Friday, March 11, 2011

Cara paling mudah Untuk Have A Cepat Akaun Google Adsense

Google Adsense adalah salah satu cara termudah untuk membolehkan webmaster untuk menghasilkan wang dari website kandungan. Anda hanya perlu menambah beberapa kod javascript sederhana di laman web, dan kemudian ketika pengunjung klik iklan, anda membuat wang. Tidak perlu menjual dan memikirkan diri sendiri, Google tidak semua berfikir untuk anda. Sangat mudah, bukan?

Google Adsense adalah benar-benar lombong emas. Orang-orang mencipta halaman niche hanya untuk memaparkan iklan dan mendapat wang yang mudah sehari-hari - secara automatik. Ada begitu banyak kisah sukses tentang orang-orang mendapatkan ribuan dolar per bulan dari Adsense!

Jika anda tidak mempunyai akaun Adsense belum, anda perlu mendapatkan satu dan mula mengambil keuntungan dari itu!

Namun, tidak semua yang tersirat untuk mendapatkan akaun Adsense diluluskan. Anda perlu menunjukkan halaman kandungan anda ke Google pertama untuk mendapatkan kelulusan.

Lalu bagaimana jika anda tidak mempunyai laman web kandungan? Tidak perlu bimbang, di sini adalah suatu kaedah rahsia untuk mendapatkan kelulusan - cepat dan mudah - hanya baca terus ...

Google mempunyai perkhidmatan blogger sendiri - Blogger.com (http://www.blogger.com/). Anda boleh memulakan sebuah blog di Blogger.com dengan topik yang anda suka - dan itu adalah percuma. Setelah blog anda dibuat, pasca dua atau lebih artikel yang berkaitan di atasnya. Tunggu selama sehari dan kemudian anda boleh menggunakan blog anda untuk akaun adsense menggunakan link ini:
http://www.marktse.com/recommend/google-adsense/

Wow, anda akan mendapatkan akaun Adsense diluluskan dalam beberapa hari. Happy keuntungan dari Adsense!