Friday, March 11, 2011

Bermula dengan sebuah Perniagaan Ebay --- Sebuah Bisnis Online Model yang Bekerja

ATAS FAKTA SEBUAH BISNIS INTERNET

Jutaan orang masih datang online setiap tahun, dan banyak dari orang-orang datang ke Internet dengan mimpi untuk membuat impian kewangan mereka menjadi kenyataan.

Yang benar adalah bahawa membina sebuah website untuk menjual produk dan perkhidmatan bukanlah cara paling mudah untuk membuat talian hidup. Banyak pengetahuan khas atau wang akan diminta untuk menjadi sukses dengan website standard.

Anda perlu memperoleh kemahiran --- atau membayar seseorang yang sudah memiliki kemahiran-kemahiran --- dalam bidang berikut:

ï ¿½ Design grafik
ï ¿½ Copywriting
ï ¿½ HTML desain
ï ¿½ Perl atau pengaturcaraan PHP
ï ¿½ pengaturcaraan Database
ï ¿½ Pemasaran kajian
ï ¿½ Promosi


Bila ini difahami, kebanyakan orang buang tangan mereka di kekecewaan dan berjalan jauh dari keinginan keusahawanan mereka.

Mungkin kas masalahnya, mungkin keinginan hanya kurang.

Jika anda telah mencapai titik ini sendiri biarkan saya menawarkan satu nasihat ...


Jangan buang MIMPI ANDA HANYA BELUM

Lebih banyak orang daripada aku boleh mengukur secara online membuat hidup sukses, dan tidak satupun dari mereka memiliki laman web sendiri atau menghantar e-mel komersial yang tunggal kepada sesiapa pun.

Bagaimana mungkin?

Dua kata, "lelong Ebay."


EBAY IT MUDAH MEMBUAT

Ebay merangkumi semua masalah teknikal yang sukar. Dan yang lebih penting, Ebay telah memiliki banjir pengunjung bersemangat untuk membeli barang-barang anda.

Ebay telah memberikan segala yang diperlukan untuk menjalankan perniagaan online yang sukses dengan tiga pengecualian:

1. Produk untuk dijual
2. Waktu untuk senarai produk di database Ebay
3. Kas untuk mendapatkan produk


MEMILIH JENIS PRODUK

Sebelum memilih produk anda, anda perlu bertanya pada diri sendiri apa yang paling anda nikmati. Anda boleh menikmati kucing, NASCAR atau bahkan barang antik. Anda perlu memilih produk konsisten dengan apa yang anda nikmati kerana dua alasan.

Pertama, anda membawa ke persembahan anda apresiasi yang nyata untuk produk yang anda tawarkan.

Kedua, pekerjaan yang anda benci adalah salah satu anda akan berhenti. Pekerjaan anda menikmati melakukan akan menjadi salah satu bahawa anda akan ingin terus selamanya. Jika anda memulakan perniagaan anda sendiri, harapan adalah bahawa anda akan melakukannya untuk waktu yang sangat lama.

Saya pribadi tahu orang-orang yang telah menghasilkan hidup yang bagus di Ebay menjual barang-barang yang berkaitan dengan kucing, memorabilia NASCAR dan barang antik.


MENEMUKAN PRODUK UNTUK MENJUAL AKTUAL

Saya cadangkan terhadap menyelam di dalam dan menghabiskan ribuan dolar membeli produk yang anda mungkin atau mungkin tidak dapat menjual.

A drop-penghantar adalah perantara yang bersedia membenarkan anda untuk membeli produk individu, dan kemudian mereka akan meletakkan nama perniagaan anda pada alamat penghantar dari pakej produk dan menangani penghantaran yang sebenar untuk anda.

Dengan memanfaatkan drop-penghantar, anda boleh mempercepatkan penghantaran produk kepada pelanggan tanpa risiko kas anda sendiri untuk menyimpan produk dalam persediaan.

Jika anda hilang sebagai cara untuk mencari drop-penghantar, pertimbangkan melanggan ke direktori drop-penghantar:

http://thePhantomWriters.com/drop_shippers_directory.html

Melalui laman web ini, anda boleh mendapatkan semua maklumat yang anda perlukan untuk mencari drop-penghantar dari mana anda boleh menempah lebih dari 500,000 produk dari lebih daripada 1,000 nama jenama.


BELAJAR DAFTAR PRODUK ANDA DI EBAY

Belajar menggunakan Ebay cukup mudah dan sederhana. Ebay telah mengajukan banyak usaha untuk membantu orang untuk menjadi sukses. Sebagai contoh, Ebay memiliki keluasan seluruh halaman mereka yang ditujukan untuk pengusaha online.

Untuk mendapatkan gambaran dari semua perkhidmatan dan alat-alat yang Ebay memberikan kepada penjual, anda boleh melawat:

http://pages.ebay.com/services/index.html

Ebay juga memberikan kursus dan strategi untuk membantu anda untuk menjadi lebih berjaya:

http://pages.ebay.com/sellercentral/index.html


PENTINGNYA ARUS KAS UNTUK SUKSES ANDA

Ebay menyediakan alat untuk baik pembeli dan penjual untuk menilai satu sama lain. Kelajuan penghantaran merupakan salah satu faktor yang paling penting yang dinilai pada penjual. Dengan menyediakan penghantaran cepat, pembeli anda akan memberikan penilaian yang baik --- dan pembeli lebih akan tawaran pada produk anda.

Ebay baru saja membeli PayPal.com untuk membantu memudahkan pembelian untuk pembeli dan penjual, dan mereka telah mengintegrasikan dua sistem bersama-sama.

Malangnya, mendapatkan wang dari akaun PayPal anda ke akaun peribadi anda umumnya akan empat hari. Bahkan dengan merchant account, jurang masa adalah hampir sama. Selang waktu ini memperluaskan giliran-sekitar antara transaksi dan penghantaran produk, kecuali jika anda mengambil tindakan untuk mempercepatkan proses.

Jika anda melakukan kelantangan yang tinggi, anda ingin meminimumkan pengendalian transaksi untuk mengurangkan peluang untuk melakukan kesalahan-up dan untuk meningkatkan kedudukan anda dalam sistem Ebay.

Tapi bagaimana hal ini dapat dicapai?


MENGELOLA ARUS KAS

Walaupun anda boleh bergantung pada kad kredit untuk mendapatkan pekerjaan yang dilakukan, itu bukan sesuatu yang saya akan mengesyorkan. suku bunga kad kredit Membayar untuk proses pembelian pelanggan anda, merupakan sebuah beban yang tidak perlu.

Sebaliknya, meletakkan sejumlah wang ke akaun bank khas dengan kad debit yang melekat padanya. Apabila anda mengesahkan transaksi telah dikreditkan ke akaun PayPal anda, kemudian gunakan kad debit anda untuk segera memproses pesanan dengan drop-Shipper anda.

Tapi, bagaimana anda boleh melakukannya dengan cara ini dalam anggaran yang ketat?


KERAJAAN FEDERAL KE ATAS RESCUE

Izinkan saya meminta anda ini. Adakah anda mempunyai 401 (k) account?

Para ahli menyarankan bahawa anda tidak menyentuh tabungan pensiun anda untuk apa saja selain pendapatan bersara. Itu nasihat yang baik. Untungnya, mungkin dalam situasi khusus untuk mendapatkan pinjaman terhadap 401 anda (k) account.

Awal tahun 2002, bahkan wiraswasta pemilik perniagaan kecil tanpa pekerja boleh membuka nya sendiri 401 (k), disebut solo-pemilik 401 (k), dan meminjam dari hanya sebagai pekerja dengan syarikat besar boleh.

Timbang opsyen ini melawan lain tersedia untuk anda. Ini hanya masuk akal untuk mengambil pinjaman daripada mengambil hit cukai berat dan denda untuk menggambar wang pencen anda awal. Serius, mempertimbangkan untuk mengambil keuntungan dari suku bunga rendah secara bersejarah kami untuk memenuhi keperluan arus kas anda.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai membuat dan meminjam dari pemilik-solo 401 (k), sila layari:

http://www.investsafe.com


DI KESIMPULAN

Adalah bijaksana untuk memilih perniagaan baru anda usaha berdasarkan model yang telah terbukti selama jangka panjang. Ebay telah membuktikan konsep sejak tahun 1995, membantu ribuan orang membina perniagaan yang berjaya dan sangat menguntungkan.

Waktu untuk bertindak adalah sekarang. Pilih produk yang akan memberikan kepuasan yang paling dan kemudian mendapatkan sibuk. Kejayaan anda menanti anda.