Tuesday, March 8, 2011

Adsense - 7 kunci kepada kerajaan?

Ada banyak buzz sekitar tentang bagaimana anda boleh membuat keuntungan cepat dan mudah menggunakan program AdSense atau alat itu atau buku ini.

Dan mereka menunjukkan pendapatan mereka dari AdSense juga (walaupun belum tentu bulan INI). Sekarang, apakah hanya saya atau adalah sesuatu yang sedikit aneh dalam semua ini?

Katakanlah, saya menghasilkan $ 5000 - tidak membuat yang $ 15.276 per bulan dari AdSense di halaman saya. Dan sekarang aku akan menjual semua rahsia saya tentang cara untuk melakukan itu sebanyak $ 67 atau $ 97 atau apapun.

Jadi apa yang berlaku, apakah saya mendapatkan semua bosan dengan kekayaan kotor saya dan memutuskan untuk menjadi dermawan dan menjual barang-barang yang membuat saya 15K per bulan untuk sebuah sedikit sekali? Atau apakah itu sesuatu yang lain?

Adakah saya mengatakan itu tidak mungkin? Tentu saja tidak. Saya tahu orang-orang yang membuat lebih itu.

Tapi kenyataan sedikit. Orang-orang tidak mempunyai 5 atau 6 atau 50 halaman. Mereka mungkin 500 atau 3000 atau lebih. Beberapa laman web membuat 20 atau lebih sehari. Sangat sedikit. Pendapatan rata-rata mungkin kurang dari satu dolar per hari. Jadi dengan 500 halaman di dolar sehari, anda punya 15K anda sebulan.

Sekarang nama domain bayaran anda mungkin $ 3500 menjadi $ 4500. Kemudian anda perlu hosting dan entah bagaimana anda perlu membina laman dan mendapatkan lalu lintas kepada mereka. Ada alat yang sangat baik tetapi orang yang akan membiarkan anda melakukan hal semacam ini dalam masa yang cukup singkat juga sangat (sangat) mahal.

Dan anda terus-menerus berurusan dengan laman web yang tidak boleh diindeks atau mendapatkan de-diindeks atau bahkan bisa dilarang. Lalu lintas hari ini, besok pergi. Plus, jika anda tidak nyata hati-hati dengan orang-alat anda mungkin mendapatkan surat yang tidak menyenangkan dari Google tentang pelanggaran hak cipta DMCA yang dapat bayaran akaun AdSense anda.

Anda boleh membuat wang, anda boleh membina sebuah empayar. Tetapi tidak mudah atau cepat tidak peduli apa yang anda dengar. Dan sebenarnya tidak perniagaan. Ini bukan proposisi jangka panjang, itu tidak stabil. Anda harus tetap mencipta halaman lebih sebagai orang tua gagal - atau anda harus cerdas dan menggunakan mereka pendapatan AdSense untuk membina sebuah perniagaan yang abadi.

Anda meletakkan dengan ini ke sini, jadi di sini adalah 7 nyata "rahsia" kunci kepada AdSense.

1. Jenis AdSense berprestasi terbaik adalah persegi panjang besar. Ini telah diuji berulang-ulang.

2. Warna terbaik adalah biru untuk link - surfer mengetahui bahawa bererti biru klik saya. Dan darkish hampir hitam dan abu-abu untuk teks dan url. Tidak ada sempadan. Latar belakang sama dengan laman anda. Apakah menggabungkan diri ke dalam kandungan anda? Tidak, itu palsu. Ada mungkin 4 surfer di galaksi ini yang tidak boleh mengatakan iklan Google ketika mereka melihat satu. Mereka tidak akan percaya itu sebahagian daripada teks. Bangun, OK?

3. Format lain yang dilaporkan untuk bekerja lebih atau kurang adalah banner penuh layout jenis lebar dengan iklan teks dan gambar langsung di atas link. Cuba dan lihat apakah ia bekerja untuk anda. Mungkin ini iseng-iseng.

4. Kata kunci dan kandungan yang berkaitan sangat penting jika anda ingin iklan disasarkan. Jika anda ingin membayar klik yang tinggi, anda perlu untuk menyasarkan kata kunci yang mahal DAN mempunyai kandungan yang menyokong kata kunci.

5. Anda perlu trafik tertarik dengan iklan. Yang bererti teknik lalu lintas generasi harus disasarkan tidak scattershot. Anda mungkin mendengar bahawa 1% atau 1.5% nisbah klik pada tayang adalah OK dan 3% baik. Omong kosong. Benar-benar orang-orang sukses mendapatkan RKPT yang sering di atas 30%. Bahkan dengan usaha sederhana anda harus mendapatkan RKT 6 hingga 15% rata-rata (pada iklan tayangan, bukan halaman).

6. Anda perlu menjejaki apa yang anda lakukan dan anda harus menguji variasi dalam tata letak iklan, penempatan, warna dan kandungan yang berkaitan untuk mengoptimumkan pendapatan anda. Tidak seorang pun boleh memberitahu anda bagaimana untuk melakukannya kecuali lalu lintas yang datang ke laman web anda. Jika anda tidak menguji dan mengesan, kau terbang buta.

7. Anda perlu terus membina laman-laman baru.

Anda sekarang adalah ahli Illuminati AdSense. Sangat mungkin anda sudah tahu semua itu. Jadi kenapa kau mencari sesuatu yang lain? Benar-benar. Ini adalah semua yang anda perlukan untuk mula melakukannya.

Mungkin setiap kursus atau buku dapat membantu anda jika itu yang diperlukan untuk membuat anda bergerak dan melakukan. Pada akhirnya, tidak ada yang benar-benar dapat menunjukkan dengan tepat bagaimana untuk melakukannya. Anda akan perlu belajar tali dan dimasukkan ke dalam waktu.

Seperti segala sesuatu dalam hidup - generator lalu lintas terbesar, kegiatan utama atau peluang MLM super, jika kedengarannya terlalu bagus untuk menjadi kenyataan, maka itu adalah. Tidak ada peluru ajaib, tidak ada rahsia utama untuk membeli. Tidak ada pekerjaan yang mudah, tanpa rasa sakit, tidak, jalan tertentu untuk kekayaan (kecuali, mungkin, mewarisi dan yang bisa sangat keras pada ahli waris).

Apapun yang anda lakukan di internet, melakukannya terjaga dan dengan otak anda benar-benar berfungsi. Kunci un-nombor akhir adalah bahawa suatu teknik, jalan pintas, sebuah idea yang akan membuat apa yang anda lakukan lebih mudah, lebih cepat, atau lebih menguntungkan - satu hal kecil pun - bernilai lebih daripada kos buku atau kursus. Satu idea kepada dan anda telah mendapat banyak. Jika anda belajar sesuatu yang anda tidak tahu atau lupa, maka itu jauh lebih berharga daripada anda dibayar. Ada mungkin tidak ada penyelesaian ajaib di luar sana, tetapi ada konsep yang berguna, teknik dan idea. Anda hanya perlu melihat mereka untuk apa yang mereka, dan kemudian sibuk dan benar-benar menggunakannya.