Wednesday, March 9, 2011

Apakah Situs anda sebuah Pony Trick Satu?

Tidak tahu tentang anda, tapi aku benar-benar berharap untuk menonton The Apprentice di TV setiap minggu. Karena hampir selalu menawarkan pelajaran dalam pemasaran online.

Muat turun episod terakhir di mana dua pasukan dibebankan oleh Donald dengan menghasilkan wang dengan cara yang mereka boleh menjual perkhidmatan kepada pemilik anjing.

Drama samping, pasukan yang menang adalah seorang yang disebut "satu trik kuda poni". Mereka menyematkan kejayaan mereka pada satu hal - anjing mencuci. Ide yang bagus tapi tidak cukup baik. Kerana pasukan pemenang tidak hanya menawarkan cuci anjing tapi anjing pijat plus kuku kliping juga. Saya tidak berfikir itu sebuah kebetulan bahawa dengan menawarkan pelbagai perkhidmatan yang mereka raih tiga kali ganda.

kepelbagaian pendapatan juga merupakan talian strategi menang. Satu saya menyebutkan bagi semua yang mau mendengar. Itu kerana berbahaya untuk bergantung pada arus kas satu produk untuk kelangsungan hidup laman anda.

Jadi di sini adalah tiga cara untuk mengelakkan nasib yang paling satu kuda poni trik.

=====> Promosikan Produk Anda Sendiri

Saya sangat yakin anda mesti mempunyai produk anda sendiri untuk mempromosikan.

Idealnya menyampaikan sesuatu digital seperti eBook atau software? Dengan cara ini "roti dan mentega" Anda tidak boleh tiba-tiba diambil dari anda harus pemilik produk sekutu memutuskan untuk tidak lagi menggunakan. Yang terjadi, anda tahu?

Bahkan lebih baik itu pintar untuk membangunkan produk akhir harga yang lebih tinggi belakang yang menawarkan bantuan bahkan lebih. Melakukan hal mengetahui bahawa jika anda menawarkan produk berkualiti tinggi peratusan tertentu akan ingin lebih idea dan penyelesaian daripada anda. Dan akhirnya jualan semula adalah jenis paling mudah.

Oh dan tidak berfikir aku tidak mendengar erangan bahawa dua perenggan yang lalu. Tapi setiap orang boleh mengembangkan produk info starter dalam masa 24 jam.

• Mengembangkan senarai 25 soalan yang menekan mereka di ceruk pasar anda ingin menjawab.
• Mempunyai wawancara rakan anda selama satu jam melalui telefon menanyakan soalan-soalan.
• anda memberikan jawapan wawasan sementara rakaman panggilan.
• menuliskan rakaman audio dan menukarkan teks ke dalam fail PDF.

Di sana anda pergi - hampir produk segera. Jika menjual daging itu keluar lebih lanjut dan menaikkan harga untuk mencerminkan nilai tambah. Jika tidak cuba lagi dengan topik yang lain.


=====> Promosikan Produk Gabungan Berkaitan

Tetapi bagaimana jika pengunjung anda tidak menginginkan produk ANDA? Nah, jangan biarkan mereka lolos dari jari-jari anda tanpa perlawanan. Dalam hal ini produk sekutu ADALAH penyelesaian sempurna.

Kerana laman web yang tertumpu pada perkahwinan tidak boleh hanya menjual buku perancangan perkahwinan juga boleh menawarkan satu pada cara melemparkan mandi pengantin. Atau lain bagaimana untuk mendapatkan yang terbaik menangani pada bulan madu anda.

Sekarang untuk mencari eBook berkaitan seperti terdapat di Clickbank saya gunakan Gabungan Alert. Ini menjimatkan masa perisian yang berjalan dari desktop anda. Dengan itu anda dapat mencari produk jualan atas dengan kata kunci atau bayaran yuran dengan mencari Clickbank Marketplace semua atau hanya kategori yang dipilih. Terbaik dari semua anda boleh men-download secara percuma dari www.AffiliatesAlert.com.


=====> Kas dalam pada Limbah Lalu Lintas

Masih belum setiap pengunjung akan membeli dari anda tidak peduli berapa banyak penyelesaian menggoda anda menjuntai di depan mereka. Bahkan majoriti tidak akan. Tapi itu tidak bermakna anda masih belum dapat membuat wang dari mereka.

Cara yang paling umum untuk kas di lalu lintas sampah adalah dengan menggunakan Google Adsense. Itu di mana anda memaparkan iklan Google Adwords di laman anda untuk beberapa potong tidak tertentu tindakan.

Yang menyenangkan tentang Adsense adalah anda boleh berdiri dan berjalan dalam masa yang singkat. Yang saya lakukan adalah memasukkan kod Adsense di halaman saya template menggunakan SSI atau sisi pelayan termasuk. Dengan begitu setiap laman baru ditambah memberi saya lebih banyak peluang untuk menghasilkan wang.

Sekarang jika sifat mistik dan magis Adsense adalah sebuah selekoh, ada perkhidmatan lain yang menawarkan program bagi hasil serupa. Bahkan lebih baik beberapa, tidak seperti Adsense, membolehkan anda menentukan kata kunci yang ingin anda targetkan. Ini adalah senarai pendek dari mereka.

Searchfeed www.searchfeed.com
RevenuePilot www.revenuepilot.com
AllPPC www.allppc.com
BidClix www.bidclix.com
Iklan Azoogle www.azoogleads.com

Tentu saja mungkin anda tidak mahu menetap untuk sen dan lebih suka menembak untuk dolar? Oke jadi apa jika iklan disajikan adalah untuk produk ClickBank? Ini adalah beberapa cara untuk melakukan itu.

CBAdwords http://cbadwords.com
Klik CB www.cbclicks.com
ClickAdWords www.clickadwords.com
CB Iklan Generator www.procoversdeluxe.com / cbgenerator

Hal yang perlu diingat tentang Adsense, atau salah satu alternatif, adalah pengunjung tidak boleh klik pada senarai jika mereka tidak dapat melihat mereka. Jadi, pastikan anda memaparkan senarai depan dan pusat. Dalam menghadapi tetamu. Jika boleh dalam kandungan laman yang sebenarnya. Pasti tidak di bahagian bawah atau di bawah suatu tempat flip hilang dalam lekukan di laman web.

Jadi di sana anda memilikinya. Tiga cara untuk kepelbagaian usaha pemasaran online anda. Memainkan kad anda benar dan anda tidak akan berakhir mencuci anjing untuk hidup.