Tuesday, March 8, 2011

Berkonsentrasi pada apa yang penting

Ini hanya surat kedua saya dalam tujuh atau lapan minggu. Maaf tentang itu, tapi pada awalnya saya tidak mempunyai sambungan internet ketika hal-hal yang tidak beres dengan perkhidmatan satelit saya (saya sekarang broadband wayarles)
dan kemudian saya mengembangkan penyakit yang cukup serius yang saya perlahan-lahan mendapatkan lebih.

Jika anda mahu, anda boleh membaca lebih lanjut di forum saya, saya rasa anda perlu pergi ke sana pula, itu komunitas besar.

Kebetulan posting forum sedang diindeks oleh Google, yang membuatnya menjadi tempat yang baik untuk mendapatkan link ke website anda - selama anda punya sesuatu yang berguna / menarik untuk mengatakan bahawa adalah:)

Ok, saya akan terus ini relatif singkat kerana aku masih merasa tidak terlalu baik. Tapi saya berharap bahawa "perkhidmatan" kini telah kembali normal.





1. Berkonsentrasi pada apa yang penting ...

Pertama-tama, sepertinya aku rindu melihat banyak produk baru kerana saya sudah offline.

Ketika saya mengunjungi forum saya saya melihat sejumlah program / perisian yang berbicara tentang bahawa aku pernah mendengar tentang.

Dan, kau tahu apa? Saya tidak peduli bahawa aku merindukan produk yang diumumkan.

Mungkin ada ada yang salah dengan mereka. Mereka yang paling mungkin berguna. Mereka mungkin pantas diselidiki.

Tapi ... ingat ini.

Ini PENTING untuk tidak terganggu dengan hal-hal baru setiap saat. Anda boleh menghabiskan seluruh waktu anda yang terhad web belajar bagaimana menggunakan
alat-alat baru, ketika benar-benar anda harus menumpukan pada peningkatan laman anda dan kemahiran anda dan perniagaan anda sendiri.

Aku ingat David Garfinkel dan Mark Joyner mengatakan kepada saya di Vegas bahawa saya perlu fokus pada apa yang saya baik (secara bertulis kes saya).

Dan itulah yang harus anda lakukan juga.

Play kekuatan anda.

Pekerjaan apa anda pandai / apa kepentingan utama anda dan memberikan sebahagian besar perhatian dan masa.

Jangan teralihkan oleh segala sesuatu yang baru yang datang.

Tuliskan "perniagaan online" anda rencana, bahkan jika itu hanya pada selembar kertas. Dan pekerjaan langkah-langkah yang perlu anda ambil untuk mencapai kejayaan dengan itu. Melakukan hal ini akan membantu anda menumpukan pada apa yang penting, dan itu akan jelas kepala anda sehingga anda tahu di mana anda harus menghabiskan masa anda.

Selepas anda dipetakan tindakan anda langkah-langkah yang perlu untuk mengikuti mereka. Jangan membuat rencana dan kemudian tidak mentaatinya. Jangan biarkan orang atau
apa menempatkan anda pergi. Go untuk itu.

Jangan mendaftar untuk setiap skim baru jelek yang datang bersama. Jangan membeli setiap software baru atau mana-mana ebook.

Lakukan apa yang bekerja untuk ANDA dan menggunakan alat-alat yang bekerja untuk ANDA.

Dan hanya pergi untuk itu.






2. Salah satu otak cerdas sekitar ...

Saya tidak yakin apakah anda pernah mendengar tentang dia, tetapi James Maduk adalah salah satu otak bisnis paling cerdas di sekitar. Dia telah bekerja online sejak 1995, menulis artikel bulanan untuk Usahawan Majalah, dan dia seorang pakar di penjualan online.

Plus dia punya lebih banyak produk di pasaran daripada siapa pun aku tahu, bahkan mengalahkan Marlon Sanders produktif.

Jadi kenapa dia tidak menakjubkan terkenal dalam bidang ini saya tidak akan pernah tahu.

Aku penggemar berat, terutama laman-satunya ahli

Jika anda ingin pengenalan gaya dan pengetahuan mempunyai melihat salah satu webcast tidak nya mingguan, di mana ia menggunakan "internet papan tulis" teknologi untuk mendapatkan mesej di seberang.

Dan ketika anda sudah selesai menonton dan mendengar anda mungkin suka sign up untuk program afiliasi yang kelihatan seperti berubah menjadi salah satu yang terbaik sekitar.






3. Percuma Amazon Tools ...

Jika anda mempromosikan program afiliasi Amazon di sini adalah beberapa laman web kepada yang membantu anda untuk mengotomatisasikan proses ini.

http://www.associatesshop.com/

dan

http://www.addassociate.com/add_register.php

Associatesshop membolehkan anda menambah sebuah kedai Amazon ke laman web anda dan menjual produk yang anda inginkan, sementara Addassociates menyediakan anda dengan kod yang bekerja dengan cara yang sama seperti Google Adsense -
yang bermaksud "membaca" isi dari halaman web anda dan produk konteks memaparkan berkaitan.

Dari dua saya lebih suka Addassociate, tetapi anda tidak boleh menggunakannya dalam laman di mana anda menjalankan iklan Google Adsense.

Bagaimanapun, mereka berdua bebas dan boleh menjadi tambahan yang berguna untuk laman anda.






4. Pemula Bit ...

Saya mendapatkan tumpukan surat tentang betapa sukarnya untuk membina sebuah website terlihat baik. Tapi aku mendapatkan surat bahkan lebih banyak tentang kompleksitas mendapatkan hosting dan meng-upload halaman untuk itu.

Salah satu cara sederhana sekitar ini adalah dengan menggunakan Laman Build It! (SBI) kerana menawarkan semua-dalam-satu penyelesaian.

Dalang SBI, Ken Evoy, telah benar-benar sibuk dengan SBI selama beberapa bulan terakhir, terus menambah ciri baru dan membuat lebih mudah untuk digunakan. Aku sudah dimiliki SBI selama beberapa tahun sekarang dan sekarang jauh, laman alat bangunan jauh lebih baik daripada ketika saya mula menggunakannya. Dan itu baik kemudian.

Satu hal SBI adalah ideal untuk memaparkan iklan Google Adsense.

Untuk benar-benar membuat keuntungan besar dari Adsense anda memerlukan banyak halaman kandungan. Menggunakan SBI atas halaman tersebut masuk akal kerana setelah anda berjaya mengatasi kurva belajar meninggalkan anda benar-benar bebas untuk
menumpukan pada penyediaan kandungan tersebut. Jadi anda bisa dengan cepat mengeluarkan lebih banyak halaman.

Plus alat built-in membantu anda menjaga isi topik, yang bererti bahawa Adsense boleh membaca bahawa laman anda dengan betul dan memaparkan iklan yang relevan.

Bahkan Ken telah mengumpulkan sebuah laman info yang sangat bagus tentang penggunaan SBI dengan Adsense. Anda perlu meluangkan sedikit masa untuk membaca melalui itu.

http://salesnow.sitesell.com/adsense/





5. Terjebak untuk idea-idea apa untuk membina laman tentang?

Cuba membaca Strike Michael Holland itu Niche.
Ini adalah tempat yang bagus untuk memulakan.

Michael melakukan pekerjaan kajian besar, memberikan anda idea untuk 70 laman web yang berbeza, dan menjelaskan apa yang perlu anda lakukan untuk mendapatkan keuntungan dari masing-masing
dari mereka. Membaca ebook ini harus meninggalkan anda menari dengan antusias.





6. Sebagai tindak lanjut ke hal-hal yang lebih tinggi ...


Adakah anda pernah merasa seperti anda tenggelam dalam lautan data?
Yah anda bukan satu-satunya.

Aku hanya menyemak edisi online dari The Guardian, salah satu akhbar Inggeris terbaik harian, dan mendapati laporan ini:

"Ada banyak data pada hard disk kita, dan ada lagi mengumpulkan pada hari The University of Berkeley Sekolah Tinggi Manajemen Informatika dan Sistem telah. Hanya mengemas" Berapa Banyak Maklumat "belajar? Pada tahun 2002 kami. Diciptakan selama lima exabyte data , dalam bentuk video, cetak, kemagnetan dan media optik -. meningkat lebih daripada 30% pada tahun sejak tahun 1999 setara Itu untuk setengah juta koleksi baru saiz Perpustakaan US of Congress - 92% dari yang ada di media magnetik , dan sebahagian besar yang berada di hard disk. "