Tuesday, March 8, 2011

Membuat Blog A Untuk Mempromosikan Sebuah Perniagaan yang Ada

Jika anda termasuk salah satu dari kumpulan berikut, maka artikel ini adalah untuk anda.

* Anda sudah memiliki perniagaan dan laman web yang berfungsi sebagai pusat rasmi untuk jualan online anda. Website ini dapat melayani sebagai kedai online untuk syarikat anda.

* Anda perlu sebuah tempat di mana anda boleh mempromosikan link afiliasi anda.

* Anda sudah memiliki sebuah website, yang belum tentu satu komersil, dan berdaftar dengan Pay Per Click (PPC) program, seperti Google AdSense.

Kejayaan dalam bidang ini bergantung pada satu prinsip penting yang anda mungkin sudah menyedari: lalu lintas adalah kunci untuk perniagaan online anda berkembang.

Anda mungkin perlu dalam inventaris digital anda produk-produk terbaik di dunia, tetapi mereka tidak akan bererti jongkok jika tidak ada akan dapat melihat mereka. Inilah sebabnya mengapa setiap pebisnis online akan melawan gigi dan kuku hanya untuk memiliki sepotong lalu lintas Internet. Setelah semua, semakin banyak pengunjung yang mendapatkan untuk melawat halaman anda, makin banyak pelanggan berpotensi anda miliki.

Dan blog dapat paling pasti membantu anda mengarahkan pengunjung ke halaman anda. Ini adalah bagaimana anda boleh menggunakan mereka untuk mencapai tujuan tersebut:

1. Download software blogging Wordpress yang tersedia secara percuma di www.wordpress.com. Sebuah alternatif untuk pergi dengan blogger.com. Saya telah diposting petunjuk untuk menyiapkan sebuah blog Blogger di pelayan anda sendiri dalam fail PDF:
http://www.pluginprofitstraining.com/blogsetup.pdf

2. Ingat bahawa kandungan yang baik selalu di jantung aliran lalu lintas progresif online. Orang selalu mencari maklumat, dan jika anda akan memberi mereka itu, mereka akan membaca apa yang anda tawarkan. Dedikasikan blog anda dengan topik laman utama anda. Publish bermaklumat entri yang akan kait anda pembaca dan membuat mereka datang kembali untuk update. Di antara entri murni pendidikan, strategik menyertakan link ke laman web anda dengan menyarankan pentingnya mereka untuk pembaca anda.

3. Menggunakan strategi yang disebut di atas, anda juga boleh menyertakan link afiliasi anda untuk melakukan pra-menjual produk sekutu anda. Semakin banyak lalu lintas ke laman web sekutu merchant anda atau laman jualan, semakin banyak kesempatan anda akan memiliki dari mengefektifkan jual sukses dan komisyen yang lebih besar.

4. Link dari blog sepihak, yang bermaksud, mereka adalah salah satu cara link ke website anda. Semakin banyak lalu lintas link sepihak menghasilkan, semakin menjadi menonjol dalam pencarian online. Elakkan timbal balik link di semua kos! Jangan menyertakan link ke blog anda daripada laman web anda. Search engine tidak suka kepada link balasan.

5. 80% dari lalu lintas anda akan datang dari search engine. Anda perlu tweak blog anda untuk menarik perhatian labah-labah enjin carian. Sekarang, blog sudah search engine friendly. Namun, ada kemungkinan sangat besar bahawa anda akan bersaing dengan blog lain tentang subjek yang sama. Anda perlu memastikan bahawa selepas anda meng-upload blog anda, ia mampu mengungguli pesaingnya dalam peringkat mesin pencari.

Salah satu cara yang boleh anda lakukan ini adalah dengan menggunakan judul posting anda agar sesuai dengan frasa kata kunci yang anda targetkan, ditambah menaruh taburan frasa kata kunci anda dalam posting itu sendiri. Saya melakukan ini dengan hasil yang bagus.

6. Semak reputasi blog anda. Itu harus sebagai dibaca dan navigation mungkin bagi pembaca calon anda. Membuat penyesuaian yang tepat jika perlu.

7. Gambar blog ke server yang handal dan memiliki bandwidth yang cukup untuk mengakomodasi banyak penonton.

8. Terus-menerus mengemas kini blog anda. Search engine suka update secara rutin kandungan, sehingga penerbitan entri baru akan sangat meningkatkan page rank blog anda, dan akibatnya, lalu lintas laman web utama anda.

9. Menerima link dari blog yang berkaitan yang lain juga akan membawa ke laman web anda beberapa lalu lintas dari sumber lain, maka search engine. Cara yang blog ini direka menggalakkan pembangunan komuniti laman blog, dan ini akan memberikan aliran tambahan pengunjung untuk anda.

10. Anda juga boleh memutuskan untuk mendaftarkan laman blog anda dalam program iklan Google AdSense. Ini akan memberikan aliran pendapatan tambahan. Kita akan membahas ini dalam artikel mendatang.

Blog adalah alat promosi yang sangat baik untuk perniagaan yang ada. Gunakan mereka dengan baik dan anda akan menuai manfaat dalam hitungan minggu.