Tuesday, March 8, 2011

Di Jobs Internet Rumah, Siapa Bilang Ini Adakah mudah?

Saya yakin anda pernah mendengar semua itu sebelum ini, membina website dan orang akan datang. Tetapi jika anda telah membina sebuah website menghasilkan wang, bukan itu yang ingin anda dengar. Setelah semua, anda memilih salah satu di internet kerja rumah, kerana anda ingin mandiri secara kewangan dan bos anda sendiri.

Berikut ini salah satu alternatif dari banyak kerja rumah internet anda sudah pasti membaca di internet. Bergabung dengan sekutu atau perkongsian atau program referal. Kajian ini tiga alternatif, untuk membantu anda memaksimumkan keuntungan anda sungai.

1. Eksklusif peruncit. Ada mal banyak online, mereka menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan. Berkonsentrasi pada penyediaan keperluan segmen pasaran yang sempit. Anda akan unik dan dicari.

2. Bergabung dengan program afiliasi lebih menguntungkan. Walaupun ada secara harfiah
beratus-ratus Anda boleh menyertai, luangkan masa anda. Baca bahagian FAQ. Semak produk mereka. Jika produk dan perkhidmatan yang mereka tawarkan adalah yang anda cari, ada kesempatan baik bahawa anda akan mendapat sebagai sekutu.

Faktor lain anda mungkin mahu untuk berfikir tentang. Apakah yuran cukup tinggi, bahawa anda akan menghasilkan keuntungan? Ingat anda perlu membuat website anda sendiri, dan selamat wang iklan. Pilih untuk bergabung dengan program afiliasi yang produknya mid range dan akan menjual sendiri dengan sedikit usaha.

3. Membuat website yang menumpukan pada ghairah anda. Walaupun fokusnya adalah pada rangkaian produk yang program sekutu memiliki, itu bukan satu-satunya yang anda tawarkan. Berikan saran yang kontekstual dengan produk. Mungkin anda boleh menulis tentang sejarah produk, atau proses yang terlibat dalam pengeluar. Anda boleh menulis tentang para selebriti yang menggunakan ini. Membina sebuah website yang penuh isi yang pelanggan anda boleh digunakan untuk hidup mereka lebih baik. Anda akan memenangi kepercayaan mereka. Mereka akan akan menjadi pelanggan anda yang paling setia.

Berikut ini salah satu rumah internet peluang kerja anda mungkin tidak terpikirkan. Ini adalah tempat yang menguntungkan dan sangat baik untuk aliran keuntungan.

Jadi peruncit online e-buku dengan hak reseller atau mencetak semula. Berikut ini salah satu dari banyak cara yang boleh anda lakukan itu. Tawarkan satu kali entri bayaran untuk pelanggan, dapat $ 20,00 per tahun atau umur kali bayaran. Pelanggan akan mempunyai hak untuk mendownload e-book dari di perpustakaan anda. Beberapa model perniagaan yang lebih berjaya sasaran ceruk pasar. Anda boleh menjadi peruncit e-buku yang mengkhususkan diri pada resep dari berbagai negara. Bukankah itu menyenangkan? Anda boleh yuran e-buku atau membeli dari penulis e-book yang dikenali. Baca e-buku untuk memastikan anda menjual real deal.

Apa manfaat yang anda terima daripada membaca bahawa e-book anda baru saja membeli? Hak artikel atau ulasan yang menjelaskan manfaat dan kemudian mendapatkan artikel yang diterbitkan atau meninjau dan ditempatkan di depan mata prospek anda yang terbaik.

Jadi penghantar penetes dan mendirikan kedai anda di eBay atau pesaing Yahoo lelong. EBay lalu lintas berjalan sendirian sekitar 800.000 pengunjung harian. Ini terbaik lelong online, dan anda wont 'dunia salah.

Sekarang apa perniagaan ini dropshipping? Ini adalah model perniagaan di mana anda meletakkan produk di laman web atau melalui eBay. Anda mengambil tempahan mereka datang dan menyampaikan ini ke pembekal dropship, yang kapal ini untuk pembeli anda.

Cara lain untuk menempatkan itu, kau perantara, dan anda mengambil tempahan melalui Paypal, kad kredit atau faks.

Semua kerja rumah internet di sini akan bersih anda keuntungan. Yang anda perlukan adalah sebuah komputer, akses internet dan pengetahuan asas tentang komputer anda dan bersih.