Wednesday, March 9, 2011

Cara menggunakan lelong eBay untuk mengarahkan lalu lintas ke laman web anda

Banyak penjual lelong eBay hanya bergantung pada eBay untuk menghasilkan 100% dari pendapatan online mereka. Banyak dari orang-orang ini menjalankan perniagaan lelong yang berjaya, namun mereka boleh melakukan bahkan lebih baik. Mereka kehilangan kesempatan besar untuk turbo-meningkatkan keuntungan perniagaan mereka dan mengurangkan kos pencatatan mereka pada masa yang sama. Jika anda merasa anda adalah salah satu dari orang-orang, ini adalah langkah-langkah yang harus mengikuti lelong untuk usaha mengoptimumkan bersih anda:

1.Create website. Jika anda boleh menulis iklan eBay, maka anda boleh merancang sebuah website. Hal ini bukan ilmu roket. Anda boleh men-download banyak template web percuma dari internet dan mudah menyesuaikan mereka dengan editor HTML. Jika anda menaip kata-kata "free web template" di Google, misalnya, anda akan mendapatkan lebih dari satu juta hasil!

2.Register nama domain dan menyewa perkhidmatan web hosting. Perkhidmatan ini bermula daripada $ 40 per tahun, bergantung pada ruang web dan perkhidmatan khusus yang anda perlukan. Selepas anda telah menetapkan akaun hosting anda, anda perlu menerbitkan laman web anda.

3.Register account di Paypal untuk membolehkan pembayaran secara online dari website anda. pembayaran Paypal's butang dan pilihan shopping cart yang mudah dan membolehkan anda untuk menetapkan halaman anda dengan sangat cepat.

4.Use dibenarkan strategi dalam lelong eBay anda untuk mengarahkan lalu lintas ke laman web anda. Anda tidak perlu membayar kos pencatatan dan komisyen untuk jualan yang berasal dari laman web anda, sehingga tujuan anda perlu menggunakan eBay hanya untuk menghasilkan traffic dan menguangkan jualan anda daripada laman web anda sendiri.

Tapi semua orang tahu bahawa eBay tidak memungkinkan menempatkan link keluar di iklan lelong, jadi bagaimana bisa anda menghidupkan lalu lintas harian besar eBay ke dalam aliran berterusan pengunjung ke laman web anda?

Inilah bahagian yang menarik ...

Kaedah pertama adalah dengan meletakkan link ke laman web anda pada anda "tentang saya" halaman dan kemudian link iklan lelong anda untuk itu. Hal ini dibenarkan oleh eBay. Pengunjung lelong anda akan diarahkan pertama untuk anda "tentang saya" halaman, dan kemudian didorong ke website anda. Cara kedua untuk mendapatkan lalu lintas adalah iklan perniagaan anda dengan menggunakan gambar atau logo pada iklan lelong anda yang mengandungi URL laman web anda. Dengan melakukan ini, anda akan menggunakan eBay sebagai cara yang sangat murah iklan online. Semua pengunjung lelong anda akan melihat nama laman anda dan akan dijemput untuk menaip URL di pelayar web mereka.

Untuk mengoptimumkan jumlah pengunjung ke lelong anda, pastikan anda menggunakan kata-kata popular dalam tajuk lelong anda.

Teknik lain yang mudah adalah dengan menuliskan nama laman anda tanpa "http://" atau "www" dalam perenggan iklan eBay anda. Hal ini harus dilakukan dengan hati-hati. perenggan tidak perlu seperti iklan untuk laman anda, tetapi sebagai penjelasan alami. Sebagai contoh, katakanlah laman web anda www.auctionearnings.com. Anda boleh menyertakan ayat seperti ini di iklan anda:

"Anda boleh mencari maklumat lebih lanjut mengenai produk ini di AuctionEarnings.com, serta artikel percuma dan e-book yang akan memberikan sumbangan untuk meningkatkan pengetahuan anda tentang hal yang anda minati."

Akhirnya, dan menurut saya, cara yang paling efisien untuk mendapatkan lalu lintas besar adalah untuk mencipta sebuah produk informasi dan memberikannya di eBay. Menjualnya untuk satu sen dan menghantar e-mel kepada pelanggan anda dengan link ke laman download anda.

Perhatian - sangat penting!

Anda HARUS menangkap nama pelanggan anda dan alamat e-mel dalam rangka membina senarai pelanggan anda sendiri, sehingga anda dapat mempromosikan produk yang lain di masa mendatang menggunakan auto-responder. Pada titik ini, anda akan mengambil kawalan dari perniagaan anda sendiri dan anda tidak akan harus bergantung pada eBay lagi untuk menguangkan jualan anda.