Wednesday, March 9, 2011

Bagaimana anda boleh membuat wang daripada laman anda dengan tidak ada produk, tidak ada program sekutu, tidak ada jasa dan tidak tahu bagaimana untuk menjual

Ini adalah soalan copywriter saya bertanya pada salah satu pertemuan kami tentang usaha sama di web. Berikut ini adalah soalan dan jawapan sebaik yang saya boleh mengingatnya. Hanya untuk memberitahu anda tahu dia menghasilkan wang 24 jam kemudian ...

Soalan: Bagaimana anda membuat wang daripada laman anda dengan tidak ada produk, tidak ada program sekutu, tidak ada jasa dan tidak tahu bagaimana untuk menjual ...

Jawapan: Adsense gunakan mudah.

Soalan: Tapi apa adalah Adsense.

Jawapan: Adsense adalah sisi lain dari Adwords Google. Ini adalah sedikit tiga baris teks iklan yang syarikat gunakan untuk mendapatkan target lalu lintas ke laman web mereka.

Soalan: Tapi bagaimana itu bekerja.

Jawapan: Simple. Website Anda Internet real estat. Laman web anda lebih banyak dipegang kawasan yang lebih berharga. Sama seperti sepotong real estat anda dapat menjual bit off. Dalam hal ini adalah sama seperti anda memasang sebuah billboard iklan di hotel anda. Anda menyewa ini untuk syarikat, dalam hal ini Google kes dan mereka menaruh iklan mereka di atasnya.

Soalan. OK Tapi bagaimana saya dibayar

Jawapan: Anda dibayar setiap kali seseorang pergi ke laman web anda dan mengklik salah satu iklan. Cukup sederhana. (Bahkan yang sangat canggih dari segi teknikal dan pemasaran pandang tapi itu turun subjek.)

Soalan. Berapa banyak saya dibayar?

Jawapan. Nah di sini adalah suatu hal, anda mungkin tidak akan dapat bekerja dengan tepat berapa banyak anda dibayar untuk setiap iklan yang perubahan iklan untuk iklan. Tapi setelah beberapa hari menjalankan sistem ini, anda mungkin boleh mengetahui bagaimana banyak anda mendapatkan pada halaman per hari.

Soalan. Berapa banyak anda mendapat?

Jawapan. Saya tidak dibenarkan untuk memberitahu anda kerana saya telah menandatangani kontrak dengan Google yang memberitahu saya bahawa saya tidak dibenarkan untuk berkata. Namun, saya boleh memberitahu anda bahawa untuk sampai ke tahap di mana anda mendapatkan sampai dengan $ 1 pada halaman pada halaman tidak mustahil, tetapi jika anda bekerja pada $ 0,30 pada halaman per hari, untuk baik melawat halaman anda bisa jadi sangat bahagia.

Soalan. OK, tetapi $ 0,30 pada halaman pada hari tidak banyak.

Jawapan. Tidak tidak jika anda hanya mempunyai 5 laman. Tetapi bahkan yang akan menutup kos sebuah laman web. Sila lihat di bawah di nombor.

5 laman web halaman di $ 0,30 pada halaman pada hari

5 x 0,30 x 365 hari = $ 547,50 per Tahun

10 halaman laman web pada $ 0,30 pada halaman pada hari

10 x 0,30 x 365 = $ 1.095,00 per Tahun

25 laman-laman web sebesar $ 0,30 pada halaman pada hari

25 x 0,30 x 365 = $ 2,737.50 per Tahun

50 laman-laman web di $ 0,30 pada halaman pada hari

50 x 0,30 x 365 = $ 5,475.00 per Tahun

OK Kita tidak bercakap bersara mempunyai pulau anda sendiri dan helikopter. Tapi jika anda mengatakan baik saya fikir saya boleh memasang satu halaman pada hari untuk setiap hari sepanjang tahun. Memiliki 50 halaman pada laman web. Itu bererti laman web 7 dengan 50 halaman masing-masing dan 15 hari cuti.

365 dibahagikan dengan 50 = 7 dan 15 di atas.

Itu akan memberi anda 7 halaman di $ 5,475.00 pada tahun atau $ 38,325.00 pendapatan tahunan setelah semua halaman selesai. Sekarang tidak suara yang menarik. Dan semua yang anda harus lakukan adalah menulis 200 kata per hari. Hanya untuk memberitahu anda artikel ini adalah sejauh 543 kata-kata.

Bahkan jika hanya setengah yang adalah $ 19,162.50 pada tahun. Itu adalah pulangan pada bunga pinjaman hanya sebanyak 5% dari itu di bawah $ 400,000.

Soalan. Mengapa tidak hanya memiliki satu laman web yang besar?

Jawapan. Hal ini lebih baik untuk membina sejumlah medan mengangkat sebuah bangunan. Lebih baik kepelbagaian dan bertahan.

Soalan. OK jika ini sangat baik mengapa tidak semua orang melakukannya?

Jawapan. Banyak alasan, beberapa orang membuat lebih dari menjual produk mereka sendiri, beberapa tidak tahu soal ini, beberapa yang terlalu murni. Pada akhirnya yang peduli, jika anda quest adalah untuk membuat wang. Tidak ada yang buruk di sini. Bahkan hanya ada yang baik.

Soalan. Apa maksudmu hanya ada yang baik.

Jawapan. Nah mari kita berfikir. Seseorang telah sampai ke laman web anda kerana mereka telah baik mencari anda pada enjin carian atau seseorang telah disebut mereka. Mereka hanya akan mengunjungi halaman anda jika mereka tertarik pada apa yang anda miliki. Iklan yang google disiapkan pada billboard mereka di laman anda disasarkan untuk apa laman anda adalah tentang. Kerana pengunjung anda tidak hanya mendapatkan untuk melihat info anda, tetapi mereka boleh melihat tawaran lain. Jika mereka tertarik mereka mengklik pada iklan tersebut. Sekarang lihat apa yang terjadi di sini. Anda telah membuat wang kerana seseorang telah membayar untuk memasang iklan di laman web anda. Pengguna telah mengklik iklan kerana mereka tertarik pada subjek dan iklan. Pengiklan mendapat memimpin hangat. Google membuat hirisan sebagai perantara dan boleh terus menjalankan perkhidmatan terbaik mereka. Jadi semua orang menang. Dan itu hanya bayaran sen orang.

Soalan. OK saya menjual apa yang harus saya lakukan sekarang.

Jawapan. Sederhana pergi ke www.google.com / adsense download semua info tentang tatacara dan akaun, butiran spesifikasi apa laman anda harus memenuhi. Pada dasarnya, tidak ada iklan kompetitif, tidak senonoh, harus sebuah laman web yang munasabah dengan navigasi yang baik dan tidak ada kesalahan ejaan banyak.

Baru saja pergi.

Soalan. Apakah ada cara-cara yang saya dapat memaksimumkan iklan dan membuat lebih banyak wang?

Jawapan. Ya ada. Tapi itu bukan untuk artikel ini.

Untuk maklumat lebih lanjut datang kembali ke laman web ini untuk artikel seterusnya - Sekarang untuk memaksimumkan aliran meninjau adsense anda.

Bye untuk saat ini.