Friday, March 11, 2011

Padam ini Bantahan dan Watch Lelong eBay anda Terbang

"Bantahan" adalah istilah yang diambil langsung dari penjualan dan latihan pemasaran, dan penting anda memahami pentingnya keberatan untuk memproses jualan anda.

Bantahan adalah titik, kadang-kadang masalah kecil, yang membuat penawar atau pembeli berfikir lagi tentang pergi untuk tawaran anda.

Dalam keterangan lelong anda, anda perlu memadam sebanyak ini keberatan yang anda boleh.

Ini adalah jenis keberatan yang calon pembeli anda akan memiliki.

Bantahan 1
Adakah penjual boleh dipercayai?

Pembeli biasanya tidak mengenal anda. Jika mereka penawar serius mereka akan menyemak anda. Bagaimana mereka melakukan hal ini?

a) Penilaian Ulasan yang baik akan menjadi salah satu cara mereka menilai anda. Ditentukan dalam mendapatkan maklum balas anda up, dan membuat semuanya positif.

b) Mereka juga boleh mengklik ke laman Tentang Me anda. Laman ini memberikan anda peluang untuk menyampaikan keperibadian dan kejujuran anda.

Salah satu standard eBay Tentang format laman Me membolehkan anda memaparkan masukkan terakhir anda - selalu kepada - dan juga lelong lain, lagi kepada. Hal ini merupakan tambahan apa-apa tentang diri anda yang membantu untuk menunjukkan apa yang orang tulus dan asli anda.

Dan akhirnya, jika anda mempunyai laman web dari mana anda menjual produk atau perkhidmatan, anda dibenarkan untuk meletakkan link langsung dari laman About Me. Hal ini berbeza ditandakan untuk laman keterangan anda lelong, dimana eBay tidak membenarkan link terus ke laman web. Jadi, membuat laman Tentang Aku dan menggabungkan mata yang disebutkan.

c) calon peserta lelong mungkin ingin mengajukan soalan. Seperti yang anda akan tahu, ada kemudahan eBay standard dimana penawar boleh meminta penjual soalan. Kau benar-benar harus menyambut soalan. Kenapa saya mengatakan ini?

Nah, jika penawar yang mengajukan soalan, pertama-tama anda tahu bahawa mereka tertarik pada korban. Mereka tidak akan membuang-buang waktu mereka untuk menaip soalan mereka kepada anda jika mereka tidak. Jadi, dengan menanyakan soalan anda kelayakan diri mereka sebagai sebuah prospek nyata. Dan anda sekarang mempunyai kesempatan untuk secara langsung mempengaruhi mereka dalam balasan anda pertanyaan mereka. Bergantung pada sifat dari penyelidikan mereka, anda memiliki kesempatan untuk menyampaikan integriti anda, kejujuran, kredibiliti, fikiran yang adil, menolong, kemahiran, pengetahuan, produk lain yang sesuai dll

Jadi, jika pertanyaan adalah hal-hal baik seperti itu, mengapa tidak membuatnya mudah bagi penawar untuk mengajukan satu? Selalu mempunyai beberapa teks dalam huraian anda menawarkan lelong untuk menjawab soalan, dengan link ke alamat e-mel anda. Jika anda mempunyai sedikit pengetahuan tentang HTML coding anda akan tahu betapa mudahnya ini adalah melakukan. Hal ini jauh lebih baik daripada hanya bergantung kepada pembeli mencari standard "Tanyakan kepada penjual soalan" link yang diberikan oleh eBay.

d) anda mungkin mempertimbangkan moneyback jaminan, jika sesuai dan anda boleh "mampu" itu.

Mengapa anda atau yang anda perlu lakukan ini?

Nah, ketika anda berfikir tentang hal itu, dalam lelong online, pembeli biasanya akan diminta untuk mengambil semua risiko. Mereka biasanya membayar penjual di depan - sebelum item tersebut disampaikan kepada mereka. Risikonya adalah semua milik mereka bahawa penjual tidak melakukan.

Untuk beberapa pembeli, terutama barang-barang bernilai tinggi, risiko ini sangat tinggi sehingga boleh menyebabkan mereka berubah fikiran tentang tawaran. Anda tahu bahawa anda boleh dipercayai, tetapi mereka tidak. Dengan menawarkan jaminan moneyback anda tawarkan apa yang dikenali sebagai "pembalikan risiko". Anda mengambil risiko dari pembeli anda. Akibatnya anda bahu risiko.

Aku tahu ini bekerja, kerana saya gunakan sendiri. Dalam ribuan lelong saya jalankan, saya boleh mengira di satu pihak jumlah orang yang telah dipanggil wang saya kembali jaminan.

Jika anda dapat berlatih "pembalikan risiko", itu akan membantu tahap lelong kejayaan anda, dan sangat penting pada lelong Belanda.

Bantahan 2
Bagaimana saya membayar?

Selalu memaksimumkan jumlah pilihan pembayaran Anda akan menerima.

Anda perlu menyediakan pelbagai jenis pilihan pembayaran untuk pembeli anda:

PayPal
Nochex
FastPay
Cek
Postal Order
Banker's Draft
Transfer Bank
Kas

Anda boleh menerima kad kredit debit / pada lelong anda jika anda membuka akaun dengan prosesor pembayaran yang relevan. Hal ini membolehkan pembeli untuk membayar anda dengan kredit / kad debit walaupun anda bukan perniagaan, dan anda tidak memiliki apa yang dikenali sebagai Merchant Account.

Seperti yang mungkin anda ketahui, PayPal adalah dimiliki oleh eBay. Oleh kerana eBay membuatnya sangat mudah bagi anda untuk mengambil bayaran PayPal dari pembeli anda. Tapi jangan lupa prosesor pembayaran yang lain, seperti Nochex dan FastPay. Ini mungkin saja bahawa pembeli tertarik anda hanya mempunyai akaun Nochex, atau akaun Pay Cepat.

Membuka akaun percuma. Membayar orang melalui PayPal, Nochex atau FastPay juga percuma - itulah sebabnya mengapa begitu banyak bidder lelong dan pembeli menggunakannya. Ada bayaran bagi anda sebagai penjual, bagaimanapun, dan ini terjadi ketika anda menerima wang dan / atau apabila anda memindahkan wang dari / ke PayPal anda, Nochex atau akaun FastPay dari / ke akaun bank anda sendiri. Check out kos masing-masing melalui laman web mereka.

Dalam pengalaman saya, tahap beban yang mencukupi untuk memberikan keuntungan yang signifikan untuk bisa menerima kredit / bayaran kad debit pada lelong anda.

Bantahan 3
Adakah penghantaran mahal?

Selalu sepenuhnya menggambarkan butiran penghantaran anda dalam keterangan lelong anda. Jadi di depan tentang kos penghantaran.

Jika peserta lelang atau pembeli tidak diberikan detail ini dalam keterangan lelong, mereka mungkin menjadi curiga bahawa penjual menyembunyikan sesuatu, dan kerana itu memutuskan untuk tidak tawaran. Ada kesempatan di mana penjual telah menjual item pada apa yang tampak seperti harga murah, tetapi telah meningkat kos penghantaran untuk mengkompensasi, atau bahkan lebih dari pampasan. Tidak pernah melakukan ini!

Tidak ada alasan mengapa anda tidak boleh mengatakan di depan berapa banyak P & P akan. Anda boleh mengetahui kos penghantaran nyata dari syarikat yang anda rancangkan untuk digunakan. Anda boleh mendapatkan maklumat ini dari website mereka.

Selepas anda mempunyai kos pos anda boleh menambah pengendalian yang tepat dan kos bungkusan, dan di sana anda mempunyai nombor untuk membiarkan pembeli anda tahu sebelumnya bahawa anda tidak menyembunyikan apa-apa.

Anda baru saja dihapuskan lagi keraguan dalam fikiran calon pembeli anda.

Bantahan 4
Apa yang terjadi jika item tiba rosak?

Dalam keterangan lelong anda, anda perlu merangkumi dasar anda dalam kaitannya dengan kerosakan dan insurans.

Jika anda menjual barang-barang bernilai tinggi anda mungkin ingin mempertimbangkan untuk menggunakan perkhidmatan penghantaran yang merangkumi insurans. Ingat, walaupun pembeli telah membayar untuk itu, item tersebut adalah milik anda sampai diterima oleh pembeli. Jadi jika rosak dalam perjalanan, ini adalah tanggung jawab anda. Anda perlu menetapkan penggantian atau pengembalian dana, dan tuntutan bayaran anda kembali melalui insurans anda.

Jangan lupa, jika anda perlu memiliki insurans dipertingkatkan, adalah sangat masuk akal untuk memasukkan ini adalah di penghantaran anda kos seperti yang ditunjukkan dalam keterangan lelong anda.

Bantahan 5
Bagaimana profesional adalah seseorang yang memiliki kesalahan ejaan beberapa?

Hal ini sangat tidak masuk akal bagi penawar apapun untuk mengabaikan lelong anda hanya kerana anda mempunyai kesalahan ejaan. Bukan?

Namun, mereka percaya seseorang yang tidak akan kesulitan untuk mendapatkan ejaan yang benar mungkin mereka sama-sama tidak profesional di tempat lain.

Anda dan saya mungkin mempertimbangkan bahawa sikap untuk tidak masuk akal. Dengan mantra dam sedia, namun, tidak ada alasan untuk memiliki kesalahan ejaan pada halaman merangkak melalui lelong anda.

Jadi, semak ejaan lelong keterangan laman - sila.

Bantahan 6
Apa yang harus saya lakukan sekarang?

Anda harus selalu "minta urutan". Dengan kata lain, mencadangkan calon pembeli anda bahawa mereka membuat tawaran hari ini untuk ini, berharga langka, item yang menakjubkan, edisi terhad!

Dan mengingatkan mereka bahawa ketika mereka menang barang yang mereka akan diperkaya oleh manfaat terkuat anda telah dikenalpasti dalam keterangan lelong anda.

Bantahan - Review

Jika anda menghabiskan masa memadam keberatan ini, anda akan dibayar mahal. Saya dapat menjamin anda akan menerima tawaran lebih asli untuk setiap lelong anda daripada jika anda telah meninggalkan titik-titik ini bergantung untuk penawar untuk merenungkan dan membuat andaian.