Friday, March 11, 2011

My Top 7 Tools E-commerce Favorite

Apabila anda membuat hidup anda di Internet, anda kadang-kadang lupa bahawa sumber yang anda gunakan setiap hari (dan menerima begitu saja) mungkin tahap penemuan yang luar biasa bagi siapa saja yang sudah tidak tahu bahawa mereka ada.

Apakah mereka membantu anda menghasilkan wang, menjimatkan masa, menjimatkan wang, atau mengelakkan kekecewaan, alat-alat e-dagang ini dan tahap perkhidmatan cadangan saya tertinggi bagi siapa saja yang melakukan segala bentuk online e-commerce.

ClickBank.com -

Jika anda menjual produk-download seperti laporan, ebook, atau perisian, anda tidak boleh mengalahkan ClickBank untuk pembayaran kad kredit pemprosesan. Mereka tidak hanya mengambil bayaran dan menghantar cek dua kali sebulan, mereka juga pasang produk anda ke rangkaian yang ada dengan puluhan ribu affiliate yang dapat menjual untuk anda. Juga, tidak seperti akaun kad kredit peniaga tradisional pemprosesan, ClickBank menganggap semua risiko kecurangan dan mencegah banyak cerita "horor" anda dengar dalam hubungannya dengan pemprosesan kad kredit talian.

MySiteSales.com -

Sejak ClickBank hanya membenarkan penjualan produk-download, MySiteSales.com datang untuk penyelamatan bagi siapa saja menjual produk fizikal atau perkhidmatan. Menawarkan katalog produk suite terintegrasi, menindaklanjuti Autoresponders, pelacakan iklan, pelayan yang selamat, dan menawarkan kupon bahkan terhad-bila masa, harga alat ini "harus mempunyai" untuk membuat dan mengintegrasikan penyelesaian e-dagang profesional pada hampir semua laman web saiz.

Aweber.com -

Jika anda memerlukan jumlah yang tidak terhad menindaklanjuti Autoresponders dan kemampuan untuk menghantar e-mel "broadcast" kepada semua kenalan anda pada satu masa, AWeber menawarkan penyelesaian dikendalikan sangat baik. Pengkhususan dalam membantu usaha kecil dan menengah Web melaksanakan e-mel yang berkesan tindak lanjut strategi tanpa software yang rumit, AWeber mendapat tanda kami tertinggi bagi perkhidmatan dan dipercayai.

GoDaddy.com -

Murah, handal, mudah digunakan nama domain registrar yang hanya bayaran $ 8,95 pada tahun untuk setiap nama domain yang anda daftarkan. Tingkat GoDaddy murah dan sama seperti, jika tidak lebih, boleh dipercayai daripada pendaftar domain yang lain. Mereka juga menawarkan "pendaftaran peribadi" pilihan yang membolehkan anda untuk menjaga identiti anda sebagai pemilik domain rahsia dari orang-orang jahat yang mengeksploitasi nota nama domain untuk mengkompilasi mailing list, database spam atau lebih buruk.

FrontierPowerHosting.com -

Setiap usaha e-dagang yang berjaya bermula dengan sebuah website yang solid perkhidmatan hosting. Tidak menutup anda turun lebih cepat dari yang web host tidak boleh dipercayai kerana kedua-dua mereka pergi offline, perniagaan anda berjalan offline. Aku tuan rumah salah satu pelayan saya di FrontierPowerHosting.com kerana khidmat pelanggan besar dan dijamin up-bila masa.

ClipArt.com -

Pernah menarik rambut anda mencari gambar yang sempurna untuk itu, foto, atau sepotong clipart untuk website anda? Selepas anda knalpot koleksi Microsoft pada komputer anda, perhentian seterusnya (jika anda ingin mencari sesuatu yang cepat) adalah Clipart.com. Dengan ribuan gambar anda cari dengan kata kunci, anda sentiasa dapat mencari gambar yang sempurna dalam waktu kurang dan tanpa kebimbangan melanggar hak cipta jika anda hanya menarik sesuatu dari web.

Google.com / Adsense / -

Website punya lalu lintas tetapi tidak ada wang banyak membuat? Buka akaun percuma dengan Google AdSense dan memperoleh komisen setiap kali seseorang mengklik pada salah satu iklan disasarkan. Cara terbaik untuk mendapatkan wang tambahan di dalam hampir setiap laman web.