Friday, March 11, 2011

Microsoft dan Papar Google Sisa Ini untuk Pemasaran RSS

internet marketer Ramai yang masih bertanya-tanya apakah untuk memulakan pemasaran dengan RSS atau tidak. Sepertinya bahkan tidak semua kajian kes, metrik keras dan manfaat yang sedia tidak dapat meyakinkan mereka, atau semua orang akan melompat-lompat di gerobak RSS sekarang.

Hanya sebagai gambaran, berikut adalah beberapa manfaat pemasar kehilangan dengan tidak pemasaran dengan RSS:

Sebuah penghantaran 100%] pemasaran mereka, membina hubungan dan mesej pendidikan untuk, pelanggan pelanggan, prospek dan rakan. E-mel tidak mendapatkan disampaikan, tetapi dengan RSS anda akan mencapai penghantaran 100%.

B] Peningkatan kedudukan enjin carian dan mengindeks kandungan yang cepat, dan peningkatan lalu lintas dari RSS lain-enabled sumber online.

C] Mendapatkan kandungan internet anda diterbitkan di website lain.

D] Membangkitkan baru pelanggan lebih mudah dan cepat.

E] Dan masih banyak lagi ...

Bahkan jika anda tidak percaya bahawa RSS sedang digunakan oleh cukup banyak orang sekarang, bahawa masih ada alasan untuk tidak mula menggunakannya sebagai sarana untuk menghasilkan lebih banyak lalu lintas ke laman web anda.

Tapi, akan semua ini akan berubah juga.

Seperti yang telah diramalkan secara meluas, Microsoft mengintegrasikan RSS sokongan dalam versi berikutnya dari Internet Explorer, dan mungkin bahkan lebih penting, itu menjadikannya sebagai sebahagian integral dari sistem operasi lama ditunggu-tunggu nya Longhorn.

Apa ertinya ini bagi pemasar?

A] Dengan menjadi terintegrasi di IE dan lain perisian Microsoft, RSS akan mencapai penetrasi massa. Untuk pemasar ini bermakna bahawa RSS akhirnya akan menjadi salah satu standard alat komunikasi massa dan penghantaran kandungan. Selanjutnya, pengguna internet akan mula mengharapkan RSS dari pemasar, mungkin bahkan lebih dari newsletter e-mel.

B] Pemasar tidak akan lagi (akhirnya, tentu saja, ketika sebahagian besar dunia mula menggunakan perisian versi terbaru) perlu menjelaskan bagaimana mendapatkan aplikasi pembaca RSS, tetapi akan dapat fokus hanya pada perniagaan mereka mempresentasikan dan manfaat untuk menamatkan -user.

C integrasi] yang lebih luas RSS di alat Microsoft akan membolehkan anda menggunakan RSS tambahan, jauh melampaui penghantaran kandungan asas dalam bentuk cerita, podcast dan produk. Pemasar dan pemaju akan boleh menggunakan aplikasi interaksi kaya untuk melakukan komunikasi dan perniagaan / interaksi peribadi lebih lancar, lebih mudah dan lebih berkesan. Pada intinya, bagi pemasar canggih kemampuan pemasaran dengan RSS akan bererti baik mereka "dalam" atau "keluar" dari permainan.

D] ini sekarang rasmi. Pemasar perlu mula mengambil memimpin dan melaksanakan RSS feed di semua hal sebagai berikut komunikasi yang mereka, dan dari PR untuk mengarahkan pemasaran dan jualan.

Dan di atas semua ini, Google baru saja mulai menayangkan iklan Google AdSense di RSS feed juga.

Makna lebih dalam di balik ini adalah empat kali ganda:

A] The "Program" baru adalah kesempatan yang tepat untuk RSS penerbit untuk menguangkan RSS mereka feed. Dengan inklusi dalam standard Google "runnings" iklan AdSense, Penerbit boleh berharap untuk menghasilkan wang pada RSS segera.

B] Ini adalah satu lagi alasan untuk penerbit untuk mula menerbitkan kandungan mereka melalui RSS, terutama kerana mereka tidak akan dikenakan bayaran apapun atau sangat sedikit, tetapi akan menyediakan mereka dengan sumber tambahan pendapatan. Dengan aspek kos rendah RSS, kita dapat mengharapkan banjir penerbit baru untuk set-up RSS feed kandungan mereka untuk menghasilkan klik AdSense tambahan.

C] Dengan iklan RSS termasuk dalam feed, pengiklan lebih akan menjadi sedar RSS dan potensi pemasaran.

D] Menggunakan RSS Penerbit iklan sekarang tidak hanya mencipta sumber pendapatan tambahan, namun sebenarnya memastikan mereka tidak kehilangan kesempatan pendapatan iklan.

Kami digunakan untuk merujuk kepada RSS sebagai masa depan. Nah, masa depan yang sekarang. Jika anda tidak bersedia untuk mula memasarkan dengan RSS, waktu hanya boleh menjalankan anda berakhir. Seperti halnya anda pesaing ...