Wednesday, March 9, 2011

Besar Kaya Websites Kandungan untuk Laba

Ini adalah tulang telanjang - ada maklumat hype dan link ke website saya dibina dengan menggunakan teknik ini. Jadi aku tidak akan berbohong kepada anda tentang berapa banyak wang yang anda boleh membuat atau betapa aku dibuat. Secara sederhana, orang yang membuat wang dengan jenis laman web, saya hanya ingin sepotong tindakan. Artikel ini mengandaikan anda mempunyai pengetahuan asas tentang HTML, Google Adsense, dan Affiliate Pengiklanan.

Kita semua telah mendengar frasa "Kandungan adalah Raja" dan "Jika kandungan adalah Raja, maka perkaitan ialah Ratu!". Jadi saya akan berkongsi dengan anda bagaimana membina sebuah laman berdasarkan prinsip-prinsip ini untuk keuntungan! Saya membina sebuah website 1000 + halaman yang kaya kandungan dalam sekitar 2 hari. Cuba lihat di http://articleupdates.com

Membangun web tools:

Saya menggunakan Dreamweaver sebagai editor html saya. Setiap editor html yang baik akan bekerja seperti Frontpage. Pergi ke download.com dan mencari "editor html". CoffeeCup adalah editor yang sangat popular. Pada dasarnya anda memerlukan sebuah editor yang baik yang akan mengemas kini link halaman yang luas secara automatik. Memberikan laporan pada link yang rosak, dan melakukan carian dan menukar laman lebar, file tertentu, dan lain-lain .. Juga sangat penting adalah kemampuan jadual baik bangunan.

Untuk kandungan, saya menarik artikel dari berbagai halaman kandungan percuma. Selama anda mematuhi syarat-syarat penggunaan adil, anda akan mempunyai akses kepada ribuan artikel kaya kandungan yang anda boleh dimasukkan ke dalam website anda sendiri.

Dapatkan cd clipart sederhana dengan 150.000 foto royalti dari Bestbuy sebanyak $ 20.

Kemudian pasang di kod sekutu anda untuk google adsense, clickbank, dan persimpangan yuran.

Anda tidak perlu menjadi ahli html. Hanya memiliki beberapa pengetahuan pengaturcaraan asas sudah cukup. Sebagai contoh, pemahaman kepala, badan, dan jadual bangunan. Masukkan pembolehubah dan melakukan perubahan global. Setiap editor html baik akan membantu dengan itu. Anda benar-benar perlu untuk menjadi ahli di meja bangunan. Mereka cepat loading dan benar-benar boleh membuat kesan pada halaman. Jika anda ke css, bahkan lebih baik!


Ciri-ciri Utama untuk SEO: Kaya Kata Kunci dan relevan!

Bangunan dengan SEO (search engine optimization) dalam fikiran. Gunakan teknik ini ketika membina halaman anda!

Niche Site: Pilih topik yang sangat spesifik. Saya memilih "Membuat Uang Online dengan Rich Content Situs" untuk contoh ini.

Gunakan struktur sederhana. Indeks laman untuk "Indeks Artikel". Lalu "Indeks Artikel" ke setiap halaman rencana individu. Dua tingkat, mudah dikendalikan, mudah labah-labah!

Buat surfer laman anda ramah: Tidak ada halaman yang tersembunyi, mengarahkan semula, pop-up, spyware, java, atau script. Cukup gunakan ". Html" fail dengan teks link ke laman kandungan teks penuh kaya yang juga mudah jelajahi dengan maklumat yang relevan yang berguna bagi pengunjung. Sertakan banyak artikel termasuk beberapa laman unik yang telah anda tulis sendiri.

Sekarang mulai membina asas template untuk semua halaman di laman anda. Bagaimana anda membina template anda akan sangat bergantung pada apa editor dan peralatan anda akan menggunakan. Sebagai contoh: sebahagian besar masa anda akan melakukan sesuatu seperti Kandungan besar Kaya Websites for Profit. Jika anda pergi untuk membina laman web anda 1000 + halaman, editor akan menggantikan tag judul dengan teks yang sesuai dinamik.

Tag dan Title Tag Penerangan dan semua tag meta lain harus relevan dan kata kunci kaya.

Tajuk Laman
- Gunakan kata kunci yang relevan pada setiap halaman indeks artikel
- Gunakan judul artikel yang akan mempunyai kata kunci yang relevan tambahan untuk setiap laman rencana.

H1 Tags - Kata kunci yang kaya dan relevan ex: "Make Money Online", "Home Based Business"

Tags H2 - Gunakan tajuk artikel di laman rencana. ex: "10 Cara Untuk Make Money Online"

file robot.txt untuk labah-labah - hanya sederhana dua baris fail dalam direktori root anda
User-agent: *
Disallow:

teks Tubuh - Guna artikel kaya kandungan. Juga menggunakan kontras warna yang tinggi antara teks dan latar belakang sehingga mesin carian tidak berfikir anda cuba untuk menyembunyikan sesuatu dan menghukum anda. Plus itu hanya polos lebih mudah dibaca. Gunakan font arial atau Verdana.

URL, Nama Fail, dan Direktori - gunakan judul artikel
ex: http://articleupdates.com/i-home-business/five-ways-to-increase-your-affiliate-sales.html

Inbound link: rakan Set berkaitan. Jika anda boleh, memiliki mereka meletakkan link ke laman web anda dengan kata kunci, bukan nama domain sendiri. ex: Make Money Online Klik Disini.

link Outbound: Lakukan hal yang sama untuk rakan link anda. Set up link menggunakan teks yang relevan dengan topik mereka yang harus relevan dengan laman anda tetapi tidak bersaing jika boleh. Jika anda menjual komputer, link ke sebuah syarikat yang menjual meja komputer.

Membuat link halaman yang sama dengan teks yang relevan. ex: "membuat wang di rumah" akan link ke halaman di laman anda sendiri.

Membuat Gambar kata kunci alt menggunakan teks primer. ex: "wang online"

Tambah komen tag HTML yang menggunakan kata kunci primer. Ini tidak dapat dilihat membeli surfer, tetapi dapat dilihat oleh spider search engine. Tidak ada yang telah membuktikan ini membantu, tapi tidak sakit!

Sekarang tambah wang membuat link adsense dan sekutu pada setiap laman. Menempatkan mereka tengah atas di antara judul artikel dan isi artikel. Sesuaikan warna sehingga menyatu dengan isi laman web anda.

adsense Google akan mengambil tajuk halaman, h1 dan h2 tag untuk menyasarkan iklan. Apabila seseorang mengklik, anda dibayar!.

Setelah anda memiliki hal-hal dasar yang ditetapkan dalam template anda, anda perlu menggunakan alat yang ampuh yang disebut Perkara Equalizer. Dengan sedikit latihan, anda akan mampu membina website 1000 + halaman hanya dalam satu atau dua hari. Link ke Perkara Equalizer http://hop.clickbank.net/?mark6188/articleeq

Hal penting lain yang boleh anda lakukan: Tambah kandungan dinamik RSS oleh kata kunci. Aku akan menyusul ini dalam artikel seterusnya.