Wednesday, March 9, 2011

Bagaimana Bantuan Google Rias Wajah Mind nya

Sebagai AdSense menaja laman web, tujuan anda adalah untuk memiliki iklan kontekstual yang relevan dipaparkan setiap kali pengunjung datang ke laman web anda. Itulah tujuan, dan kedengarannya cukup sederhana, tapi kadang-kadang tampak bahawa Google bertekad tidak bekerja sama dengan anda dalam sedikit.

Jika ada saat ketika laman web anda memaparkan rupanya iklan rawak yang tidak mempunyai perkaitan ke laman web anda sama sekali atau lebih buruk, itu menampilkan non-pendapatan Masyarakat Iklan Perkhidmatan (PSA), maka itulah tanda bahawa anda perlu untuk bekerja lebih keras untuk membantu Google membuat fikirannya.

Google menggunakan satu set cukup berkesan Buatan (AI) alat Perisikan mengendus kandungan di laman anda sehingga dapat melayani iklan yang paling relevan dari persediaan yang luas. Namun, kerana tidak ada manusia yang terlibat dalam proses ini, sebenarnya cukup mudah untuk memimpin labah-labah miskin menuruni jalan yang salah.

Ini tidak cukup hanya bergantung pada kata kunci laman anda untuk menarik iklan langsung dari Google, anda harus memperhatikan konteks di mana kata-kata kunci digunakan sebagai baik atau anda boleh mendapatkan beberapa kejutan.

Misalnya, bahawa anda mempunyai beberapa teks pada halaman anda yang berbunyi "Aku cinta Guns 'N Roses". Ada kesempatan baik bahawa anda akan baik berakhir dengan ILM, kerana "Guns" adalah Google dikenali "berhenti" kata yang mencetuskan ILM, atau iklan dari 1-800-Flowers berkat kata kunci "Roses". Tapi jika anda mengubahsuai kandungan anda sedikit untuk memilikinya membaca sesuatu seperti "Aku suka logam berat dan band hard rock seperti 'Guns N' Roses", maka anda harus mulai menarik iklan yang sesuai dengan tema situs anda.

Kata-kata "logam berat" dan "hard rock" disebut menyokong kata kunci. Tugas mereka adalah untuk membantu anda menentukan konteks bahawa kata kunci yang sebenarnya sedang digunakan masuk

Ketika labah-labah Google diberi makan baik kata-kata yang menyokong dan aktual kunci mereka lebih mampu membuat keputusan yang tepat atas nama anda.

Posisi kata kunci anda juga memainkan bahagian dalam menarik iklan yang tepat. Kata-kata yang lebih dekat ke atas laman mempunyai lebih "berat" daripada yang tampak lebih bawah. Tag juga penting. H1 dan H 2 tag memiliki keutamaan yang lebih tinggi di atas tag L, dan tag B signifikan juga.

Kunci untuk mendapatkan iklan yang tepat untuk tampil di halaman anda adalah untuk menyempurnakan kata-kata kunci yang menyokong dan tweak tag anda sampai anda melihat apa yang ingin anda lihat.

Setelah anda mencapai tujuan tersebut, anda boleh membaca artikel kami tentang Smart Cara untuk Menarik Tinggi Iklan AdSense Membayar, dan Tips untuk Memaksimalkan Pendapatan anda Google AdSense untuk mendapatkan hasil yang lebih baik.

Kadang-kadang terlihat bahawa labah-labah Google adalah melakukan semua yang bisa untuk tidak bergaul dengan anda. Lain kali anda mempunyai fikiran, berhenti untuk mempertimbangkan kemungkinan bahawa labah-labah Google adalah memiliki fikiran yang sama mengenai anda!