Tuesday, March 8, 2011

Bolehkah anda Benar-benar Menghasilkan Uang Jual New Release CD's & DVD's On eBay?

Menjadi ebayer aktif, saya sering ditanya tentang produk untuk dijual. Sebuah pertanyaan yang umum adalah "mana saya boleh membeli produk-produk seperti CD keluaran baru DVD dan Video Games untuk Playstation dan tempat X di diskaun 75% sampai 100% Nah orang-orang,. Ini semacam diskaun pada jenis barang dagangan tidak boleh diperolehi daripada Pedagang atau Dropshippers Alasannya. sedang, sifat kompetitif industri elektronik, dan tawaran yang sederhana dan permintaan.

Masih dengan populariti yang luar biasa dari produk dan memudahkan mereka untuk pakej dan kapal, orang ingin menjualnya. Jadi di mana anda boleh mencari produk-produk ini dengan harga yang besar? LikwidatoR! Ya itu benar, Likuidator! Apa sebenarnya yang Likuidator? Kau Minta. Yah, seperti yang dinyatakan dalam buku saya "eBay Marketing Wholesale SourcePak" sebuah Likuidator adalah syarikat yang membeli surplus, lebih berjalan, kebangkrutan, dan akan keluar dari perniagaan dll persediaan Mereka membeli barang dagangan ini untuk sen dolar dan pada gilirannya lulus tabungan ini pada anda. Ada banyak Likuidator yang akan baru saja apa yang anda cari. Ada Merchandise Umum Likuidator yang pada dasarnya membeli dan menjual segala macam barang umum. Dan, ada Likuidator yang mengkhususkan diri dan hanya membeli dan menjual barang dagangan di niche tertentu - katakan elektronik.

Sebuah Likuidator Electronics akan membeli produk dari kedai muzik atau department store dengan dept elektronik atau kedai penyewaan filem atau kedai elektronik yang akan keluar dari perniagaan, menyatakan muflis atau yang mempunyai terlalu banyak menimbun. Dari persediaan yang mereka akan mempunyai beberapa CD terkini, DVD dan Video Games.

LikwidatoR serupa dengan Grosir dan Dropshippers dalam bahawa anda perlu menjadi ahli untuk mempunyai akses kepada persediaan mereka. Sebahagian besar memerlukan kos tidak untuk menjadi ahli, sementara yang lain mungkin mengenakan bayaran nominal. Namun, Likuidator memiliki sejumlah set unit anda harus membeli untuk mendapatkan harga yang besar. Sebuah Likuidator akan membeli persediaan dalam jumlah yang besar dan kerana itu akan ingin menjual barang dagangan dalam kes atau banyak.

Jadi, Ya, anda boleh membuat Bagus Wang Jual New Release CD, DVD dan Video Game dan sejenisnya pada lelong eBay anda dengan memilih pembekal yang tepat. Dan ingat bahawa menjual di eBay adalah semua kajian tentang. Anda perlu kajian produk yang anda berminat untuk menjual. Berapa harga terbaik untuk barang tersebut? Berapa harga jual terbaik anda boleh mendapatkan untuk item itu? Selain itu, kajian bahawa pasaran item untuk melihat seberapa banyak orang yang menjual produk ini.

Jual Happy!