Tuesday, March 8, 2011

Lelong eBay - Cara Membuat Judul Compelling

Kebenaran diberikan untuk di bawah artikel untuk meneruskan, mencetak semula, mengedar, digunakan untuk ezine, newsletter, website, menawarkan sebagai bonus bebas atau sebahagian daripada produk untuk dijual sepanjang tidak ada perubahan yang dibuat dan oleh-line, hak cipta, dan tempat sumber daya di bawah ini disertakan.

Ini adalah petikan dari ebook
"Ad Ebay 37 Efektif Menulis Rahsia"



7 Rahsia
Cara Mudah Membuat Tajuk Lelong Compelling

Sangat berkesan!

Fikirkan sejenak soalan-soalan yang anda ingin menjawab. Saya yakin anda benar-benar tertarik pada bila-bila saja anda melihat apa-apa menawarkan jawapannya. Bayangkan soalan anda adalah 'Apakah ada cara yang lebih mudah untuk pergi bekerja?'. Anda mungkin mendedahkannya sebagai 'aku berharap ada cara yang lebih mudah untuk mendapatkan untuk bekerja'. Tapi itu berarti hal yang sama. Anda melihat tajuk yang mengatakan "Baru mudah Way To Get To (di mana anda bekerja) '. Adakah anda penasaran? Tentu saja anda mau.

Jadi masuk akal untuk bertanya pada diri sendiri soalan apa target pelanggan anda yang anda boleh memberikan jawapannya. Kemudian membina tajuk anda sebagai jawapannya.

Contoh:

Pelanggan soalan
"Apa yang boleh saya beli untuk hadiah ulang tahun isteri saya?"
Anda item
Seorang wanita jam tangan berkualiti
Anda headline
'Hanya Apa Lady Wants - Wrist Watch Kualiti'

Pelanggan soalan
'Bagaimana saya boleh belajar kurang dan masih ingat? "


Anda item
Cara baru untuk belajar lebih cepat dan mengingati semuanya
Anda headline
'Cara Baru - Pengajian Lebih cepat dan Ingat Semuanya

Pelanggan soalan
"Apa yang boleh saya jual di Ebay?"
Anda item
Sebuah panduan tentang apa yang perlu membeli dan di mana untuk mencari item pada jualan kereta boot
Anda headline
'Apa Untuk Beli dan Di Mana Untuk Cari Produk Ebay Saleable'

Pelanggan soalan
"Aku akan menulis dan menjual ebooks tetapi tidak tahu bagaimana '
Anda item
Cara mudah untuk menulis sebuah ebook
Anda headline
'Cara mudah untuk Write A Ebook Saleable'

Masyarakat soalan sering bermula dengan Bagaimana, Yang, Siapa, Dimana, Bila, Apa dan Mengapa.