Friday, March 11, 2011

Menghasilkan laman web menguntungkan tanpa menghabiskan usia menulis

Ini semua tentang
kandungan.

Saya telah menulis sebagai respon terhadap beberapa kritikan di forum saya minggu ini. Pasangan
orang mengatakan bahawa saya tidak menghasilkan cukup kandungan asli. Sekarang itu
benar. Saya tidak menulis banyak.

Tapi aku akan memberitahu anda apa. Aku melakukan apa yang berjaya.

Situs saya sudah membina selama beberapa bulan terakhir adalah menghasilkan keputusan. Besar
keputusan.

laman saya, apakah mereka laman mini atau laman besar, pekerjaan. Dan mereka membawa sebuah
pendapatan besar setiap minggu dari Google Adsense, Searchfeed, dan program sekutu.

Jadi aku harus peduli apa yang dikatakan orang?

Ya, aku harus.

Bukan hanya kerana aku sudah dikritik, yang tidak pernah bagus, tetapi kerana saya masih
percaya bahawa kunci kejayaan jangka panjang sedang berjalan kandungan pada-topik yang
unik ke laman web anda sendiri.

Saya tidak percaya bahawa laman web yang saya telah membina selama beberapa bulan terakhir akan terus
menghasilkan pendapatan selama bertahun-tahun, di mana halaman kandungan sebenar saya punya akan
terus bekerja selama bertahun-tahun.

Tapi aku membuat jerami sementara matahari bersinar dan anda juga harus.

Ini adalah cara saya melakukannya:

Banyak laman web yang membicarakan orang diciptakan dengan Lalu Lintas
Equalizer dan banyak diubahsuai dengan template, dan dengan menukar sesuatu dengan
carian dan menggantikan, untuk menambah individualiti. Hanya satu daripada laman tersebut membuat lebih
setiap minggu dari saya digunakan untuk mendapatkan bekerja full time di akhbar pekerjaan lama saya.
(Menarik halaman ini sekarang mendapatkan lebih banyak lalu lintas dari mesin carian Yahoo baru
daripada tidak dari Google, di mana hanya beberapa bulan yang lalu itu hampir semua dari
Google).

Aku hampir tidak menulis apapun di laman web tersebut, hanya sebuah rencana di halaman indeks
setiap folder / sub direktori.

Jika anda tidak tahu, Traffic Equalizer http://www.ozemedia.com/trafficeq adalah, pada intinya, sebuah direktori automatik
bina mengambil hasil carian enjin dari senarai kata kunci anda dan laman bangunan
sekitar mereka. Banyak pemasar nama besar yang menggunakannya untuk membuat banyak wang.

Saya menjalankan Google Adsense pada halaman, dan juga meletakkan sekurang-kurangnya satu program sekutu
pada halaman. Sangat sering hal itu akan menjadi ebook dijual melalui Clickbank.

Pada beberapa halaman yang saya menyenaraikan nombor Searchfeed link pada halaman
http://www.ozemedia.com/searchfeed.htm tapi aku agak bimbang tentang menggunakan
Searchfeed dan Adsense bersama-sama sehingga saya tidak melakukannya sering, tapi masih Searchfeed
kirimi saya cek untuk $ 1000 ditambah setiap bulan - yang merupakan sisi kecil yang nyaman
pendapatan.

perhatian utama saya dengan Traffic Equalizer selalu bahawa orang lain
membina laman di istilah carian yang sama boleh mempunyai laman yang hampir identik dengan
tambang. Mesin carian tidak suka ini.

Tetapi kabar baiknya adalah bahwa Traffic Equalizer baru saja diperbaiki. Beberapa minggu
Jeff lalu Alderson, programmer, bertanya apakah aku punya idea tentang cara untuk membuatnya
lebih baik, dan saya menyarankan dia mencuba dan mencari cara untuk mendapatkan kandungan halaman dari
lebih banyak sumber dan kemudian mengacak output. Hal ini akan membuat kurang dari
kemungkinan bahawa dua pengguna akan membina laman yang identik. Yah dia pekerja cepat dan
versi unggul baru keluar beberapa hari yang lalu, dan walaupun saya belum pernah
peluang untuk mencubanya lagi, aku yakin itu akan berjaya. Setidaknya jangka pendek sampai dengan pertengahan
panjang.

Kabar buruknya adalah bahawa aku tidak yakin dari kelangsungan hidup jangka panjang dari laman.
Mereka melakukannya dengan baik selama beberapa bulan, tapi jika anda tidak boleh terus mendapatkan high quality
link ke mereka, mereka cenderung drop-down peringkat. Juga saya yakin bahawa Google
tidak akan menginginkan hasil carian yang akan benar-benar tersumbat dengan laman web yang dibina dengan
Traffic Equalizer, dan akhirnya akan mengubah algoritma mereka untuk membuat laman
kedudukan jauh lebih rendah daripada mereka saat ini lakukan. Jika mereka melakukan hal ini dengan penargetan halaman
dengan banyak outbound link inbound link beberapa tapi itu akan merosakkan ke TE
laman.

Oleh itu, laman-laman DO bekerja. Dan Google Adsense membolehkan mereka untuk menjadi Iklan
dijalankan pada mereka.

Beberapa orang tidak menyukai idea untuk membina menulis menggunakan Traffic Equalizer
kerana entah bagaimana tampaknya salah kepada mereka. Mereka tidak seperti "high" dari
laman web yang dihasilkannya. Namun search engine CINTA halaman. Banyak laman yang mereka
menghasilkan kedudukan yang sangat tinggi, dan tidak seperti mode tinggal cukup pendek bangunan
"Smartpages" mereka tidak melakukan sesuatu yang menentang Peraturan search engine. Mereka tidak
redirect, mereka tidak akan menyesatkan orang. Mereka hanya membina direktori sederhana.

Aku tidak akan nama orang, tetapi beberapa BENAR-BENAR terkenal orang di internet
dunia pemasaran lakukan sangat baik dengan TE. Orang-orang ini konsisten membuat
laba rugi tahun demi tahun besar dengan melakukan apa yang bekerja pada masa ini. Dengan kata lain
mereka menggunakan alat yang membawa mereka pendapatan.

Anda perlu melakukannya terlalu Bill

http://www.ozemedia.com/trafficeq

Hanya satu hal untuk mental membuat nota.

Anda harus sabar. Kecuali anda sudah memiliki tinggi beberapa halaman Pagerank anda
dapat link ke mereka dari, halaman ini mengambil beberapa bulan lepas landas. Selama
bulan, anda harus tetap membina laman baru. Jika anda mendapatkan putus asa kerana halaman
kelihatan seperti mereka tidak akan melakukannya dengan baik anda akan menghentikan pembangunan mereka, dan kemudian kutukan
diri beberapa bulan ke trek apabila anda sedar bahawa anda boleh mempunyai lebih daripada 20
halaman terus datang online. Dengan kata lain anda tidak melihat hasil yang instan, namun
Anda harus terus membangun dan laman-laman web. Tidak ada pilihan yang mudah, tidak ada cepat
bekerja di sekitar. Anda bekerja keras membina laman web ini dan kejayaan akan datang.

_________________________________



Jadi - saya fikir Lalu Lintas melihat EQ laman web yang tidak akan terus bekerja selama bertahun-tahun - apa tentang
jangka panjang halaman?

Nah bertentangan dengan apa yang beberapa orang mengatakan dalam forum saya saya masih membina laman penuh
artikel yang saya tulis atau membayar seseorang untuk menulis.
Saat ini aku sedang membangun rangkaian laman perjalanan yang akan penuh rencana
dan foto-foto tempat saya kunjungi. Mereka akan laman-laman mini
antara 5 dan 12 halaman, meskipun mungkin setinggi 20 halaman pada beberapa dari mereka
kerana foto-foto akan mengambil sedikit ruang.

Minggu ini Kate telah menghabiskan sebahagian besar waktunya menulis jenis pelancong, peribadi
pengalaman rencana di London dan York. Minggu depan dia pindah ke menulis tentang
Jepun. Setelah itu akan menjadi Perancis. Kemudian dia melakukan Malaysia, sebelum
bekerja pada halaman besar tentang Australia. Kami akan menggunakan foto-foto yang saya menembak
dalam beberapa tahun terakhir di masing-masing tempat. Dan saya juga akan mengumpulkan halaman
di Bangkok di Thailand, yang saya kunjungi baru-baru ini.

Semua kandungan, baik foto-foto dan artikel, akan benar-benar unik ke
halaman kita membina. Mereka akan kaya kata kunci dan laman benar disusun untuk
sila search engine. Saya belum memutuskan apakah aku akan membina halaman dengan
Traffic Equalizer. Jika saya menggunakan TE http://www.ozemedia.com/trafficeq Aku hanya akan menggunakan
untuk memberikan struktur halaman - halaman, menyambung struktur - kemudian lepaskan
sebahagian besar atau semua link keluar dan menggantikan mereka dengan artikel dan
foto.

Daripada hanya meletakkan semua kandungan di satu domain saya sudah berdaftar
sekumpulan turun nama domain dan hosting saya mereka di negara-negara laman web ini
tentang (kecuali Jepun kerana saya tidak bisa menemukan web host kos rendah Jepun). The
halaman kemudian akan saling berkaitan untuk membantu meningkatkan kedudukan carian mereka - sebagai
terperinci dalam Revenge Michael Campbell dari Mininet
http://www.ozemedia.com/mininet.htm Aku akan kesulitan mencari host di
masing-masing negara kerana saya pikir itu hanya mungkin meningkatkan web peluang peringkat
sedikit. Meskipun aku tidak tertentu pada ini. Aku cukup yakin, bagaimanapun, bahawa jika
mereka dihubungkan bersama Michael menjelaskan cara yang mereka perlukan untuk berada di pelbagai
web host dalam pelbagai IP yang berbeza.

Inilah yang terlibat (sehingga anda dapat melihat mengapa aku mengambil pilihan yang mudah dan kadang-kadang
hanya melakukan laman dibina dengan TE http://www.ozemedia.com/trafficeq)


* Pertama-tama saya harus melakukan perjalanan dan menderita semua jetlag itu.

* Carry tumpukan gear kamera berat sekitar mana-mana.

* Menghabiskan berjam-jam di komputer mengedit gambar.

* Penyelidikan kata kunci sehingga saya boleh membina laman di sekitar istilah carian yang
orang yang benar-benar mencari (saya menggunakan Wordtracker untuk melakukan hal ini
http://www.ozemedia.com/wordtracker)

* Bayar Kate untuk menulis sebahagian besar artikel, dan mendapatkan otak lelah saya ke dalam tindakan untuk
menulis beberapa diriku untuk tempat-tempat untuk Bangkok yang dia belum dikunjungi.

* Tentukan apakah akan dijalankan dengan Adsense, atau program sekutu atau kedua-duanya. (Aku sudah
belum menemukan program afiliasi perjalanan aku bahagia dengan, tapi beberapa halaman mungkin
membawa iklan sekutu untuk buku koper atau)

* Nama domain Pilih dan mencari web host.

* Membangun laman dan link mereka bersama-sama seperti dalam Mininet
http://www.ozemedia.com/mininet.htm

* Gambar mereka ke host dengan FTP

* Senarai mereka dengan Google dan Yahoo (saya tidak repot-repot tentang rehat, AOL, MSN dan
yang lain akan akan menemukan anda daripada Google.)

______________________________________


By the way aku mungkin akan menggunakan Traffic Equalizer dalam domain yang berbeza untuk membina
laman untuk mengarahkan lalu lintas ke laman web rangkaian saya perjalanan. Cara yang sama saya sekarang menggunakan
Traffic Equalizer untuk menghantar lalu lintas ke laman web lain saya mini.


______________________________________


Jadi apa yang anda lakukan jika anda ingin membina laman kandungan seperti laman perjalanan saya tapi
Anda tidak boleh menulis dan tidak mempunyai pekerja yang boleh dengan cepat churn kata-kata?

Saya fikir cara terbaik adalah dengan sub kontrak.

Ada banyak pembicaraan di media tentang bagaimana orang-orang kehilangan pekerjaan mereka
kerana banyak syarikat Amerika, dan juga banyak di Inggeris dan Australia,
adalah pekerjaan outsourcing ke India.

Pernahkah anda berfikir bergabung dengan mereka dan outsourcing kandungan web anda ke India?

Saya baru saja mengambil langkah-langkah pertama saya untuk melakukannya. Tapi tidak seperti syarikat besar aku tidak
memadamkan siapa saja dari pekerjaan, hanya membantu menciptakan lapangan kerja.

Upah sangat rendah di India, sebuah negara yang mempunyai beberapa dari yang terbaik berpendidikan
Berbahasa Inggeris orang di dunia. Dan untuk kita orang bekerja untuk Sarawak
kacang tanah di India. Menurut sebuah artikel dalam majalah Computerworld
http://www.computerworld.com/careertopics/careers/story/0, 10801,91916,00. html dari =? story_kc
seorang programmer di India menghasilkan sekitar US $ 7.500 setahun. (A programmer di China
mendapatkan sekitar 20 hingga 30% lebih sedikit, tetapi sukar untuk outsource pembuatan kandungan ke
China kerana, tidak seperti India, beberapa orang menulis Bahasa Inggeris dengan baik cukup)

Aku bukan pertama yang berfikir menggunakan orang di India untuk menulis kandungan web saya.
Sementara aku sedang meneliti bahagian ini saya mendapati bahawa builder.com gergasi telah
mulai offshoring authoring dari banyak artikel yang ke India
http://www.newsforge.com/trends/04/03/18/2240229.shtml

Jadi bagaimana anda menemukan orang-orang di negara-negara? Cara termudah adalah dengan menggunakan
outsourcing laman web. Cuba ini.

http://www.elance.com
http://www.rentacoder.com
http://www.guru.com
http://www.smarterwork.com

Lakukan carian pada mereka untuk "web enjin carian dioptimumkan kandungan", "isi
menulis "atau hanya" kandungan web ". Ketika aku melihat pada minggu lalu Elance aku melihat tawaran sebagai
rendah $ 5 pada halaman, tapi yang terendah aku melihat hari ini $ 10 halaman. Ini masih
sangat murah.
Ini tawaran $ 10 halaman - "Terima kasih atas kesempatan untuk menawar pada projek anda!
kutipan saya didasarkan pada peringkat $ 10 per artikel (350-500 kata). Aku pemasaran
profesional dengan lebih daripada 10 tahun pengalaman. "

_____________________________


Cara lain mungkin untuk menggunakan laman web ini adalah menyewa orang untuk mencipta produk baru
untuk anda. Pada saat menulis surat ini ada 5 tawaran untuk menulis
ebook resep. Penawar terendah adalah bersedia melakukan semua projek hanya
US $ 400. Bahkan tawaran tertinggi hanya $ 450. Orang lain bersedia untuk menulis
50 halaman ebook tentang berhenti sakit kepala sebanyak $ 8 halaman, yang juga menambah sampai dengan $ 400.

Ini lain untuk sebuah ebook tentang menjaga kulit anda.

Dicari: Sebuah pengarang untuk orang lain untuk Informational eBook berjudul "" Sempurna Kulit:
Cleansing, Nourishing, Prot ... "

Dan lagi-lagi seseorang bersedia untuk menulis untuk hanya $ 8 pada halaman "tawaran kami adalah berdasarkan
pada US $ 8 pada halaman (250-300 perkataan) dengan penagihan minimal 50 halaman (tambahan
laman akan dicaj sebanyak US $ 8 per halaman) dan merangkumi semua yang diperlukan
penyelidikan dan semakan. Anda akan memiliki hak cipta penuh. Waktu Penyelesaian: 16
hari kerja. "