Wednesday, March 9, 2011

Cara Membuat Setiap Iklan AdSense di Jaringan Google Membayar anda!

Bukankah lebih bagus jika setiap kata kunci dalam semua persediaan Google bisa relevan dengan laman anda? Bayangkan bahawa apa pun setiap orang mencari, semua iklan yang muncul di SERPs (Search Engine Result Pages) membayar anda setiap kali seseorang mengklik pada mereka.

baik untuk anda Sound? Itu bagus. Saya fikir kedengarannya cukup keren juga, jadi mari kita sibuk membuat hal itu terjadi untuk laman web anda.

Ini adalah kesempatan yang diabaikan sangat banyak bagi pengguna AdSense

Kesempatan itu disebut Google Search dan ini adalah cara kerjanya:

Terselip dalam control panel AdSense anda adalah bahagian untuk mencipta kotak carian Google. Sebahagian besar pengguna AdSense bahkan tidak memperhatikan itu, dan itu memalukan kerana tersembunyi di dalam kotak yang banyak wang yang ingin menjadi milikmu.

Apabila anda menambah kotak carian ke laman web anda anda membuat sebuah portal segera ke dalam persediaan turun kata kunci Google. Setiap kali pengunjung menjalankan carian Google daripada laman anda, setiap iklan adword yang dihasilkan yang muncul pada SERPs adalah tag kembali kepada anda. Itu bermakna bahawa tak peduli iklan yang mereka klik, wang masuk di saku anda. Punya itu? Apa peluang produktif yang menakjubkan.

Dengan menggabungkan AdSense dengan kotak carian Google anda membuka diri untuk kesempatan yang luar biasa untuk menguangkan halaman anda. Bahkan, banyak pengguna AdSense mengatakan bahawa mereka mendapatkan wang lebih banyak dari carian, maka mereka lakukan dari iklan AdSense di halaman mereka sendiri. Dan itu masuk akal apabila anda berfikir tentang hal itu.

Sebuah idea cerdas mendapatkan bahkan lebih baik

Sama seperti yang anda harapkan, Google tidak membiarkan anda bergantung tanpa sokongan atau beberapa cara yang bagus untuk membuat lebih banyak wang. Lihatlah ciri dan pilihan yang boleh ditetapkan tepat dari dalam control panel AdSense anda.

Customized paparan dan nuansa

Anda boleh turun kotak carian standard Google dan harus bangun dan berjalan dalam hitungan detik. Atau anda boleh menambah logo dan membuat tempat perlawanan skema warna halaman anda dengan lebih dari 200 warna yang sedia.

Kawalan liputan carian pengguna anda

Anda boleh menyediakan kotak carian untuk mencari laman anda saja atau rangkaian Google. Itu pilihan anda. Anda bahkan dapat memberikan pengunjung anda dengan butang radio yang membolehkan mereka melakukan carian baik. Tidak peduli carian yang mereka pilih, anda membuat wang setiap kali mereka mengklik iklan.

Google bahkan akan menjadi tuan rumah laman dalaman anda mencari laman hasil bagi anda sehingga anda tidak perlu menghabiskan wang membeli bandwidth tambahan atau ruang cakera dari ISP anda. Bagaimana bahawa untuk user-friendly?

Penjejakan Online Tools

Tentu saja, Google juga menyediakan anda dengan pelacakan talian dan alat-alat pelaporan sehingga anda dapat melihat seberapa baik kotak carian berkilau baru anda lakukan untuk anda. Anda boleh melihat soalan anda, klik, klik pada tayang dan jumlah pendapatan seperti dengan AdSense untuk Kandungan iklan.

Jadi jika anda tidak mendapatkan uang dari setiap iklan dalam persediaan Google, login ke panel kawalan anda AdSense dan mewujudkannya.