Friday, March 11, 2011

Kerja No-, Money-Making Website

Sementara tumbuh dewasa di ladang di North Carolina, aku mencintai berkebun. Ada sesuatu yang ajaib tentang penanaman bernilai dolar biji, mengawasi mereka berkecambah, dan kemudian makan keluarga untuk turun musim dengan usaha saya.

Satu-satunya bahagian aku tidak menikmati adalah Penyiangan dan budidaya. Itu BEKERJA itu! Jadi saya sangat senang ketika saya menemukan "The Ruth Stout No Pekerjaan Garden Book." Buku itu mengajari saya bagaimana mendapatkan semua yang sayuran besar dengan tanpa Penyiangan, sangat sedikit budidaya, dan pengairan sedikit. Ini benar-benar mengajar anda bagaimana taman dengan harfiah tidak berfungsi.

Dua puluh tahun kemudian, saya mendapati hanya sebagai taman subur di Internet. Dengan praktikal tidak ada pelaburan lain daripada waktu saya, saya boleh memasang website, memeliharanya, membina lalu lintas, dan pada waktunya, banyak tuai jualan dari itu.

Sama seperti dengan kebun sayur, ada banyak penyelenggaraan diperlukan jika anda ingin tuai yang baik.

Laman web ini perlu terus dikemaskini sehingga mesin carian "belajar" bahawa mereka harus kunjungan ini "segar" halaman sering.

Situs ini diperlukan untuk mempunyai banyak laman web yang kaya kata kunci sehingga akan peringkat tinggi untuk kata kunci yang relevan, dan menarik lalu lintas mesin carian organik. Kerana saya diajari bahawa "kandungan adalah raja" yang bererti, lebih kaya kandungan laman web ketat yang menumpukan anda miliki, semakin baik. Laman-laman kandungan yang kaya bererti anda boleh melakukan jualan, mendapatkan pelanggan baru, dan bahkan mendapatkan pendapatan bayar per-klik dari program-program seperti Google AdSense.

Masalah hanya dengan model di atas adalah ... itu banyak PEKERJAAN.

Kemudian saya mencari, "Pekerjaan Tidak-, web Wang pembuatan Itu tidak sepenuhnya tidak berfungsi,. Tapi mungkin 1/10th pekerjaan yang telah saya lakukan.

Laman web tidak ada pekerjaan-merangkumi membina sebuah website kaya isi menggunakan alat automatik. Alatan ini membolehkan anda untuk mengumpulkan kandungan yang relevan (artikel, RSS feed, dll) dari seluruh Internet dan kemudian terus menghasilkan ratusan ... bahkan ribuan laman web kaya kandungan dalam beberapa minit.

Laman web tidak ada pekerjaan-meliputi menggunakan alat-alat lain untuk secara automatik mengupdate halaman anda, sehingga setiap kali melawat enjin carian spider, mereka melihat kandungan baru. Melihat kandungan baru pada setiap lawatan, spider dari search engine membuat nota untuk melawat lebih kerap.

Sekarang di sinilah ini jadi sangat kuat ...

Sebagai search engine spider kunjungan ini lebih sering, mereka tidak hanya merangkak saat ini anda tidak kerja, laman menghasilkan wang. Mereka juga mengikuti link ke laman web lain anda ingin mendapatkan diindeks. Jadi, sekarang anda boleh memasang halaman no-kerja anda, mengajarkan enjin carian untuk kembali sering, dan kemudian pergi ke membina laman web yang lain mengetahui bahawa mendapatkan mereka diindeks adalah yang sederhana seperti menyambung kepada mereka dari halaman lama anda. Ini benar-benar adalah mudah :-)

Dengan sekarang kau mungkin bertanya apa yang beberapa alat ini sihir saya gunakan untuk membina laman-laman luar biasa, tidak ada pekerjaan yang benar-benar mengambil kehidupan mereka sendiri.


Ini adalah beberapa dari tools yang saya pribadi menggunakan:

1) Blogs. Blog-host di Blogger.com mendapat perhatian sangat cepat oleh Google kerana Google mempunyai Blogger.com Dengan ping direktori blog (dan Yahoo menggunakan "My Yahoo" halaman) banyak laman web lain memperhatikan blog anda. Mereka mengunjungi blog anda dan ikuti link ke laman web target yang lain.

2) Saya ahli piagam Kandungan Desk. Kandungan meja mempunyai alat yang membolehkan saya untuk database query yang mengandungi puluhan ribu artikel (berdasarkan kata kunci). Saya secara automatik boleh menyusun senarai artikel yang dikembalikan berdasarkan kepadatan kata kunci, atau beberapa kriteria yang lain. Kemudian, aku dapat mempunyai perisian itu sendiri membuat laman web untuk saya menggunakan template saya telah merancang menggunakan alat bantu template dibina terus ke dalam Kandungan meja.

Kandungan Desk mungkin alat kegemaran saya kerana saya boleh, secara harfiah, tambah ratusan halaman artikel untuk laman saya dalam beberapa minit. Template saya juga termasuk iklan untuk produk "pet" dan / atau Google AdSense. Aku bisa menambah kandungan yang kaya, relevan, halaman sangat bagus-mencari untuk halaman saya dalam satu minit, dan kemudian pindah ke projek seterusnya, mengetahui bahawa laman AKAN membuat saya wang.

Kandungan Desk terhad keahlian piagam untuk total hanya 400 ahli, dan yang cepat terjual habis. Namun, kerana itu adalah keahlian bulanan, tidak semua ahli memperbaharui dan mungkin ada beberapa bukaan. Untuk menyemak bukaan, cukup kunjungi:
http://WillieCrawford.com/content-desk.html

Setelah tiba di lokasi, klik pada link "Piagam Keahlian" pada menu bar sebelah kiri atas. Ini akan memberitahu anda jika ada bukaan saat ini.

3) RSS Feed. Dengan memasukkan RSS feed ke laman web, anda boleh tetapkan sehingga isinya selalu dikemaskini. Hal ini memberikan sesuatu yang segar pengunjung anda untuk membaca setiap kali mereka kunjungi. Hal ini memberikan kandungan baru enjin carian setiap kali mereka melawat ... dan melatih mereka untuk melawat sering.

Kandungan Desk menggabungkan ciri-ciri yang bekerja sangat mirip dengan RSS feed biasa KECUALI bahawa hal itu tidak menghantar lalu lintas laman web anda pergi. Dengan RSS feed normal, kandungan automatik ditambah ke laman web anda mengandungi link mengundang pengunjung anda untuk klik. Hal ini membolehkan anda untuk secara automatik mengemas kini halaman anda, tetapi juga sifon daripada lalu lintas. Kandungan Desk melakukan hal ini dalam cara yang secara automatik update halaman anda tanpa menghantar tetamu anda pergi.

4) Lalu Lintas Pada Steroid. Ini adalah sistem lain untuk secara automatik mengemas / menukar kandungan di laman anda. Lalu Lintas Pada Steroid sebenarnya mengambil database inti dari artikel / kandungan yang anda menetapkan dan kemudian berputar di laman web target anda. Kesan bersih adalah bahawa setiap kali seorang pengunjung (atau enjin carian) dilihat halaman, halaman berbeza. Hal ini sangat berkesan pada latihan enjin carian untuk datang kembali sering ... dan meningkatkan kedudukan laman anda. Masukkan Google AdSense ke halaman ini dan anda mempunyai magnet wang lepas tangan.

Anda juga boleh menggabungkan produk data-feed ke laman anda menggunakan Rahsia Wang Generator dan mempunyai laman yang terus update DAN mempunyai katalog produk dibina di bahawa semua membayar anda komisen sekutu. Generator Rahsia Wang adalah pada:
http://WillieCrawford.com/money-secret.html

Anda boleh menyemak Lalu Lintas Pada Steroid di
http://WillieCrawford.com/traffic-on-steroids.html

Saya baru saja berkongsi dengan anda beberapa puluhan tools yang saya gunakan untuk membuat website hampir-tangan-off. Saya masih melihat beberapa dari mereka dari masa ke masa untuk melihat apakah saya dapat membuat mereka tampil lebih baik. Namun, anda boleh harfiah tidak pernah menyentuh banyak laman anda yang dibuat dengan alat-alat ini selama bertahun-tahun ... dan anda masih akan mempunyai aliran pendapatan yang bagus dari mereka.

Ini semua tentang bekerja cerdas, bukan lebih keras. Ini semua teknologi tentang gunakan untuk leverage masa anda.