Friday, March 11, 2011

Dasar-dasar dari wang dengan Blog Dan AdSense

Google AdSense tidak diragukan lagi Klik yang paling popular Pay Per (PPC) program dalam industri saat ini. Dengan mendaftarkan situs anda di bawah program berkata, AdSense akan memaparkan siri iklan pada halaman anda. Anda berhak mendapatkan setiap kali pengunjung klik iklan ini.

Mereka tidak perlu membeli sesuatu, fikiran anda. Mereka hanya perlu klik iklan dan tidak lebih. Iklan ini tidak bererti rawak. Mereka secara kontekstual yang relevan, yang bermaksud, mereka ditugaskan mengikut perkaitan mereka dengan topik laman anda.

Bisa pengganti blog untuk laman biasa ketika datang untuk menghasilkan wang melalui AdSense? orang Ya, blog juga boleh memberikan aliran pendapatan tambahan melalui AdSense! Dalam beberapa aspek, blog adalah alat yang lebih cekap untuk tujuan ini.

Ada orang dalam talian hari ini membuat enam angka pada bulan dari Adsense sahaja. Luar biasa tetapi benar!

Ada tiga faktor yang menentukan bagi kejayaan halaman berdaftar dalam program AdSense.

1. Kos Per Klik (BPK) yang dibawa oleh iklan yang ditugaskan ke laman web anda.

2. Jumlah tayangan halaman, atau hanya meletakkan, jumlah lalu lintas yang melewati laman anda. Jika anda mengumpul banyak tayangan halaman, anda mempunyai peluang yang lebih baik mendapatkan banyak klik.

3. Klik Melalui Rate (CTR), yang merupakan jumlah klik iklan anda mendapatkan pada jumlah pengunjung yang melawat laman anda. Semakin tinggi RKPT anda, semakin anda berdiri untuk mendapatkan.

BPK adalah diberikan. Jika anda mati set pada subjek untuk blog anda, maka anda hanya akan menarik kumpulan tertentu iklan. Tapi jika anda ingin membuat blog untuk tujuan utama dari membuat wang dalam talian, maka anda harus memilih kata kunci yang tepat sebelum segala sesuatu yang lain.

Pada dasarnya, blog anda akan diberi iklan tertentu berdasarkan kata kunci yang lazim dalam entri tersebut. Ada beberapa kata kunci yang akan menarik iklan yang membayar tinggi, dan ada yang akan menarik iklan yang membayar rendah. Caranya ialah dengan mencari kata kunci yang membayar tinggi di sekitar yang akan anda buat blog anda.

Berikut adalah beberapa tips yang akan membantu anda menemukan kata kunci dengan relatif mudah:

* Membuat account di www.adwords.google.com. Adwords, tentu saja, adalah rakan kongsi iklan AdSense. Apabila anda menjadi member, anda boleh mengambil mengintip berapa kadar terjadi adalah untuk kata kunci tertentu.

* Lawati www.adsensearena.com. Ini adalah salah satu laman sangat sedikit yang memberikan maklumat tentang high paying keyword percuma. Agak akan dirahsiakan oleh mereka yang mencari itu, jadi tetap tenang ;-).


Jumlah tayangan halaman anda benar-benar bergantung pada lalu lintas yang anda boleh menghasilkan untuk blog anda. Blog akan mempunyai masa yang lebih mudah dengan ini kerana, seperti yang kita telah dibahas sebelumnya dalam pelajaran masa lalu, enjin carian mencintai mereka. Tapi tentu saja, hal ini tidak diatur dalam batu. Jika pesaing anda, misalnya, juga menggunakan strategi blogging, maka anda semua dalam kedudukan yang sama.

Untuk mendapatkan tepi, cubalah laporan khas David Pankhurst di Cara Conquer niche Anda Dengan Wordpress. David akan berkongsi beberapa benar-benar fikiran bertiup teknik yang sangat akan meningkatkan page rank blog anda melalui manipulasi sederhana dari perisian Wordpress. Semak laporan di http://www.malkeenan.com/top10tricks.

Meningkatkan RKPT anda adalah seluruh sub-bidang itu sendiri! Ada sejumlah besar strategi khusus untuk tujuan ini. Kita telah membincangkan beberapa taktik di newsletter saya, serta blog saya sendiri di http://www.malkeenan.com/blog. Ini termasuk pilihan desain iklan, penempatan iklan, dan warna yang akan digunakan, antara lain. Aku bilang, meningkatkan RKPT anda telah menjadi ilmu macam dalam beberapa bulan terakhir!