Tuesday, March 8, 2011

eBay Lelong Penjual's Guide to Finding Hot Money Making Produk

Anda mungkin menjadi salah satu dari ribuan orang yang membuka akaun trading dengan eBay dan mimpi tentang membuat lelong menjual full-time perniagaan rumahan.

Namun, sebelum mimpi yang boleh menjadi kenyataan, anda perlu melakukan banyak hal penting saat menjalankan perniagaan lelong.

Salah satu hal penting untuk dilakukan adalah untuk memilih produk yang tepat untuk menjual. Produk yang tepat untuk menjual adalah orang-orang bahawa orang-orang di eBay inginkan atau akan membeli.

eBay memberitahu anda apa yang orang benar-benar ingin dan apa yang orang benar-benar akan membeli dalam empat bidang website.


"Di Permintaan"

Salah satu daripada empat wilayah di laman eBay adalah "Di Demand" bahagian. Ada sebuah "Di Permintaan" link untuk setiap kategori utama di eBay. Berdaftar di daerah ini sepuluh produk bulan sebelumnya bahawa orang-orang menginginkan dan mencari sepuluh besar untuk subkategori masing-masing. Untuk melihat data di kawasan-kawasan ikuti link di bawah ini dan ketika anda mencapai laman, tatal ke bawah dan klik pada link "Di Permintaan" berdasarkan salah satu kategori yang dipaparkan.

http://pages.ebay.com/sellercentral/sellbycategory.html


"Hot Kategori Laporan"

Daerah berikutnya mengandungi maklumat tentang menemukan apa yang harus menjual di eBay adalah "Hot Kategori Laporan." Laporan ini mengandungi "yang paling cepat berkembang" kategori di eBay untuk bulan sebelumnya. Penjelasan untuk apa eBay menganggap "panas" boleh sukar untuk difahami pada bacaan pertama anda. Namun demikian, hal yang penting untuk diketahui adalah bahawa kategori yang disenaraikan adalah orang-orang itu pembeli permintaan untuk item di bawah kategori tersebut tumbuh lebih cepat daripada bekalan penjual. Laporan ini adalah fail PDF sehingga anda akan memerlukan Adobe ® Reader ® untuk membukanya. Ini adalah link:

http://pages.ebay.com/sellercentral/hotitems.pdf


"EBay Pulse"

"Pulse eBay" adalah bidang lain di mana anda boleh mencari tahu apa yang orang cari di "The World's Online Marketplace ®." Ini mengandungi snapshot harian media tentang sepuluh carian yang paling popular dan kedai-kedai dengan listing paling aktif. Sebuah ayat tentang "eBay Pulse," yang dikenali sebagai "Produk Paling Ditonton," mendedahkan sepuluh lelong yang mendapatkan perhatian yang besar. Kunjungi halaman ini dan pilih kategori-kategori untuk mempelajari dari menu drop-down.

http://pulse.ebay.com


"Merchandising Kalendar"

Daerah terakhir dengan maklumat tentang apa yang harus menjual di eBay adalah "Merchandising Kalendar." Di sini, eBay menunjukkan kategori mereka akan mempromosikan di laman mereka setiap bulan. Di sinilah eBay "memberitahu" anda apa yang harus menjual. Anda boleh mengabaikan kalendar mereka dan menjual apa pun yang anda pilih, tetapi bukankah akan lebih mudah untuk melakukan penjualan jika anda mengambil keuntungan dari pengaruh promosi eBay? Lihatlah laman ini dan menggunakan kalendar sebagai panduan dalam perancangan inventaris dan senarai.

http://pages.ebay.com/sellercentral/calendar.html


Terkini Fikiran


Sekarang bahawa anda mempunyai link kepada data yang memberitahu anda apa yang orang akan membeli di eBay, anda boleh berharap untuk senarai barang-barang dan melakukan jualan. Langkah selanjutnya adalah mencari drop-kapal grosir atau sumber-sumber yang membawa barang-barang yang "Di Demand." Itu adalah ketika anda akan menjadi salah satu langkah lebih dekat untuk mencapai matlamat anda membuat hidup dari eBay.