Friday, March 11, 2011

Revolusi Ebay - Panduan Pemula

Dengan teluk E menjadi salah satu yang paling dicari untuk istilah di internet saat ini, [sekitar 24 juta orang bulan lalu], maka tidak menghairankan bahawa semakin banyak orang sehari-hari yang berpaling dari tempat kerja 9-5, dan melihat pendapatan peluang bahawa forum ini sangat popular yang ditawarkan.

Jadi, apa saja manfaat untuk memulakan perniagaan anda sendiri E teluk, yang bertentangan dengan pilihan yang lebih tradisional menggaji diri sendiri, seperti membeli perniagaan, atau menjadi franchisee?

Nah manfaat pertama dan yang paling jelas adalah salah satu kewangan, anda boleh memulakan perniagaan teluk E dgn sedikit wang, sedangkan membeli franchise atau tatacara di akan sendiri dalam segala kemungkinan kos 10s ribu dolar.
Kedua, unsur risiko cukup diabaikan dengan perniagaan teluk E [selama anda tidak melabur sangat dalam stok sebelum anda benar meneliti pasaran]

Ketiga anda boleh memulakan di waktu luang anda, tanpa harus "menyerah pekerjaan anda". Hal ini membolehkan anda untuk menguji air, dan lihat apakah anda benar-benar menikmati menjalankan perniagaan anda sendiri, sebelum anda benar-benar mengambil plunge.For banyak orang Ebay hanyalah sebuah sampingan menguntungkan dan menyenangkan atau hobi, dan itu baik-baik saja, tetapi anda perlu membuat pilihan jika hobi anda ingin atau business.If anda membuat keputusan yang untuk menjadi sebuah perniagaan, maka anda perlu untuk menyimpan nota profesional, membayar cukai dll

Lain keindahan menjalankan perniagaan online adalah bahawa anda boleh melakukan aktiviti perniagaan anda saat itu sesuai you.You boleh menetapkan pelelangan anda di 02:00 jika anda memilih demikian, dan orang-orang masih akan melihat apa yang anda tawarkan!

Keuntungan terkini, [dan senarai ini tidak bererti lengkap] adalah bahawa tidak seperti perniagaan tradisional, pasaran anda tidak terhad, anda boleh menjual produk anda di mana-mana di dunia, anda mempunyai potensi pasaran berjuta-juta-juta pembeli

Soalan-soalan yang paling umum bagi banyak orang adalah "bagaimana cara memulakan?". Langkah pertama jika anda belum melakukannya, adalah untuk mendapatkan di Ebay dan melihat-lihat. Ebay sendiri menawarkan sumber maklumat yang besar dan tur untuk yang belum tahu. Memiliki melihat beberapa lelong dalam penyelesaian, melihat bagaimana orang daftar dan memaparkan produk mereka, tawaran untuk sesuatu yang anda ingin [anda perlu menyertai pertama, tetapi Ebay membuat pengguna ini sangat proses ramah] Apakah melihat-lihat rumah anda untuk item yang tidak diingini , menjalankan beberapa lelong menyenangkan anda sendiri,, dan anda sudah tidak ada longgar tetapi sampah anda. Ini adalah cara yang bagus untuk merendam jari-jari kaki di kolam lelong.

Jadi, selepas melakukan ini, anda memutuskan bahawa anda ingin mendapatkan serius tentang membina sebuah perniagaan teluk E, apa yang harus anda lakukan pertama kali? Berikut ini adalah persiapan dari beberapa langkah asas pertama.

1. Pilih produk anda-Segala sesuatu dari kad besbol ke rumah mewah ini untuk jual di Ebay.Research pilihan produk mungkin dengan melihat apa yang persaingan anda doing.If anda mempunyai kemahiran bidang tertentu, atau ghairah yang lain berkongsi, pilih produk anda sesuai . Tip-Alat kajian besar terdapat di www.overture.com. Yang disebut alat pemilih kata kunci, dan itu membolehkan anda untuk menyemak berapa kali sebuah kata tertentu atau frasa telah mencari di internet dalam menonton iaitu rolex bulan sebelumnya. Jika beberapa orang telah mencari apa yang anda ingin jual, kemungkinan akan menjadi non starter di Ebay. [Pada saat penulisan alat ini boleh digunakan oleh sesiapa sahaja secara percuma, walaupun ini mungkin sunting] Di lain tangan jika produk anda sering dicari, anda mungkin ke pemenang.

2. Tidak menjual kualiti yang buruk products.There tidak lebih mengecewakan daripada menerima pembelian hanya untuk menemukan itu adalah sampah berkualiti rendah. Ebay mempunyai sistem maklum balas yang sangat baik, yang digunakan untuk umpan balik tahap traders.This sedia untuk kedua-dua pembeli dan penjual, jadi jika anda mendapat maklum balas negatif, ini dengan serius boleh membahayakan reputasi anda Ebay kekal

3. Mulai kecil. Kecuali anda benar-benar percaya diri pada produk anda, dan dalam kedudukan yang sangat aman secara kewangan, mulai hal mati dalam skala kecil, dan meningkatkan pengeluaran anda hanya sebagai hasil anda membenarkan ini.

4. Test, Uji, Uji-Coba produk yang berbeza dan kombinasi dari produk untuk melihat apa yang terbaik, dan selalu menggunakan gambar, kerana banyak orang membeli apa yang mereka tidak melihat apa yang mereka baca.

5. Komit dari awal untuk menawarkan perkhidmatan yang luar biasa. Perlakukan orang lain seperti anda ingin diperlakukan, dan anda akan segera mendapatkan reputasi sebagai seorang peniaga boleh dipercayai, dan dari mana anda boleh membeli dengan keyakinan.

6. Jangan selalu cuba untuk membuat keuntungan yang besar. Banyak PowerSellers di Ebay membuat keuntungan kecil tapi konsisten, dan menjalankan banyak lelong! Selalu memastikan bahawa anda menutup kos penghantaran, dan setiap bayaran yang dikeluarkan dalam menjalankan lelong anda.

7. Banyak penjual atas teluk E menjual produk lain orang yang mereka saham tidak atau dalam banyak kes bahkan melihat, melalui proses yang disebut 'dropshipping'. dropshipper adalah sebuah grosir, yang juga menangani semua butiran produk penghantaran pada behalf.There anda dropship syarikat banyak yang mereka menyesuaikan perkhidmatan sekitar adegan lelong Ebay, dan siapa yang dapat menyediakan anda dengan produk-produk berkualiti, dengan harga yang sangat kompetitif dihantar terus untuk pembeli anda [jika anda merancang untuk berada di Ebay untuk jangka panjang, hal ini juga layak memberikan pertimbangan pilihan yang serius, kerana anda benar-benar harus mempunyai sumber yang dipercayai stabil produk berkualiti murah.