Wednesday, March 9, 2011

Cara Menulis Penerangan eBay Lelong Itu Dapatkan Tawaran

Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah menulis sebuah judul lelong.

Ini adalah bahagian terpenting dari lelong anda. Jika tajuk anda tidak ada bunga-satu akan membaca iklan anda.

Anda boleh menulis keterangan lelong paling menarik yang pernah ditulis. Tetapi jika orang membacanya anda akan mendapatkan ada jualan.

Semua penulis iklan profesional bersetuju bahawa judul 9x lebih penting daripada iklan itu sendiri. Sebelum anda membaca sebuah rencana akhbar, apa hal pertama yang anda baca?

Itu benar. Berita utama. Hanya apabila suatu kepentingan utama anda akan anda cuba untuk membaca artikel yang sebenarnya.

Cara yang paling berkesan datang dengan judul terbaik

Cara terbaik adalah mengikuti Peraturan 100-1. Pertama menulis 100 judul dan pilih salah satu yang terbaik. Mengapa?

Profesional penulis melakukan ini kerana 100 tampaknya knalpot semua judul yang mungkin. Anda akan menemukan ketika anda sudah selesai bahawa yang terbaik melompat dari halaman pada anda.

Cuba! Ia bekerja. Perlu waktu tapi tidak ada yang datang tanpa usaha. Dan hasilnya akan lebih besar daripada pekerjaan.

Namun ada cara yang lebih baik yang saya sengaja mencari. Kaedah ini digunakan oleh salah satu penulis paling berjaya di web.

Dia sederhana mengajukan soalan khusus yang hanya mendapat berita utama banjir dari jari-jari anda. Saya harus mengatakan, itu bekerja seperti sihir. Dia selalu mendapat judul nya dalam waktu kurang dari 5 minit. Dan apa lagi, selalu mendapatkan hasil yang luar biasa. Setiap!

Maaf, aku tidak akan mendedahkan soalan itu di sini, kerana saya telah menyertakan dalam ebook yang laris saya tentang menulis iklan. Dan itu akan menghasilkan jualan kurang, kerana itu akan menjadi salah satu alasan utama orang membeli itu. Antara lain.

Bagaimana menulis keterangan lelong.

Penjelasan anda adalah bahagian yang perlu untuk mendapatkan orang untuk menempatkan tawaran. Jadi anda lebih baik pastikan itu persuasif.

Hampir semua orang membaca paragraf pertama. Jika ini tidak ambil mereka, maka mereka akan akan pergi dan mencari lelong lain.

Perenggan terbaik pertama selalu salah satu yang merebut imaginasi. Apabila mereka membacanya mereka harus melihat diri mereka dengan item anda. Sedikit seperti salesman kereta yang membuat anda untuk duduk di dalam kenderaan.

Mudah-mudahan anda telah melakukan pekerjaan yang baik itu sehingga sekarang mereka mulai membaca seluruh iklan anda.

Orang ingin melihat manfaat dari memiliki item anda. Jadi, anda perlu untuk memaparkan semua manfaat dari memiliki tawaran anda.

Anda juga perlu menunjukkan manfaat dengan cara tertentu. Cara terbaik yang saya temukan untuk persembahan dipaparkan dalam buku saya. Ia selalu mendapatkan respon terbaik setiap kali aku melakukan ini dalam lelong saya.

Jika mungkin anda harus selalu menggunakan gambar. Ketika orang melihat apa yang anda tawarkan mereka jauh lebih senang untuk membeli.

Jadi untuk meringkaskan ...

Mendapatkan hak judul lelong. Ini adalah bahagian paling penting oleh jauh.

Gunakan perenggan permulaan yang kuat.

Hadir semua manfaat dari kandungan anda.

Jika mungkin, gunakan imej.