Tuesday, March 8, 2011

Bolehkah anda Benar-benar Menghasilkan Uang Dari Blog

Salah satu pertanyaan yang saya lihat sering ditanyakan pada forum diskusi online adalah, "Apakah Anda Benar-benar Menghasilkan Uang Dari Blog?" Orang ingin tahu apakah ada beberapa cara untuk keuntungan dari waktu yang mereka habiskan memelihara weblog atau jurnal online peribadi.

Jawapan saya adalah tegas "YA," kerana aku melakukannya ... setiap hari!

Hari ini saya akan berkongsi dengan anda bagaimana saya melakukannya.

Mari saya mulai dengan mengatakan bahawa saya tidak membuat ribuan per bulan dari PALING blog saya. Namun, saya mempunyai beratus-ratus membuat banyak. Kerana saya tidak dimasukkan ke dalam banyak masa memelihara mereka, dan saya menikmati blogging, saya menganggap wang bonus. Aku blog sambil duduk di halaman saya dengan laptop saya (pada sambungan wayarles) ... menonton awan berlalu.

Lain bonus saya dapatkan dari blogging adalah untuk membantu website biasa saya yang ditetapkan sebagai saya "mesin wang."

Mesin carian mengunjungi blog saya lebih kerap daripada mereka melawat halaman biasa, dan mereka mengikuti link dari blog saya menunjuk ke laman web lain. Beberapa link menuju halaman saya, dan beberapa titik untuk laman rakan. Hal ini membantu kedudukan enjin carian daripada laman-laman secara besar-besaran.

Bagaimana Saya Monetize Blog Saya?

Aku menguangkan blog saya dengan membuat blog pada topik orang sedang mencari ... dan bahawa mereka menghabiskan wang. Aku tahu ceruk yang panas rupa berdasarkan kajian saya membuktikan apa bayar per-klik pengiklan bersedia membelanjakan dana pengiklanan mereka.

Saya menjalankan iklan Google AdSense di blog saya. Saya cukup masukkan iklan tersebut di bar menu saya dan tempat-tempat strategik yang lain di laman web. Saya juga bereksperimen dengan iklan berbayar yang lain di blog saya.

Saya menjual produk sekutu dari blog saya. Saya hanya mencari produk sekutu di tempat-tempat seperti PayDotCom.com dan Suruhanjaya Junction. Aku memasukkan ini ke blog saya. Saya melakukan hal-hal seperti ulasan produk, how-to artikel, dll anda juga boleh mencari produk sekutu yang sesuai dengan menaip kata kunci target + "program sekutu" pada setiap enjin carian utama. Hal ini harus menunjukkan sejumlah halaman dengan program afiliasi yang sesuai untuk anda.

Bagaimana Setup I / Host My Blogs?

Saya mempunyai blog host di beberapa domain saya sendiri menggunakan Jenis dipindah-pindahkan. Ini hanyalah salah satu daripada banyak potongan besar perisian blog. Anda mempunyai pilihan lain ... programmer saya mengesyorkan yang satu ini kepada saya.

Saya juga mempunyai blog host secara percuma di Blogger.com. Aku punya mereka Blogger.com kerana mereka sangat mudah untuk membuat dan memelihara. Alasan sekunder Aku punya mereka Blogger.com adalah bahawa Google MEMILIKI Blogger.com dan mereka indeks halaman web di-host di server mereka SERING dan CEPAT!

Rahasia untuk mendapatkan Google dan Yahoo untuk melawat blog anda sering adalah teknik yang disebut "blogging dan ping." Ini adalah kaedah memberitahu semua enjin carian utama, dan direktori blog, setiap kali anda mengemaskini blog anda. Mesin carian datang untuk melihat dan mereka mengikuti link dari blog anda ke spider blog / laman web lain. Ini sangat kuat.

Aku tidak akan masuk ke butiran terlalu banyak pada blogging dan ping di sini. Jika anda ingin maklumat lebih lanjut mengenai topik yang saya menjemput anda untuk drop oleh dewan luang, internet perbincangan pemasaran dan meminta mana-mana dan semua soalan! Ini di:
http://WillieCrawford.com/cgi-bin/index.cgi

Contoh Dari Blog Menguntungkan?

Saya tahu, anda ingin melihat contoh blog :-) menguntungkan

Untuk menunjukkan cara sederhana boleh saya tunjukkan hanya SATU. :-) Ini kurang dari 2 bulan

Masalahnya ialah bahawa segera setelah saya menunjukkan halaman bagi siapa saja sebagai contoh, itu langsung ripped off. Jadi, aku akan "mengorbankan" satu membuat saya sekitar $ 60 per hari dari penjualan produk affiliate dan sekitar $ 20 per hari pendapatan AdSense. Situs itu adalah di:
http://cure-nail-fungus.blogspot.com

Situs di atas saat ini kedudukan Nombor 6 di Yahoo untuk istilah "cendawan kuku menyembuhkan." Ini adalah ceruk kecil tapi satu yang membuat saya $ 2400 per bulan ... hanya dari satu blog.

Jika anda mencari pada istilah yang sama di Google, laman web ini sangat tidak berperingkat tinggi. Namun, laman INI adalah Num ber4:
http://www.chitterlings.com/no-more-nail-fungus.html

Yang terjadi menjadi salah satu halaman saya juga :-) aku tidak akan menceritakan apa yang SEMUA aku sampai dengan pada halaman tersebut ... itu artikel lain. Teknik ini melibatkan penggunaan domain sendiri untuk mempromosikan produk sekutu daripada orang pengiklanan domain lain ... sehingga meningkatkan populariti link anda.

Aku tidak akan menunjukkan beberapa blog saya kerana itu hanya mengundang persaingan. Sebaliknya, aku akan menjawab soalan lain anda harus bertanya-tanya ...

"Bagaimana saya menemukan waktu untuk mempertahankan semua blog, bahkan jika mereka menguntungkan?"

Yah, pertama-tama, saya tidak benar-benar memerlukan banyak seperti "domba korban" yang saya menunjukkan anda di atas untuk menjaga saya puas.

Saya mempunyai sejumlah senjata rahsia sekalipun. Salah satunya adalah disebut AutoBlogger. Anda boleh check it out di:
http://WillieCrawford.com/auto-blogger.html

Apa AutoBlogger adalah membenarkan saya untuk mengantri sejumlah posting untuk berbagai blog saya di muka. Ini membolehkan anda mengantri "rencana" yang benar-benar dapat berupa apapun yang anda inginkan. Kemudian anda memberitahu perisian pada apa frekuensi untuk membuat posting.

Akaun Saya AutoBlogger membolehkan saya untuk secara automatik posting ke nombor UNLIMITED blog.

PERINGATAN: Sebuah program seperti AutoBlogger boleh mendapatkan masalah jika anda penyalahgunaan itu! Jika anda menggunakannya untuk spam atau penyalahgunaan mesin carian, itu hanya akan membuat anda dilarang. Jika anda menggunakannya untuk gangguan host blog, mereka hanya akan memadam blog anda.

Ini adalah cara saya AutoBlogger gunakan:

Saya mempunyai halaman mana saya membahas pemasaran Internet ... hanya sebagai salah satu contoh. Di halaman ini saya berkongsi banyak artikel saya dan tidbits. Saya hanya mengantri artikel ini / tidbits untuk menghantar pada frekuensi yang diberikan. Frekuensi ini boleh menentukan jumlah jam, hari, minggu, atau bulan. Jadi secara teoritis, saya dapat membuat sebuah blog, pra-jadual 50 posting, dan tidak disentuh dalam beberapa bulan, sementara itu secara automatik diposting ke untuk yang 50 interval berikutnya.

AutoBlogger bahkan membolehkan anda menetapkan untuk memulakan berputar melalui posting lagi ketika mereka kehabisan, jika anda ingin. Saya pribadi tidak akan melakukan ini kerana anda hanya akan posting salinan kandungan.

AutoBlogger membolehkan anda untuk memasukkan RSS feed langsung ke posting blog anda. Jadi selain posting artikel Anda juga boleh auto-update dengan menambah suapan RSS baru pada interval ditetapkan. Kerana saya BENCI menghantar lalu lintas ke laman web lain (tanpa balasan), RSS feed ini umumnya menarik dari laman MY. Dengan cara itu, lalu lintas saya hanya dihantar ke laman web saya yang lain.

Jika anda tidak pernah merasakan seperti antri banyak posting, anda boleh pergi ke sebuah laman web seperti Elance.com dan menggajikan orang lain untuk melakukannya untuk anda ... atau hanya mempekerjakan anak-anak anda untuk melakukannya untuk anda. Hal ini dapat semudah anda ingin membuatnya.

OK, saya baru saja membuktikan kepada anda bahawa anda boleh membuat wang dari blog. Di-Bahkan, anda boleh membuat lebih banyak wang dari banyak orang membuat off dari website REGULER mereka. Ini hanya memerlukan sedikit berfikir di luar kotak!

Ini juga memerlukan tidak terlalu rakus. Apa yang saya hanya menunjukkan anda bekerja untuk saya kerana saya tidak melakukan apa-apa yang mungkin untuk mendapatkan saya dilarang daripada enjin carian, Google AdSense, Blogger.com, atau program sekutu. Itu hanya jika anda terhanyut, dan melakukan hal-hal yang merugikan mesin carian yang anda "menembak diri sendiri di kaki."

Mengatur blog yang menyediakan kandungan yang bermanfaat. Membuat posting reguler untuk blog ini tetapi tidak dengan cara yang tampaknya tidak wajar. Dengan itu, aku bererti tidak auto-post dua puluh kali dalam satu jam, atau posting setiap jam selama satu bulan! Tidak ada manusia yang mungkin boleh posting ke blog pada harga ini untuk waktu yang lama, sehingga mesin carian mengesan sesuatu yang "salah." Mereka tidak umumnya melarang anda menggunakan alat untuk membuat kerja anda lebih mudah ... hanya tidak terhanyut!

Sebenarnya ada, ribuan orang mendapatkan hal melakukan hidup serupa dengan apa yang saya baru saja berkongsi ... tetapi dengan sedikit tikungan. Aku bertemu dengan banyak daripada mereka di New Orleans pada bulan September. Anda dijemput untuk bergabung dengan kami. Kami pada dasarnya akan berkongsi bagaimana kita membuat keberuntungan off dari website niche dan program-program seperti Google AdSense.