Friday, March 11, 2011

website saya memerlukan lebih banyak lalu lintas yang disasarkan. Tebak di mana saya menemuinya?

Tidak ada yang baru tentang menggunakan joint venture (JV) untuk mendapatkan lalu lintas ke laman web. Dan maklumat yang baik sedia secara percuma dari laman internet marketing banyak tentang bagaimana mengatur JV.

Artikel ini bertujuan untuk 97% dari webmaster yang tidak menyedari rakan JV kuat khususnya yang sudah ada, dan bersedia bekerja dengan anda.

Sebelum aku mengungkapkan semua, saya hanya memeriksa ...

Seperti saya, saya akan gambar yang akan senang jika:

* Situs anda JV rakan mendapatkan traffic yang besar.
* Sebahagian besar paparan laman adalah dengan lalu lintas yang disasarkan.
* Anda boleh membuat link mana-mana ANDA seperti dari laman mereka.
* Anda boleh mulai sekarang. Tidak ada kelewatan dalam mendirikan JV tersebut.
* The JV terus selama anda inginkan.
* Biayanya anda sen untuk membuat dan menjalankan.

Apakah itu terdengar seperti itu apa yang anda cari dalam sebuah JV?

Jika demikian, selamat datang di eBay. Kau rakan patungan baru.

Tapi aku Pemikiran ...

"EBay?" Saya mendengar anda bertanya, "Bukankah eBay hanya sebuah laman lelong?"

Yah, tentu bermula sebagai sebuah laman lelong. Saat ini, eBay adalah sebuah fenomena e-dagang.

1.5 bilion * eBay paparan laman menempatkan di tempat keenam pada peringkat lalu lintas Alexa. Menjelang Amazon, AOL dan CNN.
* Ahli eBay membuat 79 juta carian disasarkan untuk item setiap hari.
* Ada 35.000 kategori yang di dalamnya untuk meletakkan barang untuk dijual.
* Ada laman lelong eBay di 27 negara.
* EBay mempunyai 125 juta pengguna berdaftar.
* 40.000 ahli baru menyertai eBay setiap hari.

Apa yang kita miliki di sini adalah perniagaan internet yang sangat berjaya dengan lalu lintas besar. Dan, berkat kategorisasi canggih eBay dan mekanisme pencarian, lalu lintas benar-benar disasarkan.

Lebih penting lagi, ada beberapa cara cerdas untuk mengarahkan lalu lintas disasarkan eBay ke laman web anda sendiri. Semua kaedah ini cerdas menambah hingga apa yang saya sebut Lalu Lintas Saluran eBay.

Apakah itu bekerja? Well, saya menjual produk komunikasi dari website saya. Aku berlari 5 lelong sederhana dalam kategori yang sesuai dengan prinsip-prinsip Saluran Lalu Lintas eBay. Setiap lelong kos saya 30 sen dan berjalan selama seminggu. Saya mendapatkan sekitar 300 mengarah disasarkan dari lelang ini ke website saya setiap minggu. Tidak buruk untuk satu lima puluh dolar!

Mari saya tunjukkan hanya salah satu cara untuk mendapatkan lalu lintas yang disasarkan ...

Jual, Jual, Jual

Pertama-tama, anda membuat bahagian eBay bauran pemasaran anda. Anda mula menjual produk anda di eBay.

Kenapa saya mengatakan ini? Nah, eBay tidak hanya untuk perniagaan ibu dan pop lagi. IBM, Disney, Motorola, Xerox dan Dell, hanya beberapa korporat besar yang sekarang menggunakan eBay sebagai tambahan jualan dan saluran memimpin generasi.

Membuat lelong eBay mudah. Siapapun bisa melakukannya - secara harfiah. Tetapi jika anda tidak mahu belajar, anda boleh menggunakan Pembantu Trading. Ini adalah ahli eBay yang akan membuat, menjalankan dan menguruskan lelong atas nama orang lain untuk peratusan daripada jualan atau bayaran kecil.

Bila anda menetapkan satu lelong anda keputusan yang anda buat adalah di mana media untuk menempatkan item anda. Hal ini penting. Pengunjung ke laman lelong anda - hanya dengan berada di sana - mempunyai kelayakan diri diri sebagai berada di pasaran untuk membeli produk dalam kategori tersebut. Hal ini menyasarkan secara real time.

Tetapi hanya mencipta lelong tidak trik. Ini hujung kunci. Di halaman lelong anda, pastikan anda memberitahu penonton anda bahawa jika mereka sudah pertanyaan tentang lelong anda, produk anda atau dasar anda, mereka perlu menghantar e-mel anda. Dan mendorong mereka untuk melakukan hal ini dengan memiliki link e-mel anda tinggal di lelong, seperti yang satu ini brian@more-auction-sales.com

Segera setelah mereka melakukan hubungan dengan anda, anda telah memperoleh memimpin disasarkan anda tidak akan punya cara lain. Anda boleh mula membina sebuah hubungan. Anda boleh mendapatkannya pada senarai anda, mengarahkan mereka ke laman web anda dan mula menjual kepada mereka.

Potongan Lapan

Aku hanya ruang untuk menunjukkan salah satu cara di mana anda boleh terus share dari eBay lalu lintas disasarkan ke website anda. Ada lapan cara secara total. Jika anda ingin mengetahui tujuh yang lain, anda akan menemui mereka di ebook percuma saya 'The eBay Lalu Lintas Talian'. Anda boleh mendapatkan ini di sini: http://www.more-auction-sales.com/websites

Menyediakan JV dengan eBay boleh menghasilkan keputusan yang signifikan. Tidak ada perniagaan lain di web yang memberikan anda akses kepada bekalan eBay lalu lintas disasarkan untuk harga beberapa sen. Terbaik dari semua, 97% dari webmaster belum menyedari kekuatan ini. Kesempatan bagi anda dan website anda di sana untuk mengambil.