Wednesday, March 9, 2011

Cara Elakkan Kecurangan, Penipuan & Penipuan!

Dunia ini penuh dengan orang-orang yang merasa bahawa mereka boleh mengambil keuntungan dari orang lain untuk mencapai tujuan mereka dalam kehidupan. Penipuan, Penipuan & Penipuan terjadi di dunia nyata setiap hari. Hanya tune ke berita tempatan anda untuk mendengar tentang mereka. Tapi, Penipuan, Penipuan & Penipuan juga berlaku di dunia maya juga. Dan, sayangnya mereka sering memukul mereka yang mampu membayar sewa kerugian.

Online kita selalu dibanjiri dengan "skim cepat kaya" dan tuntutan mereka "kejayaan dalam semalam". Jika anda seperti saya anda menemukan semacam ini spam menyumbat kotak email anda pada pangkalan sehari-hari. Mereka memberitahu kami bagaimana mudahnya. Bagaimana kita boleh duduk dan berehat, melakukan apa-apa sepanjang hari dan masih membuat roll penuh wang. Neraka, kita juga pergi bermain golf kerana kita akan membuat tangan wang dari tinju saat di lapangan golf. :-| Sekarang sambil duduk kembali dan menyaksikan roll wang pasti akan menyenangkan, realiti, jarang skim cepat kaya yang pernah mendapatkan pekerjaan. Janji-janji dari berjuta-juta tidak pernah berjalan dengan tidak peduli seberapa keras anda cuba.

Masalahnya di sini adalah bahawa begitu banyak orang ingin dan perlu membuat lebih banyak wang. Dan mereka ingin membuat wang yang secepat mereka boleh. Jadi mereka percaya, atau harapan bahawa apa scammer itu mengatakan mereka akan benar. Tetapi memahami hal ini, bahkan, terbesar syarikat terbesar di dunia mengambil masa dan bekerja untuk membina. Martha Stewart misalnya akan memberitahu anda bahawa ia memulakan usahanya di ruangan bawah tanah rumahnya. Dan lihat mana usaha yang saat ini. Satu dolar bilion sebuah syarikat multi tahun. Walaupun kita semua tidak boleh Martha Stewart atau Donald Trump atau Hugh Heffner kita dapat memiliki rumah sukses perniagaan kami sendiri berdasarkan jika kita hanya tinggal jauh dari penipuan.

Jadi, bagaimana kita tempat penipuan? Nah, jika anda serius tentang operasi rumah anda sendiri perniagaan berasaskan ada beberapa perkara yang dapat diperhatikan. Susun bendera merah dunia peluang perniagaan. Mari kita lihat beberapa sekarang.

- Mengisi anda dengan maklumat tentang peluang perniagaan mereka. It's pretty polos dan sederhana. Sebuah peluang perniagaan yang disebut memberitahu anda semua harus anda lakukan adalah pergi ke peti mel anda mengambil cek dan wang tunai mereka, tetapi pertama anda perlu menghantar cek untuk mendapatkan maklumat tentang bagaimana hal ini dilakukan. Aku pemikiran bahawa cek anda akan menjadi cek hanya mendapatkan diuangkan di sini. Jenis iklan muncul seluruh internet. Tetapi jika peluang perniagaan mereka sangat bagus mengapa anda perlu bayar untuk mencari tahu apa itu. Apakah tidak lebih masuk akal untuk memberikan maklumat secara percuma sehingga mereka boleh membuat anda tertarik pada produk mereka. Saya akan berfikir begitu! Dan sayangnya banyak orang mendapatkan scammed ke penghantaran penipuan ini wang yang mereka minta. Kemudian jika mereka menerima maklumat yang mereka dibayar kerana mereka akan sering menemukan itu cukup banyak kepada dan seringkali mereka meminta untuk menghantar lebih banyak wang untuk maklumat lebih lanjut. Tinggal jauh dari jenis iklan, mereka tidak akan mendapatkan anda perniagaan berasaskan rumah yang berjaya!

- Mereka ingin mengenakan bayaran untuk menjual produk mereka.
Oke, aku harus bertanya - apa dengan itu?! Jika produk mereka begitu besar tidak akan anda akan menjual mereka seperti gila? tidak Adakah anda akan membuat wang untuk tidak hanya diri sendiri tapi untuk syarikat juga? Jangan membayar untuk menjual produk orang lain.

- Mereka menawarkan produk percuma.
Pernah melihat iklan tersebut di mana anda berhak mendapatkan percuma (yang pernah) hanya untuk menemukan anda akan perlu membeli sesuatu yang pertama. iaitu: Daftar hari ini dan mendapatkan (apa yang pernah) PERCUMA! Tentu saja apa yang mereka tidak memberitahu anda adalah anda akan perlu membeli pakej sampel pertama untuk mendapatkan freebie tersebut.

- Terbang dengan malam
Fly oleh syarikat malam itu muncul dan mengambil wang orang beroperasi baik offline dan online. Sangat sering mereka menghilang tanpa amaran. Jadi untuk menjaga diri anda aman dari penipuan ini menanyakan kepada diri sendiri soalan-soalan berikut. Apakah ini sebuah syarikat yang ditubuhkan? Berapa lama mereka dalam perniagaan? Apakah mereka mempunyai alamat jalan yang sebenarnya atau hanya sebuah PO Kotak? Atau lebih buruk, tidak ada alamat dan tidak ada cara untuk menghubungi mereka sama sekali? Adakah mereka hanya menggunakan auto responder atau apakah mereka mempunyai e-mel di mana anda boleh berkaitan dengan orang yang nyata?

Saya tahu bahawa semua hal ini kelihatan seperti akal sihat. Tapi mengapa kemudian, begitu banyak orang mengabaikannya. Itulah sebabnya mengapa scammer boleh wujud. Sebagaimana dijelaskan dalam buku saya "eBay Marketing Wholesale SourcePak" ketika mencari rumah yang sempurna untuk perniagaan berasaskan anda, adalah penting untuk mencari syarikat yang hanya memberikan anda barang lurus. Tidak ada janji-janji selangit jumlah wang jatuh dari langit ke pangkuan anda tanpa anda melakukan apa pun untuk mewujudkannya. Dan, mereka tidak boleh mengisi anda untuk setiap maklumat tentang peluang perniagaan mereka itu harus ditata untuk anda. Menggunakan akal sihat anda sendiri, jika sesuatu tampak bagus untuk menjadi kenyataan, maka mungkin adalah bagus untuk jadi kenyataan.