Tuesday, March 8, 2011

Model Website Itu Membuat Uang

Saya ingin berkongsi dengan anda satu stratergy sederhana dalam mencipta pendapatan dengan laman web anda sendiri. Ini hanyalah salah satu kaedah daripada hanya berjuta-juta yang boleh anda buat untuk diri anda sendiri. Ingat internet tidak memberikan batas. Ini adalah salah satu contoh yang tidak bekerja untuk saya, dan mungkin memberi anda wawasan persis model website, bahawa anda mungkin ingin dimasukkan ke dalam tindakan untuk diri sendiri. Gabungan pemasaran dan / atau jualan apapun di internet, memerlukan komitmen nyata, kerana saya yakin anda sudah menyedari. Internet adalah benar-benar salah satu alasan latihan terbesar di dunia untuk jualan. Anda boleh cuba dan gagal berkali-kali, sehingga anda mendapati bahawa sistem dan pendekatan yang akan bekerja untuk anda. Tapi komitmen yang anda tunjukkan dalam memenuhi cabaran ini, akan menjadi pelajaran bahawa anda akan selalu ingat. Sukses selalu semua pada apa pun yang anda lakukan, melalui kerja keras sederhana. Tidak ada jalan mudah untuk berjaya, tetapi ketika anda mencapai kejayaan anda selepas, tidak ada perasaan yang lebih besar. Jadi mari kita mulai. Dalam contoh ini website saya, yang untuk tujuan artikel ini saya akan memanggil'????'. Aku akan memberikan keuntungan kerosakan yang tepat.

Dengan website ini saya melayan semua produk sekutu saya sebagai murni sisa pendapatan, seperti adsense. Adsense itu sendiri menghasilkan bagi saya, di website ini, rata-rata sekitar $ 2 per hari. Saya juga menggunakan pelbagai produk syarikat sekutu yang lain, yang menghasilkan sekitar $ 200 per bulan. Juga di dalam website, saya menjual e-book maklumat produk, yang saya mempunyai hak penuh untuk dijual kembali, yang menghasilkan sekitar $ 700 per bulan. Dan di sinilah jawapan untuk membuat wang online, tidak peduli apa yang anda jual. Produk, yang menghasilkan pendapatan paling, adalah orang-orang bahawa anda akan memiliki sendiri. Tentu saja saya perlu membuat lebih dari produk-produk sekutu info yang saya jual. Tapi aku kehilangan yuran melalui url sekutu sederhana gangguan. Suruhanjaya yang dicuri atau hilang yang sakit yang nyata. Anda boleh cuba setiap kaedah dalam buku ini untuk melindungi kod sekutu anda. Tapi setelah semua kerja keras selesai, anda masih kehilangan pendapatan berharga. Orang-orang yang menjual produk sekutu asli tahu ini, yang sebahagian besar mengapa peratusan yang tinggi dari harga jual yang ditawarkan kepada sekutu untuk memulakan dengan. Kerana mereka menyedari bahawa nisbah yang sangat tinggi dari penjualan produk mereka akan memberikan mereka jumlah keuntungan kembali. Alasan mengapa orang menukar kod produk sekutu dll, boleh berlari ke laman. Membolehkan hanya mengatakan itu tidak boleh dielakkan. Ini adalah alasan mengapa saya melayan semua produk berasaskan sekutu saya sebagai pendapatan murni sisa.

Tapi seperti yang anda lihat dalam contoh ini jelas kerana pulangan pelaburan tertinggi pada kebohongan. Dan yang ada di produk yang anda benar-benar sendiri. Anda boleh membeli hak jual kembali untuk produk info mudah, dan tidak melibatkan wang sama sekali, produk yang paling sedia untuk di bawah $ 50. Atau jika anda mempunyai masa dan kesabaran untuk mencari di internet. Anda dapat mencari e menakjubkan-buku yang mempunyai hak menjual semula bebas dan maklumat yang dikandungnya benar-benar berharga. Anda akan menemukan jenis harta kadang-kadang, dan lampu akan mula berkelip di mata anda ketika anda lakukan. Maklumat yang anda baru saja ditemui adalah nilai dan yang merupakan kunci nyata untuk berjaya. Ini adalah mengapa saya, pada saat ini, sangat menekankan pentingnya prinsip ini satu. Hanya menjual produk yang anda merasa kuat tentang dan anda tahu bahawa akan menjadi nilai yang bagus untuk orang yang boleh membelinya. Itu termasuk produk yang anda telah membeli hak jualan semula, atau produk percuma, anda telah menemui dengan hak jual kembali.

Jika anda menjual produk yang kuat dengan nilai maklumat yang sebenarnya secara konsisten anda selalu akan berjaya. Pelanggan anda akan kembali, cukup hanya kerana mereka tahu di mana nilai dari maklumat yang mereka cari adalah yang terbesar. Dan itu adalah di laman web anda. Selalu ingat untuk menempatkan diri ke dalam kasut anda pengunjung. Tanyalah diri anda? Adakah anda membeli produk yang anda jual? Jawab soalan ini dengan Ya. Dan anda akan benar-benar di mulai terlalu sukses online.