Wednesday, March 9, 2011

Bagaimana secara undang-undang Menjual Produk yang Gabungan di eBay

Jika anda terlibat sebagai sekutu untuk produk apapun, anda mungkin bergumul dengan bagaimana anda boleh menjual produk di eBay.

Setelah semua, eBay menawarkan potensi penonton besar dari 147 juta ahli. Dan orang yang membaca tentang produk anda mungkin akan menemukan itu dengan mencari sehingga mengatakan mereka tertarik di daerah produk di mana produk anda berada.

Kabar buruk, bagaimanapun, adalah bahawa tidak ada cara mudah untuk memasarkan produk sekutu di eBay!

Pertama-tama, jika anda belum mendengar tentang penjualan sekutu, berikut ini adalah keterangan yang sangat cepat cara kerjanya.

Pada dasarnya, menjual produk sekutu mensyaratkan bahawa anda mendapatkan pembeli tertarik untuk mengklik sebuah link khusus. Link ini membawa orang ke laman jualan pemilik produk. Lebih penting lagi, link juga mengandungi kod sekutu unik anda - itu adalah kod ini yang menjamin bahawa jualan terbuat dari perkenalan anda direkodkan dalam akaun affiliate anda. Akhirnya, jika pembelian produk prospek anda, itu adalah pemilik yang mengendalikan penghantaran produk dan yang juga anda dengan bayaran yuran jualan anda.

Di eBay, anda boleh dengan mudah menetapkan lelong mengatakan betapa luar biasa produk sekutu anda. Anda tentu akan menarik sejumlah orang yang akan tertarik untuk membeli. Masalahnya adalah, anda tidak mempunyai cara yang sah untuk menjualnya kepada ahli eBay!

Ini bertentangan dengan Peraturan eBay mempunyai link dalam laman lelong anda yang membawa pembaca anda pergi ke website lain untuk membuat jualan.

Juga, jika anda berfikir tentang hal ini, anda tidak perlu produk sekutu untuk menyampaikan. Tidak ada mekanisme bagi anda untuk membuat jualan di eBay, dan memberikan produk. Jika anda ingat, hal ini ditangani secara automatik oleh pemilik produk.

Jadi di sini adalah dua cara di mana anda dapat memasuki pasaran eBay dengan produk sekutu anda.

1. Sistem Sederhana

Anda membuat lelong yang menjelaskan manfaat dari produk afiliasi anda mempromosikan.

Apa yang anda tawarkan di lelong eBay anda untuk produk sekutu?

Anda menjual maklumat di mana untuk mendapatkan produk ini luar biasa. Dan anda menjual butiran ini hanya satu sen.

Setiap kali seseorang "membeli" maklumat anda, anda menghantar mereka sebuah e-mel yang mengatakan terima kasih atas pembelian anda. Anda kemudian menjelaskan mereka tidak benar-benar harus menghantar sepeser pun, dan di sini adalah link ke produk yang hebat di mana mereka telah menyatakan minat.

Tentu saja, link tersebut adalah link sekutu ANDA.

By the way, di halaman keterangan anda lelong sila memikirkan sudut pandang baru untuk produk. Anda akan menemukan hampir semua orang yang merupakan sekutu untuk setiap produk yang popular akan menggunakan bahan jualan disarankan disediakan oleh pemilik produk.

Ini bermakna bahawa anda hanya muncul untuk menjadi salah satu dari banyak, dan pitch jualan standard akan mengotori internet. pembeli tertarik anda mungkin telah melihat beberapa sudah. Mengapa mereka harus memperhatikan satu lelong sen anda untuk produk yang sama?

Lace lelong keterangan anda dengan maklumat peribadi dan kredibel tentang produk, dan anda akan mendapatkan beberapa orang calon pembeli untuk pergi dengan anda.

Kebetulan, anda boleh mendapati bahawa satu sen lelong anda akan dipadam oleh eBay. Setelah semua, lelong sen satu tidak membawa eBay sangat banyak dengan cara daftar atau bayaran nilai akhir.

Jika ini berlaku pada anda, anda boleh mencuba sistem 2 di bawah, dan anda juga boleh meletakkan satu lelong sen anda di laman lelong lain seperti Yahoo, Amazon, dll QXL

2. Sistem Tidak seperti Wikipedia

Dengan sistem ini, anda perlu melakukan sedikit penyelidikan sebelum anda memulakan lelong eBay anda untuk produk sekutu anda.

Tujuannya di sini adalah untuk mencipta sebuah pakej barang yang berkaitan dengan produk afiliasi anda, dan yang anda lelong di 0,99 sen atau pence.

Pertama, anda perlu membuat 2 atau 3 laporan laman tentang produk sekutu anda. Idealnya ini harus didasarkan pada pengalaman peribadi anda dengan produk. Kegagalan itu, harus ditulis dalam gaya peribadi anda sendiri. Kuncinya adalah bahawa hal itu harus menyertakan link afiliasi ke produk.

Langkah seterusnya adalah untuk mencari item lain untuk "pakej" anda, anda melakukan ini dengan menggunakan enjin carian Google untuk mencari produk percuma berkaitan.

Mari kita misalkan anda seorang sekutu untuk sebuah ebook yang mengajarkan cara melukis dan menggambar angka. Di Google anda akan mencari sesuatu seperti "tokoh menggambar" percuma.

Perlu waktu saya di bawah 10 minit untuk mencari percuma berikut:

Memotret anda Artwork (ebook percuma)
3D Studio Gambar Menggambar perisian (cuba percuma)
Bagaimana Menjual anda Seni (newsletter percuma)

Dan ada banyak lagi anda boleh menggali diberi masa kajian sedikit lebih. Jadi hati sedikit dalam pilihan anda - anda tidak ingin memberikan sesuatu yang akan bersaing dengan ebook sekutu anda.

Setelah menemukan item anda, apa yang sekarang anda lakukan adalah bundel mereka dan menambahnya ke 2 / 3 laporan laman anda. Anda kemudian mencipta sebuah lelong yang menawarkan pakej keseluruhan untuk 99 sen atau pence.

Tidak ada cara yang mungkin dapat eBay keberatan dengan lelang ini.

Seperti yang anda lihat, semua itu benar-benar diperlukan untuk mendapatkan produk sekutu anda di depan pasar besar eBay adalah sedikit kreativiti.