Wednesday, March 9, 2011

Google Adsense Page Positioning

Benar kedudukan iklan Google adsense boleh membuat atau menghancurkan kejayaan anda dengan program Google adsense. Mengapa ini benar? Beberapa kajian menunjukkan bahawa mata kedudukan di website tertarik ke bahagian tertentu dari laman web. Dan jika anda tidak memiliki iklan yang diperlukan dalam kedudukan anda tidak akan mendapatkan klik.

Saya berbicara dengan banyak orang yang memiliki lalu lintas besar, beberapa dengan 300-1000 pengunjung baru pada hari yang mengatakan bahawa mereka hanya membuat approx. di max $ 10 hingga $ 20 dollar pada bulan pada program adsense. Sayang sekali. Tetapi apabila saya melihat laman Web mereka iklan baik terkubur di kata-kata yang tidak ada biasanya membayar perhatian atau iklan berada di kedudukan yang hanya tidak memperhatikan apa pun untuk kehadiran mereka.

Jadi adalah tempat terbaik untuk anda iklan adsense Google. Yah, aku telah menemui nombor satu tempat yang terbaik untuk iklan tersebut berhampiran atau dalam jarak ke menu utama anda. Mengapa dekat menu utama anda. Kerana anda tahu bahawa mata pengunjung akan dan selalu mencari struktur menu website anda. Jadi tempat-tempat umum untuk penempatan harus di sebelah kanan atas, bahagian paling atas di bawah menu anda, atau sebelah kiri atas. Ini adalah lokasi yang paling umum untuk anda menu utama.

Tapi bagaimana dengan skim warna dari iklan Google adsense? Ya, warna sangat penting. Anda perlu membuat iklan tampak mulus mungkin. Ini adalah contoh pada salah satu http://www.pottery-barn-outlet.com website saya. Di sini saya memutuskan untuk posisi iklan di bahagian kanan paling atas di bawah menu utama saya. Dalam hubungan mata langsung. Juga, memadam batas; hanya dua perubahan yang akan meningkatkan hasil adsense anda seratus peratus.

Dengan menggunakan taktik ini saya boleh meningkatkan klik adsense saya melalui tahap signifikan bergantung pada tahap lalu lintas dan kepentingan rakyat.

Muat saran saya dan berikan cuba. Saya percaya anda akan melihat perubahan dan mudah-mudahan membuat adsense pengalaman yang lebih menyenangkan.