Wednesday, March 9, 2011

Cara Menukar Surfers eBay menjadi Peserta Lelong!

Adakah anda tahu kalimat "Panggilan Untuk Aksi"? Nah, dengan menggunakan "Sebuah Panggilan Untuk Aksi" pada anda Lelong eBay dapat membantu meningkatkan jualan anda akan. Sebagaimana diterangkan dalam buku saya "eBay Marketing Wholesale SourcePak" mempunyai produk yang tepat, pada harga yang tepat sangat penting. Tapi, apa lagi yang boleh anda lakukan untuk memikat mereka peselancar eBay untuk menjadi penawar? Ini adalah salah satu faktor kunci siapa pun boleh melaksanakan pada lelong mereka untuk membantu meningkatkan jualan mereka - ini disebut "Sebuah Panggilan Untuk Aksi!"

Beberapa dari anda mungkin bertanya "Apa itu" Sebuah Panggilan Untuk Aksi "Yah itu sebuah kalimat sederhana yang akan anda tambah ke keterangan lelong anda Frasa ini harus memberi tahu penawar berpotensi anda apa yang harus mereka lakukan selanjutnya .. Aku tahu apa yang anda fikirkan,"? Tidakkah mereka tahu apa yang perlu dilakukan seterusnya "Tapi? betul, anda perlu memberitahu orang-orang apa yang anda inginkan mereka lakukan. Anda tidak boleh bergantung pada atau beranggapan bahawa seorang surfer lelong secara automatik akan menjadi penawar tanpa memberitahunya / padanya apa yang anda ingin mereka lakukan. anda harus datang langsung keluar dan memberitahu mereka untuk membeli Dan mengapa mereka harus membeli. Ini adalah beberapa contoh frasa boleh anda gunakan untuk menarik bahawa penawar berpotensi untuk mengambil tindakan saat ini dan melakukan tawaran ..

- Tawaran Sekarang! Simpan Wang!

- Beli Sekarang dan Simpan di Pengiriman!

- Tawaran Sekarang! Jangan Miss ini Incredible Deal!

- Beli Sekarang! Kuantiti Terhad!

- Tawaran Sekarang! Satu Dari Jenis A!

- Tawaran Sekarang! Pengumpul Item!

Anda mendapatkan idea. Jika anda mempunyai apa surfer yang mencari salah satu frasa di atas akan memujuk dia untuk membuat tawaran sekarang. Dan kaedah ini bukan sesuatu yang baru. Runcit kedai telah menggunakan ini selama bertahun-tahun. Anda tahu dari penjualan besar di mana iklan tersebut mengatakan sesuatu seperti "Dan jangan menunggu, Kuantiti Terhad!" Kaedah ini adalah masa diuji. Beberapa ahli laporan anda boleh meningkatkan jualan anda dengan 50% hanya dengan mengatakan orang-orang yang sekadar surfing laman lelong anda apa yang anda ingin mereka lakukan.

Anda juga boleh menggunakan lebih daripada satu panggilan untuk bertindak. Dan menggunakannya untuk alasan yang berbeza dalam lelong anda. Katakanlah anda menggunakan salah satu di atas. Tawaran Sekarang! Salah satu sejenis! Tapi bagaimana kalau surfer ini tidak tertarik dengan item ini untuk lelong. Nah, jangan biarkan dia / meninggalkan dia tanpa mengundang dia untuk melihat lelong lain. Mengatakan sesuatu seperti "Jika anda tidak melihat apa yang anda cari di sini - sila kunjungi lelong yang lain" dan membuat link ke lelong lain anda, mungkin anda "saya laman" yang mengandungi senarai semua lelong anda jalankan.

Cuba kaedah ini dalam lelong seterusnya.