Monday, February 28, 2011

Microdermabrasi Acne Treatments - Harsh atau Bermanfaat?

Banyak orang berfikir rawatan jerawat Microdermabrasi seperti yang disediakan di salon oleh pakar penjagaan kulit profesional, namun sebenarnya ada banyak jerawat rawatan Microdermabrasi terdapat di rak-rak kedai anda. Banyak produk jerawat terkenal dan sangat berkesan kawalan yang tersedia saat ini meliputi manik-manik atau kristal yang menawarkan kesan Microdermabrasion.

Tetapi banyak pesakit jerawat telah diperingatkan off menggunakan produk kasar pada kulit mereka, kerana ini hanya boleh memburukkan keadaan daripada membantu untuk mengontrolnya. rawatan jerawat Mikrodermabrasi bekerja dengan Scraping pergi kotoran dan sel-sel kulit mati - pasti ini bukan rawatan yang sesuai untuk penggunaan sehari-hari? tidak Adakah ini akan memburukkan kulit saya, meninggalkannya baku dan sakit?

produk yang lebih tua mungkin sebenarnya mempunyai kesan pada kulit - biasanya exfoliant yang disarankan sebagai sekali atau dua kali rawatan seminggu. Tapi kemajuan dalam rawatan kulit telah menghasilkan berbagai macam rawatan jerawat Microdermabrasi yang menggabungkan kesan pengelupasan dengan pembersih ringan dan menenangkan, yang dalam kombinasi boleh membersihkan kulit dari kotoran tanpa memburukkan lagi kulit sensitif.

Bahkan, dengan menggunakan exfoliant ringan, seperti yang digunakan dalam rawatan jerawat Microdermabrasi, adalah salah satu senjata yang paling berkesan dalam mengawal jerawat. Penggunaan sehari-hari perawatan ini Microdermabrasi jerawat membersihkan kotoran kulit, meninggalkannya segar dan direvitalisasi, sehingga noda untuk menyembuhkan dan mencegah yang baru dari pembentukan. Manik-manik atau kristal ini dilengkapi dengan bahan lain, seperti asid salisilat, yang ditubuhkan tools dalam kegiatan kawalan jerawat. Kombinasi dari dua zat pembersihan ganda kuat kekuatan anda dalam perang melawan jerawat.

Sementara jenis rawatan dermabrasi jerawat mungkin tidak sesuai untuk mereka yang memiliki kulit sangat sensitif, produk ini mengandungi bahan-bahan yang menenangkan membuat mereka cocok untuk digunakan sehari-hari di kawalan jerawat. rawatan dermabrasi Home biasanya ditawarkan dengan toner dan produk yang lain, dan penting untuk menggunakan semua ini dalam kombinasi, sebagai bahan dalam setiap baki kesan dari yang lain.

Pakej ini menawarkan rawatan kulit rutin yang lengkap untuk kulit anda yang boleh membuat perbezaan nyata untuk jerawat anda. Cuba rawatan jerawat Microdermabrasi, dan lihat apa daya lembut boleh melakukannya untuk anda.

rawatan jerawat Mikrodermabrasi mungkin lebih sederhana dari yang anda fikir.