Friday, March 11, 2011

Mustahil saya Evolusi Ke Passionate ebayer

Semuanya bermula cukup polos. Saya punya kenalan yang mempunyai bakat untuk tompok barang berharga di kedai barang bekas, jualan laman, swap bertemu dan sejenisnya, suatu sifat saya dianggap sangat. Kesamaan terbesar kami adalah bahawa kami berdua penulis lagu dan musisi, dan John telah beredar berbagai macam muzik, buku, karya seni, perabot, dll, meski ia mutlak mengabaikan semua pekerjaan yang mengharuskan berbagai macam pendidikan atau dasi.

Sementara aku mencari nafkah padat di pejabat undang-undang, tidak membuat banyak, tetapi membuat seratus tambahan atau dua pada minggu, John terletak titik pengedaran utama Sumbangan Goodwill Industries di Los Angeles, dan pembelian enam tempat sampah kaki diisi dengan buku-buku $ 30 per bin. John akan mengambil salinan ditandatangani, atau buku-buku lain yang terpesona dia atau yang secara peribadi kenal, dan menjualnya ke kedai buku. Begitu ia menjual naskah yang ditandatangani oleh penerbit dan beberapa pelakon $ 900. Masing-masing bin mengandungi beberapa ratus buku, dan dia sangat cepat mendapatkan vanload buku yang dia tidak boleh menyimpan di apartemen kecil LA nya. Jadi dia memanggil saya dan menawarkan untuk memberikannya kepada saya jika saya akan mengangkut mereka pergi, mengatakan bahawa ia akan membuang mereka dalam sampah jika aku tidak membawa mereka. Saya melihat bahawa ada banyak buku saya tertarik, jadi aku mengambil vanload, sekitar 20 tempat, dan memberinya $ 50, yang pertama dari vanloads banyak. Yohanes tidak celik komputer, dan aku tahu bahawa beberapa harus berharga di eBay, meskipun pada saat itu, aku tidak menjual buku apapun secara online. Segera setelah itu, John mulai sekitar tiga vanloads pada minggu, dan aku hanya akan mendapatkan tempat dan memberinya $ 50 pada vanload, atau sekitar tujuh sen pada buku. Menimbang bahawa beberapa buku yang telah pergi untuk lebih dari $ 40, ini cukup margin keuntungan yang besar dan kuat. Dengan cara ini, saya membina sebuah inventaris hampir 10.000 buku.

Aku mula menjual secara online, dan sangat tidak lama kemudian saya telah mendapat banyak kali pelaburan awal saya $ 600 kembali. Tapi apa yang membuat saya tertarik dengan perniagaan ini adalah kesempatan untuk melakukan plot ringkasan pendek dari buku yang saya jual. Review plot jauh lebih menyenangkan kepada saya sebagai penulis daripada proses, hafalan mekanikal menempatkan iklan eBay, walaupun saya mendapatkan banyak keluar kegembiraan menonton jumlah hits, dan pembelajaran yang penulis dan genre yang popular . Aku akan tahu bahawa, bahkan genre yang paling berharga, novel roman, yang umumnya overpublished, boleh dijual dalam kumpulan. buku Danielle Steel, yang saya mempunyai lebih daripada pengarang lain, akan menjual dalam kotak untuk kolektor atau reseller yang lain. Aku akan tahu bahawa saya ringkasan plot, yang saya sangat menikmati, mengambil banyak masa saya, dan bahawa kebanyakan orang yang membeli buku-buku sudah tahu apa yang mereka beli, sehingga ringkasan plot menjadi pembaziran, berlebihan untuk tujuan menjadi eBay sukses penjual buku. Aku harus memuaskan tenaga kreatif saya dengan membaca singkat ringkasan, dan bergerak. Saya belajar banyak saat melakukan hal ini, tetapi yang lebih penting saya menjadi pengetahuan tentang buku mana yang akan menjual dan yang diperlukan untuk dijual dalam kumpulan. Dan, kerana aku memiliki 10.000 buku, pada peringkat 4-5 iklan per jam, itu akan membawa saya beberapa ribu jam kerja hanya untuk menjual buku yang saya sudah diperolehi. Hal ini juga menghentikan saya dari pemeriksaan produk lain, atau mencari buku-buku lain, dll Dengan kata lain, menjadi tugas semua memakan untuk memindahkan 10.000 buku.

Saya memutuskan untuk menggunakan software yang membolehkan saya untuk menilai peratusan buku yang penulis sudah dijual di eBay dalam enam minggu sebelumnya, dan apa yang harga rata-rata buku-buku. Peranti perisian ini membolehkan saya untuk membuat ramalan yang lebih khusus dengan peratusan, dan meletakkan sisa buku-buku ke dalam kelompok mereka tanpa berusaha untuk menjual mereka sebagai individu. Hal ini membolehkan saya untuk memindahkan lebih banyak buku. Saya juga cepat belajar bahawa keadaan itu penting, dan bahawa mungkin ada perbezaan antara apa yang saya anggap sebagai "baik," dan apa kesan orang lain "baik" itu. Jadi saya mengadopsi gambaran keadaan kategoris yang saya kutip kata demi kata dari sebuah buku tentang pengumpulan buku, dan masalah yang tidak pernah terjadi lagi. Bahkan, iklan eBay saya berfungsi sebagai pengalaman pendidikan bagi kebanyakan orang yang tidak keranjingan kolektor, kerana mereka belajar tentang pentingnya keadaan seperti itu tergolong buku mengumpul. Apapun yang tidak sekurang-kurangnya dalam "keadaan membaca baik" disumbangkan untuk amal. Saya mendapati saya boleh menjual banyak buku yang lain pasti.

Satu-satunya keluhan yang saya tidak terselesaikan di eBay adalah dari orang yang membenarkan anaknya untuk membeli buku di eBay. Itu jualan 15 saya, dan anak mengira dia membeli video, dan tidak melihat kategori iklan. Dia mengajukan aduan sebelum e-mel saya. Saya benar-benar bersedia untuk mengembalikan wangnya (itu hanya beberapa dolar). Sang ayah tidak menjawab e-mel tapi malah mengabaikan permintaan saya baginya untuk membatalkan penilaian negatif nya. Hal ini menurunkan peratusan saya untuk kurang dari 95% yang menguntungkan, dan sangat mengecewakan untuk pemula. Saya menyertai Square Trade, sebuah syarikat yang menengahi perbezaan pendapat antara pembeli dan penjual sehingga membolehkan penjual untuk hanya mempunyai maklum balas positif. Pada titik ini, saya telah 544 jualan, dan masih hanya satu aduan, untuk peringkat 99,8%, angka yang mampu melahirkan tahap kepercayaan yang tinggi pada pembeli berpotensi. Arahan telah menyediakan saya dengan reputasi besar di eBay, yang saya menjangka saya akan gunakan untuk batu loncatan diri ke jualan tiket yang lebih tinggi.

Mereka juga telah memberikan saya sebuah perpustakaan yang hebat lebih daripada 2,000 buku-buku tentang pelajaran kegemaran saya: muzik, nutrisi, sukan, alam, psikologi, dan thriller undang-undang. Saya perlu untuk menjadi akrab dengan thriller undang-undang kerana website penulis telah menyarankan saya bahawa seorang penulis harus mengetahui genre beliau menulis masuk tahun saya tentang pejabat undang-undang telah memberikan saya dengan kekayaan cerita yang sangat dramatik, beberapa di antaranya sangat profil tinggi.

Anakku, kebetulan, mempunyai lebih dari 560 jualan sendiri, yang telah membantu membayar untuk pembangunan muzik dan kos hidup. Dia menjual tiket konsert di eBay, sesuatu yang ia sangat tertarik, dan juga memiliki reputasi besar.

Setelah berbulan-bulan menjual buku-buku ini, sebagai sesuatu yang menarik seperti itu, aku mulai ingin menggunakan ini kegemaran baru untuk membebaskan diri dari bidang undang-undang. Aku punya label harga, dan itu sekitar $ 600 per minggu dibawa pulang. Saya menghabiskan beberapa bulan mencari ekonomi dalam proses saya yang akan meningkatkan kemampuan pada jam saya. Tapi cuba saat aku mungkin, saya tidak bisa benar-benar mendapatkan $ 10 pada jam terakhir, dan itu menjadi sangat jelas bagi saya bahawa, sementara itu hobi yang menyenangkan, kecuali aku mengambil langkah untuk menukar metodologi saya, itu tidak akan perniagaan yang berjaya. Saya menyedari bahawa menjual buku tidak seperti menjual komoditi yang boleh dihasilkan "kembali mencatatkan" di eBay, yang memakan masa sekitar satu minit, sebagai lawan dari 10-15 minit yang diperlukan untuk menulis iklan untuk buku, kerana buku semua unik , kecuali jika anda mempunyai beribu-ribu buku yang sama. Saya menyedari fakta bahawa banyak orang membuat ratusan ribu dolar di eBay dan saya memutuskan untuk mencari mereka dan model metodologi baru saya tentang pengalaman mereka.

Saya telah melakukan penyelidikan pemasaran vis a vis pemanfaatan saya perisian eBay untuk meningkatkan nilai jualan buku saya. Aku mula menyedari bahawa saya perlu produk baru, produk selain buku, atau lebih khusus, item dari yang saya boleh yakin akan membuat $ 40-50 pada jualan. Lalu, jika saya boleh menjual sepuluh pada hari, yang akan menjadi hidup yang baik. Setelah kajian yang luas, saya datang di website Pasukan Knox. Pasukan Knox menulis sebuah medan e-commerce untuk Usahawan Magazine, dan merupakan PowerSeller di eBay. Selain itu, ia telah menubuhkan beberapa perniagaan lain, dan menurut website-nya, telah membuat hampir satu juta di masing-masing dua tahun terakhir. Situsnya mengandungi beberapa ribu produk bagi orang-orang seperti saya, banyak yang yang boleh dropshipped, atau dihantar kepada pelanggan anda dengan pengilang atau pemborong, dan internet paling lengkap strategi pemasaran yang pernah saya lihat untuk mencapai matlamat ini. Dia dan aku berkongsi satu falsafah utama - perkhidmatan pelanggan adalah kunci untuk mengembangkan perniagaan eBay. Perbezaannya adalah bahawa ia telah diambil itu jauh lebih serius daripada yang saya miliki, dan pengetahuannya tentang internet marketing adalah apa yang saya perlukan untuk sampai ke peringkat seterusnya. Situsnya sangat mengesankan dalam ruang lingkup maklumat yang memberikan kepada siapapun yang ingin menghasilkan wang di eBay, dan menyediakan hampir setiap ebayer, apapun tingkat pengalaman mereka, dengan arah yang baru dan taktik untuk meningkatkan pusat keuntungan yang ada atau mengembangkan yang baru.

Salah satu produk nya adalah digambarkan sebagai berikut: "Kami meminta 58 dari Pembuat Top Internet Money:" Jika anda kehilangan besok semua dan harus memulakan kembali dengan apa-apa kecuali otak di kepala anda dan pengalaman tahun anda, bagaimana anda akan kembali di atas dalam waktu kurang dari 30 hari? '"memberikan soalan ini, diajukan kepada banyak internet marketer top, wawasan fenomenal untuk siapa saja yang berminat dalam pemodelan pengalaman dan hasil orang yang telah mencapai hal-hal besar di internet marketing.
Dia juga mengingatkan kita bahawa acara TV seperti 60 Minutes telah menampilkan orang yang tidak luar biasa dalam hal pendidikan atau kekayaan awal yang membuat banyak wang menjual di eBay. Beberapa contoh dan statistik ia mengutip meliputi:
• Laurie Liss dan ibunya, Darlene, dilengkapi dengan sedikit lebih dari satu komputer, kamera, dan sesuatu untuk dijual, eBay membina perniagaan mereka sendiri yang kini menjual $ 30.000 sampai $ 40.000 dalam sebulan barang;
• Seorang ibu berusia 43 tahun 3 menarik turun $ 2000 sebuah minggu di eBay;
• Ada hampir 69 juta pengguna eBay yang menghabiskan $ 59.000.000 setiap hari;
• Beribu-ribu orang kebangsaan yang melepaskan pekerjaan sehari-hari mereka untuk menjual fulltime di eBay;
• Sebahagian besar penjual eBay perniagaan rumahan yang menjual segala sesuatu dibayangkan;
• Setiap minit setiap hari lebih dari 150 item baru berdaftar, lebih dari 500 tawaran ditempatkan, dan tujuh orang baru mendaftar untuk berbelanja di eBay;
• Pada saat tertentu, eBay sedang melakukan sekitar 12 juta lelong, dibagi menjadi sekitar 18.000 kategori yang berbeza;
• Sekitar dua juta item baru ditawarkan untuk dijual setiap hari, dan 62 juta pengguna berdaftar melayari laman web untuk mencari mereka;
• Sebanyak 150,000 orang ... telah menyerah pekerjaan mereka untuk membuat perniagaan mereka sendiri menjual daripada website mereka sendiri atau di lelong online eBay dan lain-lain.
Berbeza dengan "crash dot-com," eBay tidak menunjukkan tanda-tanda melambat. pengalaman Pasukan Knox menempatkan anda pada jalur cepat untuk pendapatan internet. Latar belakangnya dan produk disajikan secara terperinci jauh lebih besar di www.addtoincome.com. Hal ini jelas bagi saya bahawa orang ini tidak hobi dan merupakan profesional sejati. Terlepas dari tahap pengalaman eBay, anda berhutang kepada diri sendiri untuk menambah pengetahuan orang ini untuk anda sendiri.