Wednesday, March 9, 2011

Google AdSense - Link teks iklan dengan kekuatan

Webmaster meletakkan iklan pada halaman mereka untuk membantu (hopefully!) pengunjung laman web mereka mencari maklumat tambahan dan produk yang relevan dengan tema laman mereka dan kerana itu apa yang pengunjung yang datang ke website mereka cari. Tentu saja, ini juga membantu jika iklan tersebut juga membuat wang untuk webmaster!

Malangnya, melayani online iklan tidak selalu mudah. Banyak syarikat iklan menawarkan perkhidmatan menempatkan iklan di laman web kami telah berjaya menukar perniagaan iklan menjadi satu kekacauan besar. Ribuan laman web yang tersekat dengan non-relevan pop-up, pop-under, pop-in dan spanduk.

Apa yang terjadi pada laman web kami jika iklan jarang memukul tanda mereka? Tidak peduli berapa banyak banner dan pop-up kita menunjukkan ubat tentang herba untuk pengunjung kita jika kita menjalankan laman web tentang bahagian kereta mereka tidak akan tertarik dan mereka tidak akan mengklik iklan tersebut.

Tidak hanya itu, tapi ini jenis iklan disasarkan bahkan boleh mempunyai kesan negatif pada lalu lintas kami. Siapa yang ingin pergi ke sebuah laman web yang mengharuskan kita untuk menutup pop-up setiap minit atau untuk setiap halaman kita memandang?

Dalam rangka untuk memiliki iklan yang menarik dan relevan dengan pengunjung kami sekarang ada sebuah program yang disebut 'Google AdSense'.

Google AdSense adalah cara cepat dan mudah bagi Penerbit laman web segala ukuran untuk memaparkan relevan, berasaskan teks, un-menonjol iklan Google AdWords pada halaman kandungan laman web kami dan mendapatkan wang.

Kerana iklan berkaitan dengan apa sebenarnya pengguna mencari di laman anda, anda akan memiliki cara untuk menghasilkan wang dan meningkatkan kandungan laman web anda. Program ini gratis, dan Google membayar anda untuk klik pada iklan AdWords pada halaman anda.

Google menawarkan program AdSense mereka ke hampir semua pemilik website. Setelah sign up ke program dengan Google anda menerima kod untuk masuk dalam laman-laman web anda dan Google secara dinamik akan menghasilkan iklan yang relevan dengan kandungan web anda sendiri halaman.

Setiap kali pengunjung mengklik salah satu link di iklan AdSense di laman web anda Google kredit anda dengan peratusan wang yang dibayar oleh pengiklan untuk iklan tersebut.

AdSense juga menyediakan kita dengan pilihan yang akan selektif di mana jenis iklan yang kami ingin memaparkan di website kami sehingga membolehkan untuk menghantar tetamu kami terhadap jenis produk-produk tertentu.

Untuk membuatnya mungkin bagi setiap orang untuk mengintegrasikan AdSense ke laman web mereka program ini menawarkan berbagai macam tatacara yang membolehkan kita untuk menukar penampilan iklan.

Program Google AdSense adalah sangat tepat. Dengan melangkah melampaui batas-batas pencocokan kata kunci sederhana itu telah menjadi salah satu alat yang paling menonjol untuk memaparkan iklan yang tepat. Daftar kata kunci masih digunakan sebagai dasar mencetuskan iklan, namun algoritma kompleks sekarang memastikan bahawa iklan yang tidak berkaitan dengan tema laman anda tidak lagi muncul.


Sebuah perkhidmatan AdSense boleh disusun dalam beberapa minit dari keselesaan kerusi anda dan dengan memberikan pengunjung laman anda dengan pelbagai iklan diarahkan Anda boleh menghasilkan apa pun diri sendiri dari kecil dengan keuntungan yang cukup besar melalui penggunaan AdSense.