Wednesday, March 9, 2011

Bagaimana menyimpan wang dalam rangkaian Adwords

Bagaimana menyimpan wang dalam rangkaian Adwords

Selama bertahun-tahun saya telah banyak akaun dengan Adwords, menghabiskan keberuntungan kecil dengan perkhidmatan Adwords. Jadi wajar saya telah mengambil trik penjimatan kos banyak. Saya sedar bahawa kebanyakan orang merasa terlalu banyak bayaran Adwords dan memberikan hasil yang sedikit, hal ini sepenuhnya tidak benar. Adwords adalah perkhidmatan yang ada di sini untuk membantu kita, jadi saya telah menulis artikel ini untuk membantu para pengembang web membuat sebahagian daripada perkhidmatan tersebut.

1) Menguruskan mata wang anda,
Pertama-tama, pilih mata wang yang anda secara tempatan perdagangan masuk anda mungkin berfikir bijak untuk memulakan Adwords akaun dalam USD, tetapi jika anda tidak tinggal di Amerika Syarikat anda mungkin mendapatkan kaget ketika anda mencari seberapa banyak anda telah dibebankan .

2) Gunakan kata kunci negatif,
Anda menggunakan perkhidmatan Adwords untuk menghasilkan traffic website, sehingga jelas anda ingin lalu lintas yang tepat untuk menghasilkan pendapatan. Mulailah dengan menggunakan kata kunci negatif bagi orang yang anda tidak mahu klik pada iklan anda, tempat terbaik untuk memulakan adalah kata kunci "tidak". Saat aku ragu kau ingin membuang-buang wang untuk lalu lintas yang tidak akan menghasilkan pendapatan.

3) Membuat anggaran harian yang ketat
Pastikan anda telah menetapkan anggaran harian, Adwords umumnya menyarankan jalan keluar dari proporsi anggaran. Setelah semua pelanggan Adwords paling baru tidak tahu seberapa efektif iklan akan. Jangan memulakan dengan bang, saku anda akan merasakannya.

Sama pentingnya dengan anggaran, berhati-hatilah dengan tahap BPK. Saya menyarankan anda untuk bermula dengan angka yang rendah, setiap klik akan menambah dengan sangat cepat. Aku benar-benar mendapati bahawa dengan menurunkan saya tahap BPK sebanyak 50% saya dua kali ganda jumlah pengunjung saya ...

4) Semak klik tersebut!
Salah satu yang paling berbicara tentang masalah dengan Adwords adalah, penipuan klik. Ada dua jenis utama penipuan klik: yang pertama adalah ketika ada orang yang mulai menekan jauh di iklan anda cuba membuang-buang wang anda. Hal ini sangat sulit untuk menghentikan penipuan semacam ini, jika anda mangsa menghentikan iklan anda dan fail laporan ke Google ASAP.

Masalah utama kedua adalah sekarang bahawa google membolehkan Pemaju web untuk mendapatkan wang dari laman web mereka dengan menempatkan iklan (Adsense). Beberapa Pemaju Web cuba untuk menipu sistem dengan mengklik iklan sebanyak mungkin. Cara terbaik untuk menghentikan penipuan semacam ini adalah menyemak log halaman anda, Adwords membolehkan anda untuk menyekat laman web yang anda lakukan
tidak mahu iklan anda untuk ditempatkan di.

Adwords tidak mempunyai banyak perlindungan terhadap penipuan Klik, walaupun mereka mematikan akaun AdSense yang curang. Google sangat ragu-ragu untuk mengembalikan para korban, jika sama sekali. Laporan mengatakan banyak organisasi yang benar-benar menuntut Google untuk mendapatkan wang mereka kembali, jadi hati-hati.

Pada artikel ini saya telah menggambarkan beberapa cara yang paling menguntungkan untuk menyimpan wang ketika beriklan dengan AdWords. Cadangan utama saya untuk anda, tidak pergi gila dengan pengeluaran anda. Anda mungkin tidak melihat hasil anda selepas, itu tidak mengambil beberapa saat untuk mengenal AdWords. Saya telah mempunyai banyak kempen iklan yang berjaya menggunakan rangkaian Adwords. Namun saya menyarankan untuk melihat-lihat, dengan populariti pernah berkembang carian MSN anda benar-benar mungkin akan jauh lebih terjangkau.