Tuesday, March 8, 2011

Lelong eBay Jual Penerangan Itu BENAR!

Headline Itu Menarik
Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah menarik orang untuk lelong anda. Semakin meriah. Ya?

Anda perlukan dua bahan utama. Kata Kunci dan manfaat besar.

kata kunci anda akan menjadi perkataan utama yang orang akan carian untuk mencari item anda. Tapi anda memerlukan manfaat yang besar juga untuk memastikan mereka memilih lelong ANDA dan tidak elses seseorang.

Powerfull Membuka Ayat
Maka anda perlu sebuah perenggan yang kuat sangat kuat untuk mendapatkan seseorang cukup tertarik untuk membaca sisa lelong anda. Dan jika anda memastikan itu benar-benar mendapat detak jantung mereka lebih cepat mereka hampir dijamin untuk membeli. Mereka cara untuk melakukan ini ialah dengan mengajak mereka untuk melihat sendiri sudah memiliki item anda. Mendapatkan mereka untuk test drive, jika anda suka.

Testimonial
Jika anda boleh, cuba untuk mendapatkan testimonial dari orang-orang yang sudah memiliki item ini. Mereka juga boleh menjadi pelanggan masa lalu anda atau seseorang yang menulis tentang sangat sesuatu yang mirip ke item anda. Jika mereka kebetulan menjadi terkenal, yah!

Testimonial orang lain menjual item anda. Ini sangat kuat dan itu menjadikan kepercayaan dalam high apa tawaran anda.

Senarai Dari Apa yang Anda Dapatkan
Jika hal ini dilakukan dengan betul harus menjual kandungan anda pada itu kuasa sendiri.

Semua orang menyukai senarai kerana sangat mudah untuk melihat apa yang anda dapatkan. Pastikan anda punya satu di setiap lelong. Dan aku tidak bererti senarai ciri-ciri membosankan seperti ...

22ct emas
Tahan air
Sekonda membuat

Maksudku senarai manfaat ...

Terlihat bagus dengan jam tangan emas berprestij 22ct
Jangan bimbang jika itu basah itu tahan air
Tahu kau selalu punya waktu yang tepat (Sekonda tepat)

Manfaat adalah apa ciri-ciri tidak bagi seseorang. Cuba untuk mencari sebanyak ini mungkin. Ada beberapa teknik tertentu yang BRILLIANT mengetahui manfaat dalam angka apapun yang BENAR-BENAR SELL! Salah satu yang saya paparkan dalam buku saya sangat berkesan dan cepat dalam tugas ini.

Fantastic Tawaran Hanya Moron A Bisa Tolak
Cobalah untuk membuat apa yang anda tawarkan pelanggan anda dengan baik bernilai harga yang anda tawarkan. Sekali lagi, ada cara untuk membuat tawaran anda menarik dengan menambah untuk itu.

Memotivasi Panggilan Untuk Aksi
Di sinilah kebanyakan orang gagal. Mereka hanya menjelaskan item mereka dan hanya itu. Maaf! Jika anda ingin orang tawaran anda harus menulis sebuah paragraf pendek memotivasi di akhir. Katakan kepada mereka mengapa mereka harus membeli.

Di sana anda memilikinya. Good luck!