek, berkaitan dan terlihat bagus.

Sekarang pergi dan menjadi seorang Zelot. Keterangan berada di hujung dan laman penggunaan's membinanya halaman. Hanya pergi ke laman web tersebut dan melakukan kuis, jika anda gagal melakukannya lagi, jika anda gagal membaca jawapan dan terus berjalan sehingga anda lulus, salah satu yang anda lakukan kemudian mengajukan laman anda.

Sekarang mengapa hal dalam urutan ini, kerana akan selepas anda telah memasang setiap menambah atau beberapa link untuk sekutu webmaster yang mereka anggap anda sebagai laman web komersil dan berkata anda perlu membayar. Jika anda tidak mempunyai iklan dll, maka anda boleh masuk jika anda mempunyai laman kandungan yang baik.

Sekarang tidak hanya disiapkan laman utama anda, disiapkan setiap laman dalam setiap bahagian anda boleh. Cuba melakukan tiga laman sehari sampai anda mula mendapatkan balasan kembali mengatakan bahawa anda telah diterima.

Sekarang lakukan hal yang sama dengan DMOZ

(Berita hanya di - Nilai Exchange memulakan Bagus - Saya mendapat e-mel sebelum Ken's Newsletter jadi saya terus pergi dan setakat ini saya sudah mendapat 'baik' tiga link)

Sekarang membina laman E-bay anda dan link ke laman web anda daripada bahawa - lihat butiran di MYNAS di Situs Tengah Petunjuk dan Petua

Sekarang menerapkan untuk Google Adsense, ikuti petunjuk di halaman membinanya. Lagi jika anda melakukan ini dalam urutan ini anda akan terhindar tidak mendapatkan ke Adsense kerana anda sudah iklan salah satu pelanggan mereka. Hanya satu hal yang bisa gagal anda.

OK sekarang pergi untuk hub mini yang juga dalam tips dan petunjuk.

OK, sekarang yang mungkin telah mengambil sedikit masa dan selama masa Site Build It, link baru anda dan pekerjaan yang lain mungkin sekarang punya anda di peringkat Alexa, sekarang adalah masa untuk menambah anda bentuk Newsletter, kod Google Adsense dan memulakan pekerjaan di halaman sekutu.

Saya berharap bahawa ini akan membantu, sebagai manusia itu berkata 'Ini semua dalam waktu yang'.