Tuesday, March 8, 2011

Adlink Sukses - Sebuah Watak Iklan Baru Dari Google Adsense

Ada gaya iklan baru dari Google Adsense yang terdapat di panel Adsense anda, hal itu disebut "Google Ad Links."

Sistem iklan baru menyajikan daftar 4 atau 5 link menegak (anda boleh memilih salah satu antara 4 atau 5 dan Google akan membekalkan sebenarnya link) ke pengunjung laman anda, ketika pengunjung klik pada salah satu kata disasarkan secara kontekstual menampilkan halaman hasil dari iklan Google Adwords senarai sepuluh pengiklan untuk topik yang berkaitan.

Ini adalah apa yang Google mengatakan Adlinks adalah: "Apa yang Link Iklan oleh Google?

Iklan Link adalah bentuk baru iklan teks yang kami tawarkan kepada Penerbit AdSense. Menggunakan algoritma penargetan kontekstual yang sama menyasarkan iklan Google ke halaman kandungan anda, Iklan Link unit memaparkan senarai topik yang relevan dengan laman anda. Setiap topik, ketika diklik, membawa pengguna ke laman iklan yang berkaitan.

Hasilnya adalah iklan yang disasarkan rapat dengan kepentingan pengguna anda. Dengan memilih topik melalui interaksi dengan unit iklan, pengguna disajikan dengan maklumat bermanfaat dalam bentuk iklan yang berkaitan. penglibatan langsung mereka dengan evolusi unit iklan menjamin suatu kepentingan iklan yang disajikan. "

Aspek positif Adlinks:

Mereka membolehkan anda untuk berbaur ini dengan bahagian link anda yang akan mendapatkan lebih banyak pengunjung mengklik pada mereka, pasti meningkatkan pendapatan Adsense anda.

Iklan Adlinks memaparkan 10 hasil iklan saat diklik tanpa mengacaukan laman anda.

Peraturan Google membolehkan anda untuk menempatkan tiga blok kod Adsense di website. Jika anda melakukan ini di dekat mengucapkan 500 kata artikel itu dapat mengalihkan perhatian pengunjung dari melihat artikel. Dengan Adlinks anda masih boleh memaparkan 1 blok kod Adsense biasa dan blok Adlinks dan itu membuat laman anda relatif nice looking sementara masih memberikan potensi pendapatan anda.

Aspek negatif Adlinks:

Adlinks mengharuskan pengunjung anda untuk membuat dua klik. Satu di blok Adlinks asli dan satu ketika mereka melihat hasil Adlink. Sebagai pemasar pun tahu tindakan lagi yang perlu anda pengunjung untuk mengambil dikurangkan tahap respons.

Di mana tempat yang terbaik untuk memaparkan iklan Adlinks?

Tempat terbaik untuk memaparkan mereka berada di dalam menu navigation anda. Cobalah untuk membuat mereka membaur sebaik mungkin.

Lain tempat yang bagus untuk menempatkan mereka adalah di akhir sebuah artikel menyatakan pandangan pembaca yang tertarik sumber-sumber tersebut. Ketika melakukan hal ini pembaca sangat tertarget kerana mereka rencana merah keseluruhan dan jika mereka akan meninggalkan laman web anda, mengapa tidak membiarkan mereka pergi melalui Adlinks dan membuat wang?

Apakah Adlink iklan paling berkesan blok iklan normal?

Yah beberapa telah melihat keputusan positif, sementara yang lain tidak. Secara peribadi saya akan mengujinya lagi untuk melihat jenis hasil dan membuat keputusan saya itu.