Tuesday, March 8, 2011

Jaringan Iklan Kontekstual ... The Baby Boom Is Upon Us

Tidak, ini letupan bayi pasti tidak akan membanjiri Jaminan Sosial
sistem (semacam lelucon buruk bagi mereka yang tinggal di Amerika
Amerika, tetapi banyak negara-negara lain ... terutama Jepun ... mempunyai
bahkan lebih akut masalah), tapi ini letupan bayi adalah merevolusi
cara yang membayar per klik iklan sedang tersebar di seluruh
Internet.

Salah satu peserta awal dalam membayar per klik booming bayi adalah
Google, dengan program AdSense. Dengan program ini, Google
pendapatan saham membayar per klik dengan sejumlah besar individu
rakan kongsi website yang membawa beberapa membayar per klik iklan yang
diedarkan oleh Google. Pada dasarnya, ini mencipta sejumlah besar
sedikit membayar pada lokasi klik (website) di seluruh Internet
dan kerananya istilah "bayar per klik boom bayi".

Secara konseptual, program seperti AdSense yang serupa dengan apa yang
orang hardware komputer merujuk kepada sebuah pemprosesan teragih.
Alih-alih cuba menarik semua orang untuk bayar per klik besar
halaman search engine, kumpulan-kumpulan kecil bayar per klik iklan tersebar
secara meluas di beribu-ribu lokasi (website) di seluruh
Internet.

Sebenarnya, ini pemprosesan teragih atau teknik propagasi
tidak terhad untuk membayar per klik iklan. Sebagai contoh, Amazon
menggunakan tetapan yang sama (disebut Amazon Associates) untuk menjual
produk yang membawa di amazon.com dan ClickBank mempunyai jualan
program yang disebut CBAdwords yang beroperasi dengan cara yang sama.

Menurut dipercayai papan Ouija saya, nampaknya sebahagian besar
hub komersial di Internet akan berpindah ke ini
konsep propagasi karena saat berlangsung ... semua orang individu
rakan kongsi website yang membawa mesej / proposisi akan
merupakan tentera besar semut pekerja yang menjaga ratu semut
hidup dan sihat.

Dari perspektif bayar per klik pemasaran, program ini membuat
penggunaan brilian leverage sambil memberikan sangat disasarkan
prospek pengiklan membayar.

Ada, tentu saja, beberapa perkara menarik yang terjadi sebagai
Akibat dari semua hal ini. Sebagai contoh, perhatikan apa yang saya sebut
yang "kesan pemupukan silang": Misalkan seseorang pergi ke
yahoo.com dan melakukan pencarian yang mengarahkan mereka ke salah satu saya
laman web yang terjadi membawa iklan Google AdSense dan pengunjung yang
kemudian klik salah satu iklan tersebut ... hasil bersih adalah bahawa Yahoo
cari alam yang disediakan Google membayar per klik dengan pendapatan beberapa!
Apakah tidak menyenangkan kali ini bahawa kita hidup di?

Seperti program-program ini terus berkembang biak, individu
webmaster perlu latihan menahan diri sedikit dan mengelakkan
godaan untuk pergi ke laut dengan plesteran ini seluruh iklan anda
website dan dengan demikian pengcernaan mesej utama anda sendiri / proposisi
dan mengelirukan pengunjung keras anda diterima. Apabila digunakan dengan betul,
iklan tersebut hanya kandungan tambahan atau pelengkap yang anda
menyediakan untuk meningkatkan maklumat dan peluang yang
Anda memberikan kepada pengunjung anda ... jika sesuatu terjadi
mogok chord responsif dengan pengunjung anda, anda mungkin membuat
wang sedikit bayar per klik.

Jika digunakan dengan tepat, program-program ini propagasi boleh menyebabkan
klasik "menang-menang" situasi. Namun, jika anda lebih dari melakukannya, ini
cepat dapat berubah menjadi kerugian bagi anda (webmaster individu)
dan menang untuk membayar anda pada rakan klik yang menyebarkan
iklan. Seperti di banyak hal, moderasi adalah penting.


Mesin carian industri pemasaran dinamik terus berkembang
sebagai pengguna mula mengambil keuntungan daripada aliran baru
ciri-ciri, perkakas dan inovasi yang disediakan oleh semakin meningkat
jumlah mesin carian yang menawarkan hasil carian yang berkualiti (itu
tidak semua tentang Google lagi). Garis masa evolusi
Internet marketing terus berjalan dengan kelajuan warp.

Contoh tempoh evolusi dahulu (yang sekarang mungkin
hampir tampaknya prasejarah) akan munculnya bayar per klik
iklan dan kenaikan cooresponding syarikat pemasaran carian
mengkhususkan diri dalam AdWords dan Overture. Selama ada kaedah
untuk mencari dan mengambil maklumat di dalam sistem database digital oleh
kata kunci menggunakan atau atribut serupa, akan ada
cari-marketing industri. Bagaimana industri yang beroperasi di
masa depan bergantung pada bagaimana search engine beroperasi dan bagaimana pelanggan
kecenderungan berubah.

Ini adalah laut malar berubah, tetapi hal-hal yang baik hanya terus
semakin lebih baik! Tetap waspada, dan cahaya pada kaki anda, dan
kesempatan hanya akan terus datang dengan cara anda.

Di atas hanyalah beberapa pemerhatian daripada "media kacang",
tapi saya tidak berfikir aku jauh dari tanda tentang di mana hal-hal yang
pos. Dengan itu, aku dari tempat sabun dan berharap anda
berjaya dalam apapun yang anda lakukan secara online!