Friday, March 11, 2011

The eBay New Money Making Rahsia ... MELIHAT!

The eBay Program Gabungan (http://affiliates.ebay.com/) berusaha untuk membuat kejayaan anggotanya tak dapat dielakkan. Program Gabungan eBay telah diterangkan beberapa strategi yang berkesan dan direka beberapa alat yang efektif untuk memastikan anda menghasilkan wang dan berjaya. Program Gabungan eBay, sudah merupakan kejayaan bagi banyak orang, dan mempunyai manfaat pengalaman untuk menyampaikan kepada anda. Setelah anda menjadi ahli Program Affiliate anda boleh menghasilkan wang dalam masa datar.

Program ini telah mengakui empat model bahawa sekutu mereka yang paling berjaya memanfaatkan. Peningkatan ini model trafik atau memaksimumkan potensi dalam pelbagai cara:

Yang pertama, carian alami, terjadi ketika orang pergi ke search engine dengan query dengan harapan menerima maklumat carian yang relevan. Mesin carian seperti Google, Yahoo, MSN, AOL kembali dan senarai dari laman web yang menduduki peringkat tertinggi selama proses pencarian. Program Gabungan ahli yang mengoptimumkan strategi ini menggabungkan penggunaan bermanfaat eBay untuk carian alami. Indexed laman web dengan laman judul dan produktif peringkat bahagian mendapatkan lebih banyak pendedahan, dan meningkatkan pendapatan mereka dengan eBay.

Model kedua, model carian berbayar, meningkat hits dengan search engine kerana model ini membayar untuk penempatan. Model ini merangkumi hasil yang akan muncul di bahagian "sponsor link". Walaupun wang bayaran, mereka adalah cara yang efektif untuk target mengarah tertarik.

Model ketiga adalah website Kandungan. Mereka tempat eBay menambah pada website mereka, dan mencari kejayaan ditambah ketika mereka memilih untuk mengiklankan eBay dengan cara yang juga berkaitan dengan isi mereka sendiri dan tujuan.

Model keempat adalah opt-in newsletter. Pilihan ini membolehkan laman web untuk menyiarkan maklumat tambahan tentang status Program Gabungan eBay mereka kepada pelanggan berpotensi, dan meningkatkan pangkalan pelanggan mereka.

Untuk membuat sebahagian besar dari eBay, laman banyak yang memilih untuk meniru salah satu model tersebut. Model ini cuba dan benar, dan berulang-ulang mantra kejayaan bagi ahli Program Afiliasi eBay. Model ini sangat berkesan kos dan masa.

Keberkesanan kos dan masa sangat penting, kerana mereka memastikan anda mendapatkan dolar maksimum untuk usaha anda melabur dalam status ahli affiliate anda. The eBay Program Gabungan memerlukan masa dan usaha serius, dan menyediakan alat yang diperlukan untuk memaksimumkan kejayaan anda. Barang-barang seperti Peranti Kata Kunci, membolehkan anda untuk memastikan kata kunci anda menarik perhatian yang besar.

eBay juga menyediakan pilihan untuk mengesan hits laman anda terinspirasi, statistik untuk produk dan model yang berprestasi terbaik, dan pedoman tambahan untuk amalan perniagaan terbaik.

Semua pilihan ini tidak dengan Program Afiliasi eBay, dan mereka semua akan meningkatkan potensi pendapatan anda dengan program ini.