Friday, March 11, 2011

Home Sempurna Usaha Berdasarkan!

Adakah anda mencari Bisnis yang akan anda dapat Bekerja di Rumah? Adakah anda tahu bahawa Kerja di Rumah Perniagaan adalah impian berjuta-juta orang Amerika, dan berjuta-juta di seluruh dunia? Dianggarkan bahawa pada tahun 2010, lebih dari 68% dari kita akan mempunyai beberapa jenis Home Perniagaan untuk membantu menambah pendapatan kami. Plus, banyak kajian menunjukkan bahawa Usaha anda sendiri masih merupakan cara # 1 untuk kebanyakan orang untuk mencapai kebebasan kewangan dan kemerdekaan.

Menurut Meg Whitman, CEO eBay, 400.000 orang yang mencari nafkah dari eBay. Dan, baru-baru ini eBay melaporkan 14870000000 $ dalam jualan barang dagangan tahunan dengan lebih daripada 100 juta ahli. Dengan angka seperti ini tidak boleh anda akan melihat eBay sebagai anda Home Based Business?

Sebagaimana diterangkan dalam "eBay Marketing Wholesale SourcePak" eBay buku saya mempunyai beberapa statistik mengejutkan. Sebuah Corvette dijual setiap 3 jam! Sebuah Ring Diamond dijual setiap 6 minit! Sebuah Kamera Digital dijual setiap 90 saat! Sebuah Perkara pakaian yang dijual setiap 3 saat! eBay Itu adalah halaman paling banyak dikunjungi ke-4 di Internet, dan pada masa penulisan ini laman lelong di 26 buah negara di seluruh dunia. mengesankan untuk apa yang bermula sebagai sebuah laman kecil pada tahun 1995 untuk kolektor Pez Dispensers Pretty.

Sejak itu eBay telah berkembang menjadi sebuah laman lelong yang berpadanan sempurna ke Home Based Business. Mengapa? Terutama kerana anda boleh menjual apa saja di eBay. Plus, operasi eBay Lelong Perniagaan tidak mengharuskan anda untuk memiliki pengetahuan perniagaan yang luas atau kemahiran komputer yang rumit. Cari item untuk dijual di lelong anda mudah juga. Anda boleh memulakan dengan menjual semua barang-barang yang tidak diingini yang baru saja anda berbaring di sekitar rumah. Dari sana beberapa orang pesiar kutu pasaran, swap bertemu, dan kedai barang bekas yang lebih untuk menjual di eBay. Dan Dropshippers menggunakan bahkan lebih. Menggunakan Dropshippers adalah cara cerdas untuk mendapatkan eBay anda Home Bisnis dan berjalan kerana anda tidak perlu melabur dalam persediaan mahal, kedai persediaan, atau pakej dan kapal yang persediaan. Anda pembekal Dropship akan melakukan semua itu untuk anda. Tidak boleh lebih mudah maka itu!

Jadi jika anda mencari Home Based Business, lihat di eBay. Ini adalah perkhidmatan lelong terbesar dan paling menarik di Internet membolehkan perdagangan pada dasar-dasar tempatan, kebangsaan dan antarabangsa. Dengan lebih dari 3 juta pelelangan berjalan pada masa yang tertentu, dan berjuta-juta pengguna, jika anda mempunyai sesuatu untuk dijual anda mungkin akan mencari pembeli di eBay.