Wednesday, March 9, 2011

Cara Meningkatkan Kempen Pemasaran Anda Dengan Pengunjung Pelacakan

Siapa yang peduli, selama mereka melawat halaman anda, bukan?

Salah!

Ini adalah fakta bahawa lalu lintas, atau jumlah orang yang mengunjungi halaman anda, boleh membuat atau merosakkan sebuah perniagaan online. Bagaimanapun, kita tidak boleh menjual produk-produk kami jika tak seorang pun dapat tahu tentang mereka. Masalahnya ialah, webmaster paling lebih suka menumpukan perhatian pada menghasilkan lebih banyak lalu lintas oleh berkecimpung dalam strategi pemasaran yang tak terhitung, bukan mengasah satu khusus untuk kesempurnaan. Yang pertama terdedah kepada risiko baru, sedangkan yang kedua menghilangkan masalah lama untuk meningkatkan prestasi. Jelas, Tweaker halaman anda adalah cara untuk pergi. Dan anda boleh melakukan hal ini secara cekap dengan bantuan pelacakan pengunjung.

Pengunjung pelacakan telah lama dipuji sebagai ilmu, dan untuk alasan yang baik! Penemuan tepat bahawa pelacakan pengunjung boleh memberikan adalah kunci untuk mencipta laman web yang baik ramah kepada setiap orang yang akan rahmat laman, dan menarik untuk semua orang sehingga mereka boleh cuba ciri-cirinya.

Bagaimana pengunjung pelacakan mampu semua ini, anda mungkin bertanya. Pertimbangkan perbuatan kuat bahawa pelacakan pengunjung yang mampu:

* Dengan pelacakan pengunjung, anda akan dapat mengetahui mana pengunjung anda berasal. Dengan pengetahuan ini, anda boleh melakukan penyesuaian sesuai dengan kempen pemasaran anda. Tahu apa kawasan sasaran, seperti apa orang untuk menumpukan perhatian anda, dan bagaimana untuk memenangi kepentingan mereka sehingga mereka akan datang ke laman web anda.

* Dengan pelacakan pengunjung, anda juga akan dapat mengetahui halaman pengunjung anda akan pergi ke selepas berlama-lama di anda. Anda akan dapat memastikan suatu aspek yang telah mengelakkan bahkan pemasar sosial berorientasikan terbaik di dunia: perilaku pelanggan. Pengunjung pelacakan akan membolehkan anda untuk menentukan pola berdasarkan perilaku pengguna dalam talian, dan anda boleh membuat ini bekerja untuk keuntungan anda.

* Dengan pelacakan pengunjung, anda akan tahu berapa banyak pengunjung anda menghabiskan masa di laman anda. Jika lawatan mereka berlangsung selama saat saja, maka itu adalah petanda bahawa ada sesuatu yang salah dengan laman anda, dan penyesuaian perlu dibuat untuk mempertahankan kepentingan mereka dan membuat mereka tinggal lebih lama.

* Dengan pelacakan pengunjung, anda akan tahu yang menghubungkan karya terbaik. Ini mengagumkan untuk dua alasan:

akan A. Anda akan dapat mengetahui link anda yang menghasilkan hasil yang terbaik, dan anda boleh kempen pola seterusnya berdasarkan kaedah itu dan

B. Anda akan akan dapat meningkatkan pendapatan AdSense Google anda dengan mengetahui yang menghubungkan iklan sebenarnya diklik dan mana yang hanya mengumpulkan debu.

* Dengan pelacakan pengunjung, anda akan dapat mengetahui cara pengunjung anda pergi tentang dalam setiap lawatan ke laman web anda. Laman mana yang mereka buka pertama kali? Ke mana mereka pergi selanjutnya? Dimana mereka tinggal lebih lama? Ini adalah pengetahuan yang tak ternilai karena akan membantu anda tweak laman anda untuk memimpin tetamu anda di mana anda ingin mereka pergi, bukan bergantung di mana mereka lebih suka meneruskan.

Telah dikatakan bahawa kejayaan hanya boleh dicapai dan dipertahankan dengan terus meningkatkan diri kita sendiri untuk memenuhi setiap cabaran dilemparkan cara kami. Dengan semua manfaat yang pelacakan pengunjung memberikan, kejayaan tidak akan terlalu jauh.