Friday, March 11, 2011

Dasar-dasar dari Blogging ke Pasar Niche

Dalam artikel sebelumnya, kita membahas bagaimana blog dapat membantu anda menghasilkan traffic untuk website utama anda. Tetapi bagaimana jika anda tidak, AOT mempunyai laman web yang lain? Atau bagaimana jika anda ingin blog anda menjadi laman utama anda, pembawa eksklusif usaha menghasilkan wang anda?

Hal ini dapat dicapai, tentu saja. Itulah fleksibiliti dari web log.

blog Standalone yang terbaik digunakan untuk pengusaha dalam talian atau perempuan yang telah memutuskan untuk mengejar apa yang banyak orang sebut sebagai nicheing. Ya, kata tersebut tidak gramatikal, tetapi istilah internet marketer banyak yang datang untuk merangkul dengan kesukaan. Nicheing melibatkan penciptaan banyak laman web yang melayani ceruk tertentu. Ceruk, tentu saja, pasaran yang sangat khusus, yang sebahagian besar sangat jelas bahawa mereka tidak mengumpul perhatian perniagaan, sehingga menimbulkan permintaan yang tinggi dengan bekalan rendah. Tujuan dari nicheing adalah mencari pasaran-pasaran ini dan menyediakan keperluan mereka. Pengusaha ini giat akan mendapatkan melalui cara yang berikut:

* Membuat dan akhirnya menjual produk yang bertujuan untuk melayani kata ceruk.

* Jualan produk yang ada bahawa kata relung perlukan.

* Memberikan maklumat bahawa para ahli tersebut niche boleh mengakses secara percuma, dan mendaftarkan laman web yang mengandungi maklumat dalam Pay Per Click (PPC) program seperti Google AdSense.

Terlepas dari apa pusat talian pengusaha memutuskan untuk mengambil, dia harus terlebih dulu membuat sebuah laman web yang berfungsi sebagai repositori kaedah komersil nya. Niche bisa sangat bermanfaat. Karena ada hanyalah beberapa pertandingan di lapangan, cari penempatan mesin anda pasti lebih tinggi dari biasanya. Lalu lintas juga harus pada tahap yang berterusan sejak ahli niche memiliki apa-apa lagi untuk dikunjungi. Ini bermakna kemungkinan yang lebih besar untuk lebih banyak jualan, jika anda, Äôre menjual produk, atau yang lebih tinggi Klik Melalui Rate (CTR) jika anda, Äôre berdaftar dalam program PPC.

Sekarang, membuat halaman bisa sangat rumit. Anda harus berurusan dengan aspek desain web, pembuatan grafik, dan isi tulisan antara masalah lain. Apa lagi ketika anda perlu membuat halaman banyak untuk pelbagai ceruk?

Syukurlah, blog akan membuat hal-hal yang jauh lebih mudah bagi anda. Setiap pemasar online yang telah mencapai kejayaan dengan pemasaran niche boleh atribut ini untuk eksploitasi yang tepat blog. Bahwa itu akan membawa anda beberapa minggu untuk datang dengan 10 website, itu hanya akan membawa anda beberapa jam untuk datang dengan 10 halaman blog. Keselesaan dan kemudahan semata web log telah membuat nicheing model perniagaan yang sangat ampuh.

Blog bisa sangat banyak pengganti untuk laman web biasa. Seperti yang telah kita yang telah dijelaskan sebelum ini, kandungan berkualiti tinggi, pada akhirnya, apa yang akan mengarahkan lalu lintas ke laman web anda, dan ini jenis kandungan dengan mudah dapat dilakukan melalui blog. Juga, anda tidak, AOT harus mengubah seluruh halaman setiap kali anda ingin mengemaskini kandungan anda, seperti yang anda lakukan dengan laman web biasa. Dengan blog, yang harus anda lakukan adalah untuk menulis update anda dalam kotak yang dilantik dan tekan butang publish. Tentu saja, perisian blog yang berbeza mempunyai pelbagai ciri-ciri, tetapi tidak ada yang datang lebih dimuat dari Wordpress (www.wordpress.com).

Blogging adalah cara untuk pergi jika anda ingin mencipta, dan memelihara, beberapa halaman niche. Dan Wordpress adalah senjata pilihan bagi kebanyakan internet marketer. Untuk menyedari potensi medium, oleh kerana itu, anda harus dapat memanfaatkan semua ciri yang Wordpress tidak menawarkan. Sekali lagi, David Pankhurst, AOS laporan yang sangat baik di Wordpress rahsia kuat (http://www.malkeenan.com/top10tricks) akan membantu anda unggul dalam bidang ini.

Carilah artikel berikutnya, di mana kita, Äôre akan membahas bagaimana anda cekap boleh mengintegrasikan program AdSense Google ke blog anda, dan membuat mesin menghasilkan pendapatan pasif.