Thursday, March 10, 2011

It's All About The Leads: Publishing to Dapat Keuntungan

Semua perniagaan online tidak lebih dari memimpin menangkap mesin. Mereka menangkap lalu lintas dari mesin pencari dan link dari sumber lain dan mengubah lalu lintas yang mengarah ke yang berubah menjadi jualan produk dan perkhidmatan yang dijual di laman mereka.

Tapi ada industri lain booming permukaan yang memanfaatkan kandungan niche tertentu untuk menarik lead untuk 3 pihak untuk menukarkan menjadi penjualan untuk bank, Realtors, peguam, dan kumpulan yang lain.

Dan dalam banyak kes ini mengarah menjual lebih banyak dari anda boleh membuat dari orang yang sama mengklik iklan Adsense anda. BANYAK lebih.

Ini adalah sebahagian apa yang dimaksudkan dengan pergi "melebihi Adsense." Anda hanya mendapatkan ke perniagaan generasi memimpin. Yang sama dengan penerbitan Adsense, tetapi dengan Adsense anda jual mengarah anda untuk sen bukan dolar.

Anda pasti bisa membuat laman web yang menjual produk sekutu untuk memimpin mereka hasilkan. Kebanyakan orang beroperasi di bawah ini model perniagaan dengan cara tertentu.

Namun anda juga boleh menangkap memimpin dan menjualnya kepada orang yang mahu membayar di mana saja dari $ 1 - $ 25 per lead yang berkualiti.

Apa yang dimaksudkan dengan "berkualiti" memimpin? Hal ini bergantung pada kesepakatan anda menetapkan dengan orang yang anda mengumpulkan mereka untuk. Kadang-kadang berarti memimpin telah mengisi borang permintaan maklumat. kali lain itu hanya bererti mereka telah mendaftar untuk sebuah susunan autoresponder yang membimbing mereka untuk pembelian atau tindakan lain.

Dalam semua kes saya mempelajari, pendapatan per lead jauh lebih tinggi daripada memiliki lalu lintas yang sama datang melalui laman web anda dan mengklik link bayar per klik.

Dibutuhkan bekerja lebih untuk mencari pembeli dan menetapkan perjanjian dengan mereka untuk membawa anda boleh menyediakan mereka, tetapi setelah itu bergerak, anda mempromosikan laman anda dengan return besar dalam fikiran daripada menjual produk di laman tersebut dapat menghasilkan pada 1000 pengunjung.

Bagaimana anda mencari relung dan membuat halaman untuk menarik prospek ini adalah topik untuk hari lain. Orang-orang melakukan hal ini paling berjaya adalah kelompok penerbit seperti orang-orang di Kandungan meja. http://contentdesk.com/csb

Tapi hari ini kita berbicara tentang menjual mengarah dihasilkan oleh laman anda untuk orang yang tertarik dalam membayar di mana saja dari $ 3 - $ 25 per lead.

Untuk masuk ke dalam jualan yang lebih tinggi mengakibatkan membayar biasanya anda harus menetapkan berurusan terus dengan pemberi pinjaman, peguam, syarikat real estate dan sejenisnya. Dan dengan langsung, maksud saya melawat pejabat-pejabat dan melakukan face to face bertemu untuk menunjukkan apa yang anda dapat memberikan dan mencapai kesepakatan atas nilai apa yang.

Ada benar-benar wang yang besar yang dibuat dengan cara ini. Saya tahu orang-orang membuat lebih dari $ 200.000,00 per bulan dengan sistem ini sangat menarik-capture-menyampaikan dan kesepakatan kerja tatap muka dengan orang yang bersedia membayar sangat baik untuk memimpin.

Salah satu rakan saya mempunyai pelanggan yang pergi ke sebuah syarikat hartanah tempatan menjual kondominium di daerah, sangat hidup metropolitan besar. Dia membuat perjanjian untuk mendapatkan 10% dari jualan kondominium menghasilkan pertukaran untuk memberikan mengarah kepada syarikat.

Ia mendirikan sebuah laman kandungan yang sederhana di daerah, maklumat relokasi, dan lain-lain yang relevan, kandungan menarik bahawa orang ingin pindah ke daerah akan tertarik masuk Dia sekarang mendapatkan $ 10,000.00 setiap kali kondominium dijual ke salah satu lead yang dihasilkan nya.

Dia mendirikan berhadapan-to-face dan syarikat dengan senang hati untuk membayar dia untuk membantu mereka menjual persediaan mereka lebih cepat daripada hanya bergantung kepada generasi offline memimpin kuno.

Ada orang di kawasan anda, kemungkinan besar, bersedia melakukan yang sama dan kesepakatan yang benar-benar menyedari betapa mudahnya bagi kita pubshers untuk menghasilkan lead untuk mereka. Mereka bingung oleh web dan berfikir anda adalah seorang "jenius geek" siapa mereka senang untuk hanya membayar untuk melakukan sihir anda!

Perniagaan ini yakin beats pergi ke tempat yang sama dan cuba untuk mengajar mereka untuk melakukannya sendiri sebagai perunding. Pertama-tama, mereka tidak MAU atau mereka sudah akan memulakan proses panjang yang sukar belajar dan melabur untuk kewujudan secara online untuk tujuan ini.

Mereka ingin anda melakukannya UNTUK mereka dan akan membayar anda untuk memuat tekanan off mereka untuk belajar bagaimana untuk menghasilkan e-lead.

Bahan untuk difikirkan. Industri ini berkembang ke segala arah dan jika anda tahu bagaimana membina laman kandungan yang kedudukan yang baik di mesin dan mendapatkan banyak lalu lintas, anda boleh membuat menjual pembunuhan mengarah bukan hanya menjajakan "klik."